  • 1. Data: 2009-04-02 07:29:45
    Temat: Panele na OSB
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie do użytkowników takiego rozwiązania:
    legary na stropie wypoziomowane i osadzone na zaprawie, między nie
    wełna, na to bezpośrednio płyty OSB 22mm, na nie jakaś pianka i na to panele

    Czy zastosowanie pianki/maty wygłuszającej wystarczy aby odgłosy kroków
    itp nie były słyszane z pomieszczeniu pod?
    Jaka gruba powinna być pianka/mata?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-04-02 11:03:14
    Temat: Re: Panele na OSB
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > Czy zastosowanie pianki/maty wygłuszającej wystarczy aby odgłosy kroków
    > itp nie były słyszane z pomieszczeniu pod?
    > Jaka gruba powinna być pianka/mata?

    Ja właśnie skończyłem remont podłogi. Też się zastanawiałem co położyć na
    OSB. Ponieważ z pianką mam złe doświadczenia, zdecydowałem się na płyty
    EKOPOR i jestem mile zaskoczony. Ja niestety między legarami nie mam wełny
    ale i tak w porównaniu z np. tą popularną pianką 3mm efekt jest wg mnie na
    duży plus. W Twoim przypadku położenie EKOPOR'u da jeszcze lepsze efekty.
    Żeby nie było, nie mam nic wspólnego z producentami...he,he.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2009-04-02 12:38:18
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > duży plus. W Twoim przypadku położenie EKOPOR'u da jeszcze lepsze efekty.
    > Żeby nie było, nie mam nic wspólnego z producentami...he,he.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    A jaki gruby ten ekopor?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2009-04-03 07:41:26
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > A jaki gruby ten ekopor?

    7 mm , lekko się poddaje pod naciskiem wyrównując nierówności a nie ugniata
    się tak jak pianka.

    Pozdrawiam
    Piotrek