  • 11. Data: 2013-10-30 18:18:07
    Temat: Re: Pallet opinie
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:5270c8f5$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ps.com...

    > Do tego dochodzi obsługa. Jeśli palisz mniej kalorycznym opałem (pellet),
    > to musisz się go więcej nadźwigać. Nie wiem jak jest z czystością, bo
    > pelletem nie paliłem. Pewnie dym ładniej pachnie i nic poza tym :)

    Komfort w porównaniu z jakimś węglem niesamowity. Do piwnicy idziesz
    w niedzielnym ubraniu, raz na tydzień wywalisz wiaderko popiołu. Ale
    na pewno dosyć drogo. Znajomy po przetestowaniu wszystkiego co
    było dostępne w końcu został przy najdroższym (z barlinka).

  • 12. Data: 2013-10-30 20:09:31
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-29 19:29, Oliwka pisze:
    > Jesteśmy w trakcie wykańczania instalacji grzewczej i niedługo będziemy kupowac
    piec z podajnikiem . Mąż uparł się na opał pallet .
    Natomiast ja chciałabym wiedzieć czy to jest opłacalne
    Co to znaczy opłacalne? Ogrzewanie raczej nie jest opłacalne, bo
    najtaniej jest nie grzać wcale ;-) Jeżeli chodzi o relację
    kaloryczność/cena to nr 1 jest miał węglowy

    > Czy bardzo pyli
    Sam pelet jest czysty i nie brudzi.
    >, czy smoli komin
    To zależy od spalania. Każde paliwo, jak ma odpowiednie warunki spala
    się czysto i nie smoli.

    >czy dużo popiołu ,
    Jeżeli pelet jest z drewna bez dodatków "wynalazków" to powinno być
    bardzo mało popiołu - kilka procent, bliżej 1, niż 9

    >jaki jest wybór i gdzie go można kupić?
    Rozumiem, że wszystko jedno, czy w Ustrzykach, czy w Świnoujściu ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2013-10-30 20:22:27
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 października 2013 15:37:19 UTC+1 użytkownik b...@g...com
    napisał:
    > jasne, że jest to opłacalne, w porównaniu np. z ekogroszkiem jest to i tańsze, i
    bardziej czyste (ekogroszek strasznie brudzi...). Osobiście polecam Olimp albo Lavę,
    używam tych pelletów do ogrzewania swojego domu i jestem zadowolona!

    Jeśli by brać komfort użytkowania to pellet jest komfortowym paliwem. Łatwy w
    pakowaniu do pieca. Czysty w użyciu. Przyjemny zapach. Malo popiołu. Ale
    energetycznie i cenowo jest dużo gorszy i dużo droższy od węgla. I to nie w stosunku
    do miału, bo pod względem komfortu użytkowania miał to syf kiła i mogiła. Jest dużo
    droższy od innych gatunków węgla. A powinien być tańszy. Cenowo powinien być w
    okolicach miału. Wtedy wszystko było by ok.

  • 14. Data: 2013-11-05 08:23:43
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    >mogiła. Jest dużo droższy od innych gatunków węgla. A powinien być tańszy. Cenowo
    powinien być w okolicach miału. Wtedy wszystko było by ok.

    KOlego kogutek, mozesz wstawiac zanak konca linii (enter) a nie pisac w jednej? To,
    ze twoj klient
    podczas pisania zawija tekst na ekranie do nastepnej linii to wcale nie oznacza, ze
    go dzieli.

  • 15. Data: 2013-11-05 13:04:51
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 08:23:43 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
    ze twoj klient

    > podczas pisania zawija tekst na ekranie do nastepnej linii to wcale nie oznacza, ze

    Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój czytnik
    kasztani a nie mój.

  • 16. Data: 2013-11-05 13:15:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Nov 2013 04:04:51 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To
    > Twój czytnik kasztani a nie mój.

    tyle, że ty nie używasz czytnika

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2013-11-05 13:29:53
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >Otóż nie mogę. Czytnik jakiego używam sam robi tak żeby było dobrze. To Twój czytnik
    kasztani a nie mój.

    Jak widac nie robi dobrze bo umieszcza wszystko w jednej linii. Albo nie umiesz go
    ustawic bo nie
    rozumiesz o czym sie rozmawia.

    Skopiuj sobie teskt np. do Worda i zobacz czy jest znak konca linii.
    Chyba, ze Word tez kaszani a twoj czytnik jest the best

  • 18. Data: 2013-11-05 13:53:41
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:29:53 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
    >

    > Skopiuj sobie teskt np. do Worda i zobacz czy jest znak konca linii.
    >
    > Chyba, ze Word tez kaszani a twoj czytnik jest the best

    To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze. To jeśli to co ja piszę u Ciebie
    wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle. Parę razy ktoś pisał o tym
    problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy mundrusie mu nie podskoczyli. Z
    tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko
    poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć ile jest znaków w wierszu i przenieść do
    następnej linijki. Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam
    się na tym. Nie muszę się znać na wszystkim. Uważasz ze nie mam racji to poszukaj
    sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z nim pogadaj. Korzystam z gotowego, nie
    przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia jakie dostarczyło Google. Tam
    tez możesz kierować swoje gorzkie żale.

  • 19. Data: 2013-11-05 14:38:44
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:2c095490-d374-4b18-8eec-d02f66f9c456@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze. To jeśli to co ja piszę u
    > Ciebie wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle.

    Ej kogutek, jesteś niereformowalny;-).
    To, w czym piszesz to jest atrapa Gogola, a nie czytnik - przykro mi :-(.
    Dali Ci do użytku 'coś', w czym można pisać, a już o drugą stronę czyli
    czytanie tego co naskrobałeś, kompletnie nie zadbali.
    To, co za sobą wleczesz (cytujesz), nie jest nikomu do szczęścia potrzebne,
    a ponadto świadczy to o Twojej nieudolności;-(.
    Cóż nie pierwszy raz czytasz takie teksty, jak sam widzisz musi coś w tym
    być, skoro tyle osób zwraca Ci uwagę.
    A wystarczy poprawnie skonfigurować to, co Ci dali do pisania, a jak nie
    wiesz jak to zajrzyj do pomocy Gogola.

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinsk

  • 20. Data: 2013-11-05 14:45:56
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>