  • 1. Data: 2010-07-15 07:21:21
    Temat: Panele solarne okolice Będzina / Śląskie
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, czy możecie polecić i dać namiary na firmę, która dobrze i tanio
    zamontuje panele solarne.
    Mam domek w Będzinie woj. Śląskie.

  • 2. Data: 2010-07-15 07:55:46
    Temat: Re: Panele solarne okolice Będzina / Śląskie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy możecie polecić i dać namiary na firmę, która dobrze i tanio
    > zamontuje panele solarne.
    > Mam domek w Będzinie woj. Śląskie.

    Chcesz tanio, to nie montuj solarów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-07-15 07:59:45
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcesz tanio, to nie montuj solarów.

    Pijesz do nieopłacalności inwestycji czy do mojego skąpstwa?

  • 4. Data: 2010-07-15 08:18:15
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Pijesz do nieopłacalności inwestycji czy do mojego skąpstwa?

    Do kontrastu pomiędzy łechtaniem Twojego skąpstwa nieopłacalną inwestycją.

  • 5. Data: 2010-07-15 08:46:43
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pijesz do nieopłacalności inwestycji czy do mojego skąpstwa?

    Jan Werbinski ma tu do spelnienia misje przekonania wszystkich, ze jemu
    solary sie nie oplacaja. Niestety nie zawsze odpowiada na konkretne pytania.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-07-15 08:55:29
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Ok nie opłacają się ale jak dadzą ci 45% zwrotu kosztów to zaczyna się gra
    warta świeczki.
    Panie Janie proszę o link do wyliczeń kosztów inwestycji i użytkowania
    paneli solarnych.

  • 7. Data: 2010-07-15 09:09:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Ok nie opłacają się ale jak dadzą ci 45% zwrotu kosztów to zaczyna się gra
    > warta świeczki.
    > Panie Janie proszę o link do wyliczeń kosztów inwestycji i użytkowania
    > paneli solarnych.

    Wyliczenia były niedawno, poszukaj sobie.
    Moim zdaniem solarów nie nalezy tratowac w kategoriach czy sie opłacaja czy
    nie bo raczej ich zakup z ekonomicznego punktu widzenia jest nieopłacalny
    dla wiekszości ale pewne rzeczy w tych kategoriach nie powinno sie liczyć.
    Przejaskrawiając to tak jak np z lodówką, Jeje posiadanie i zakup to z
    finansowego punktu widzenia bezsensowny wydatek i oszczędnosci żadnych ona
    nie przynosi. Ale zimne piwo kazdy lubi;))

  • 8. Data: 2010-07-15 10:01:38
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > warta świeczki.
    > Panie Janie proszę o link do wyliczeń kosztów inwestycji i użytkowania

    Bardzo szczegółowe wyliczenie zamieściłem na tej grupie (lub .dom) i forum
    Muratora kilka tygodni temu.

  • 9. Data: 2010-07-15 10:19:22
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > warta świeczki.
    > Panie Janie proszę o link do wyliczeń kosztów inwestycji i użytkowania

    nawet jak nie dostajesz dopłat, a myślisz o solarach na etapie budowy i
    projektowania instalacji to nie wydasz kupę kasy, koszt dodatkowy to rurki
    na dach i zbiornik zamiast 1 to 2 wężownice

    --=olo=--

  • 10. Data: 2010-07-15 10:20:00
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Ja bede korzystal z uslug tego faceta (ale w przyszlym roku dopiero):
    Andrzej Januszkiewicz kom 888-867-104
    Jest z Sosnowca ale wiem ze montowal solary w Piekarach i Mikolowie- wiec
    Bedzin to ma po sasiedzku to moze sie i dogadacie.
    Przemek