  • 41. Data: 2020-02-09 10:59:59
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale jak by się taka możliwość pojawiła to bym sprawdził u źródła jak
    > to jest z akcyza na prąd.

    Poczekaj: to ty to wszystko pierdoliłes o akcyzie bez sprawdzenia tego?
    ZNOWU?!?!?!
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 42. Data: 2020-02-09 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Serio?
    > Serio wierzysz, że setki, ba - tysiące Leafów kończą na drzewach i
    > pozostawiają baterie 'do zeskrobania' firmom trzecim?
    >
    > Jeśli w dodatku firmy 'prężnie działają w tym kierunku' to po prostu
    > mają poważne źródło baterii. Być może używanych, być może nowych.
    > Ale po co całe to koloryzowanie i grafomania?

    Moze to sa takie firmy co wczesniej celowo tego leafa spychaja z drogi a
    jak kierowca przezyje to o mozliwośc zabrania baterii pytaja podpierajac
    swoja argumentacje kiloma AK?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 43. Data: 2020-02-09 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pilocik p...@n...pl ...

    > po trzecie - akcyza jest liczona TYLKO od pobranej energii, nie od
    > wyprodukowanej - nie wiem skąd taka bzdura
    > powtarzam, nie od wyprodukowanej, nie od wysłanej a od POBRANEJ
    >
    > już zapomniałeś jak niedawno na Twoją prośbę pokazałem skan mojej
    > faktury za prąd?

    Z tego co rozumiem, Zenek sugeruje ze z prądu który wykorzystałes ale nie
    przeleciał przez siec powinienes sam sie rozliczyc w US i zapłacic
    akcyze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 44. Data: 2020-02-09 11:04:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Suweren nie wie.
    A Ty jesteś suweren czy jakiś wybitnie nadsuweren?
    Raczej poziom suwerena prezentujesz bo kupiłeś FV po 5tys za kWp i przewymiarowany
    falownik do tego

  • 45. Data: 2020-02-09 14:13:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 lutego 2020 10:49:25 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
> [...]
    działania sieci energetycznych wymaga elektrowni niezależnych od kaprysów przyrody -
    czyli własciwym kierunkiem prawdopodobnie byłoby z 5 elektrowni jądrowych w Polsce.
    Albo 500 jesli udałoby sie hipotetycznie zbudować jakis niewielki i bezpieczny blok
    kogeneracyjny, ciepło+prąd.

    > Może kiedyś wpadną jak zrobić fuzję w przydomowym kontenerze :-)

    nie da rady, lepszych warunków niz we wnętrzu słońca się raczej nie uzyska, a tam z
    1m3 leci tylko 30W

    b.

  • 46. Data: 2020-02-09 14:45:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 08:32, Marcin N wrote:
    > Serio?
    > Serio wierzysz, że setki, ba - tysiące Leafów kończą na drzewach

    Nic nie pisałem o setkach czy tysiącach. To robot detaliczna.

    > Jeśli w dodatku firmy 'prężnie działają w tym kierunku'

    NIe powineneś czytać internetów bez poczucia humoru i wyczucia ironii.

  • 47. Data: 2020-02-09 15:14:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sugeruję że wszyscy zainteresowani powinni to sprawdzić w swoim urzędzie skarbowym.
    To że dałeś interpretację z przypadkowego urzędu skarbowego nie znaczy że we
    wszystkich będzie tak samo. To co znalazłeś dotyczyło spółki a nie indywidualnego
    uzytkownika. Możesz wierzyć możesz nie wierzyć ale jakiś , wcale nie odległy, czas
    temu spotkałem się z opisami spraw że ludziom którzy sami sobie zbudowali wiatrak i
    robili nim prąd zarzucono że nie mają liczników i nie rozliczają się z akcyzy od
    pradu jaki wyprodukował na własne potrzeby. I nie chodziło o bardzo duże wiatraki a
    takie 3-5kW.

  • 48. Data: 2020-02-09 15:21:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Poczekaj: to ty to wszystko >pierdoliłes o akcyzie bez >sprawdzenia tego?
    >ZNOWU?!?!?!
    Z Zenkiem taka dyskusja
    Jak zweryfikujesz to co On pisze to albo się wycofa po cichu, albo bluzgami rzuci
    albo stwierdzi że w jego dowodzie dyskutanta nie ma.
    A jak spytasz o żródło to napiszę ża w onanecie było
    A nie było.
    Ostatnia dyskusja o liczbie ludności, cenach mieszkań w Łodzi, trochę konkretnych
    faktów i Zenek w tamtym wątku zamilkł. Tak sobie postanowiłem weryfikować Jego
    rewelacje więc"sprawdzam" często będzie.

  • 49. Data: 2020-02-09 15:24:16
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    własne potrzeby. I nie >chodziło o bardzo duże >wiatraki a takie 3-5kW. >

    Linka dasz?

  • 50. Data: 2020-02-09 15:41:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz linka sprzed dziesięciu lat? Weź koło i jebnij się w czoło. Możesz nie
    sprawdzać w swoim US. Może instalator miał rację jak mówił że akcyzy nie ma. Mogę się
    mylić. Ale mogę się nie mylić i zostaniesz po prawie pięciu latach poproszony o
    wyjaśnienie co robiłeś z nadwyżka prądu i dlaczego nie placiles akcyzy. Akcyza jest
    podatkiem powszechnym. Ale mogą być zwolnienia. Żeby uzyskać zwolnienie możliwe jest
    że trzeba wypełnić jeden papier i dostarczyć do US. Z prawa rzymskiego są dwa ciekawe
    teksty. Jeden ze chcacemu nie dzieje się krzywda a drugi że nie można zasłaniać się
    nieznajomością przepisów. Jesteś pewny na 110% że nie musisz płacić akcyzy od tego co
    sam zuzyjesz to nie ma sprawy.