  • 1. Data: 2010-07-12 07:54:36
    Temat: Panele
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Czy warto kupić panele do mieszkania za 40-60 zł. w leroyu. Czy jest to
    coś warte?
    Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko
    kwestie użytkowe (nie wygląd)?
    W domu jest dość dziki labradorek :)

  • 2. Data: 2010-07-12 10:25:59
    Temat: Re: Panele
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik krzysiek napisał:
    > Czy warto kupić panele do mieszkania za 40-60 zł. w leroyu. Czy jest to
    > coś warte?
    Na jak długo ?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko
    > kwestie użytkowe (nie wygląd)?
    IMHO nie warto.
    > W domu jest dość dziki labradorek :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2010-07-12 10:36:07
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-07-12 12:25, rrr pisze:
    > Na jak długo ?

    no właśnie nie mam doświadczenia z panelami, kompletnie nie wiem ile
    takie potrafią wytrzymać.

  • 4. Data: 2010-07-12 13:29:36
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam dębowy parkiet i wiem że to był błąd. Porysował się i powgniatał jak
    sosna. Gdyby to były panele to bym co parę lat wymienił a tak to szkoda.
    Jedyna zaleta to brak dudnienia w czasie chodzenia.

    PC

  • 5. Data: 2010-07-14 07:11:35
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    krzysiek rzecze:

    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko
    > kwestie użytkowe (nie wygląd)?

    IMO nie warto. Ja bym wziął panele, ale AC4 10 mm zamiast typowych AC3 7 mm.

    U siebie mam coś takiego:
    http://www.etdom.pl/Panele_podlogowe_Kronopol_D2474_
    Jablon_Gorska_AC4_10mm-63.html
    i jestem zadowolony. Co prawda psa nie mamy, tylko świnie morskie :-)

    --
    Dominik (& kąpany)