  • 1. Data: 2009-09-30 09:56:49
    Temat: Palicie już?
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    U mnie - Wrocław - 21 stopni w domu jeszcze, ale pewnie od weekendu zaczynam
    sezon grzewczy. Jak tam u Was?

  • 2. Data: 2009-09-30 10:16:42
    Temat: Re: Palicie już?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >U mnie - Wrocław - 21 stopni w domu jeszcze, ale pewnie od weekendu
    >zaczynam
    > sezon grzewczy. Jak tam u Was?

    pl.rec.dom ? Chyba ze rozpatrujemy temperature w domu i poczatek sezonu
    grzewczego w funkcji szybkosci schniecia zaprawy tynkarskiej ;)

    Kane

  • 3. Data: 2009-09-30 10:23:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >U mnie - Wrocław - 21 stopni w domu jeszcze, ale pewnie od weekendu zaczynam
    > sezon grzewczy. Jak tam u Was?

    ja już dawno "pale" - lubie ciepełko i świeże powietrze :)

  • 5. Data: 2009-09-30 10:46:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > ja już dawno "pale" - lubie ciepełko i świeże powietrze :)

    gdzie ty mieszkasz? w alpach.

    dzisiaj włączylem Althermę pierwszy raz żeby troszkę podgrzać podłogi.

  • 4. Data: 2009-09-30 10:46:34
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Próbowałem wczoraj. Próba skończyła się niepowodzeniem i zzadymieniem domu.
    Dzisiaj przetykam komin.

    Piotr

  • 6. Data: 2009-09-30 10:50:53
    Od: "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotrek <z...@g...pl> napisał(a):

    > Próbowałem wczoraj. Próba skończyła się niepowodzeniem i zzadymieniem domu.
    > Dzisiaj przetykam komin.
    >
    > Piotr

    Dobrze, że tylko zadymienie... Może jakiś szczur Ci tam zdechł?

  • 7. Data: 2009-09-30 11:15:50
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wk <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Dobrze, że tylko zadymienie... Może jakiś szczur Ci tam zdechł?
    Też wczoraj rozpaliłem w kominku, bo po całodniowym deszczu, powiało
    chłodem. Na razie będą to tzw.przepałki w kominku, bo na uruchomienie c.o.na
    razie za wcześnie(..?)Zapas oleju opałowego tym razem dość pokazny, bo cena
    niedawno była zachęcajaca:2,20zł/l.Nominalne zuzycie(średnie zimy)
    oscylowało na poziomie 1800 - 2000łitrów.Pói co, czyszczenie komina
    zapewnione w najbliższych dniach.Przy pierwszym po dłuższej przerwie
    (zwłaszcza letniej!) rozpalam na początku ostry ogień, wymuszajacy ciąg
    spalin i gdy wkład i komin się rozgrzeje, dopiero robię redukcję wylotu
    spalin.
    Pozdrawia~M

  • 8. Data: 2009-09-30 11:45:37
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >U mnie - Wrocław - 21 stopni w domu jeszcze, ale pewnie od weekendu
    >zaczynam
    > sezon grzewczy. Jak tam u Was?

    pod Wrc.
    temp w domu 20stp
    caly dzień padało wczoraj
    pierwszy raz przepaliłem: ok 3h
    wystarczyło :-)

  • 9. Data: 2009-09-30 13:03:46
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Wednesday 30 September 2009 11:56, wk wrote:
    > U mnie - Wrocław - 21 stopni w domu jeszcze, ale pewnie od weekendu
    > zaczynam sezon grzewczy. Jak tam u Was?

    U mnie - północna Francja - jeszcze nie grzeję. Póki co w domu jeszcze
    panuje w dzień ok. 20°C. A poza tym nie założyłem jeszcze grzejników,
    więc mam nadzieję że nie zrobi się nagle zimno. :-P
    Facet z ZE przyjdzie za miesiąc, żeby zmienić bezpiecznik na większy
    (obecnie jest 30A, a to za mało na ogrzewanie prądem).

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 10. Data: 2009-09-30 13:42:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    w Poznaniu - ale praktycznie mam 2-3 okna w domu uchylone i wieczorami chłodno
    więc grzeje - te kilka zł to nie majątek