  • 11. Data: 2011-06-21 15:46:22
    Temat: Re: Pale fundamentowe na dużych budowach
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    news:itq6mj$8n9$1@inews.gazeta.pl...

    > Hej,
    >
    > Widocznie coś przegapiłem :)
    > Chętnie dołączę do fanów Twojego dziennika :D

    Dobra - własnie trafiłem przez przypadek na Twój dziennik
    błąkając się po forum muratora... :)

    Prawie sąsiedzi jesteśmy ;)

    Routerek z serii 2600 ;) Ja mam w swoich archiwaliach jeszcze 2513 ;).
    Działa.. jakiś czas temu nawet jeszcze POLPAKa obsługiwał ;)

    Duża szafa (ile U) ? ale nieco płytka chyba ? Jaką ma głębokość ?

    Ale to juz przyjemne musi być takie wykańczanie i dopieszczanie...
    ... zamiast ostatnimi stronami wpisów będę musiał jednak teraz skupić
    się na tych pierwszych ;)

  • 12. Data: 2011-06-21 18:11:41
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Duża szafa (ile U) ? ale nieco płytka chyba ? Jaką ma głębokość ?

    to stara ZPAS 42U, głębokości 60cm mierzone po zewnętrznym obrysie,
    wyposażenie głębokie na 53cm wchodzi. Mi wystarczy :)

    J.

  • 13. Data: 2011-06-21 20:00:05
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > to stara ZPAS 42U, głębokości 60cm mierzone po zewnętrznym obrysie,
    > wyposażenie głębokie na 53cm wchodzi. Mi wystarczy :)

    O - ZPAS przyzwoite szafy potrafi robić.
    Jasne - do domku 600mm - świat i ludzie ;) no i to 42U :)
    Czego chcieć więcej.

    Jaką skrętkę dałeś ? Jaki producent ? 5e czy coś wyżej ?

    Z kierownika / ekipy zadowolony byłeś / jesteś ?

    Aleksander.

  • 14. Data: 2011-06-21 20:19:16
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 21 Cze, 22:00, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Jasne - do domku 600mm - wiat i ludzie ;) no i to 42U :)
    > Czego chcie wi cej.

    Ja chcieć mniej. Ale taka szafa trafiła mi się z demobilu, w cenie
    "weź se", to co miałem marudzić. Zresztą, jak mając tyle miejsca
    zacząłem je zapychać, to na projekcie zaraz się ciasno zaczęło
    robić :)

    > Jak skr tk da e ? Jaki producent ? 5e czy co wy ej ?

    W większości Madex, a ponieważ mi go brakło, to uzupełniłem Beldenem.
    Madex był STP, Belden to UTP, oba 5e, wystarczy mi z powodzeniem.

    > Z kierownika / ekipy zadowolony by e / jeste ?

    Z kierownika - tak. Co do ekipy mam trochę zastrzeżeń, ale generalnie
    nie było źle. Idealnych ekip nie ma. Tych konkretnych taki np. Kiki by
    pewnie puścił z paragonami już na etapie wykopu pod ławy, ja z nimi
    dotrwałem aż do więźby. Parę nieporozumień było, ale chałupa stoi i ma
    się dobrze.

    J.

  • 15. Data: 2011-06-22 07:11:31
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 21-06-2011 o 16:02:04 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > E tam spokojnie znajdzie. tylko na bieżaco nadzorować.
    > Skad te opinie ze na dobra ekipe trzeba czekac rok np? W tej branzy jest
    > taka konkurencja ze spokojnie coś mozna znależć praktycznie od ręki

    "coś" znaleźć rzeczywiście można od ręki. Ale chyba nie o to chodzi. Żeby
    zaś nadzorować ekipę trzeba mieć budowlaną wiedzę - a taką się ma jeśli
    pierwszy dom ma się już za sobą - ale wtedy też jest już wiedza kiedy i
    jak szukać ekipy :).

    --
    PZDR
    Shaman

  • 16. Data: 2011-06-27 18:36:43
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 21 Cze, 16:18, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
    > Ci ko to nazwa miastem, bo to nawet rynku porz dnego/ adnego
    > nie ma... a kanalizacj dopiero buduj (normalnie 19 wiek) ...
    >
    > Marki - jakie 15km na p nocny-wsch d od centrum
    Warszawy.http://mapa.targeo.pl/Marki

    Mam zamiar zacząć budowę w lipcu. Niedaleko, bo w Kobyłce. Moja ekipa
    raczej nie ma roboty na przyszły rok, ale pewności nie mam. Jeśli
    ekipa się u mnie sprawdzi, chętnie Ci ją polecę. Możesz ewentualnie
    sam oceniać czy jest fachowa czytając mój dziennik na forum muratora
    za kilka tygodni. A w razie czego zapraszam na budowę aby samemu
    ocenić jakość prac.

    Sądzę, że spokojnie znajdziesz dobrą ekipę z referencjami jeśli chcesz
    zacząć w przyszłym roku.