  • 1. Data: 2009-03-31 19:20:05
    Temat: Papiery do odbioru budynku - zakończenie budowy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Teraz ja zapytam :-)

    1. Kierbud odda mi dziennik budowy lada dzień ale napisał, że mam załatwić
    jakieś dodatkowe papiery od hydraulika, elektryka, kominiarza i cos tam
    jeszcze.

    jak to ma wyglądać? Co muszę zrobić dalej, bo kierbud oczywiście umył ręce.
    Skasował co jego za figuranctwo i tyle.
    Co mam dalej zrobić ?

  • 2. Data: 2009-03-31 19:48:09
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jak to ma wyglądać? Co muszę zrobić dalej, bo kierbud oczywiście umył
    > ręce. Skasował co jego za figuranctwo i tyle.

    1.oswiadczenie kierownika o zakonczeniu budowy
    2.protokol odbioru koncowego (kierbud, elektryk, hydraulik, gaz i kominarz)
    3.wniosek o uzytkowanie obiektu
    4.zawiadomienie o zakonczeniu budowy

    odezwij sie na prv to ci wysle druki

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-31 19:51:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > 1.oswiadczenie kierownika o zakonczeniu budowy
    To będę miał w piątek

    > 2.protokol odbioru koncowego (kierbud, elektryk, hydraulik, gaz i
    > kominarz)

    Czy elektryczny musi być schemat szczegółowy czy oświadczenie wykonawcy z
    uprawnieniami SEP czy wpis w dzienniku budowy?
    Jakie uprawnienia musi mieć elektryk?

    A co z kanalizą? Nie mam nikogo kto jeszcze pamięta jak było to robione. Nie
    mam nic. Nazwijmy to, że "sam to robiłem" gospodarczo i co wtedy?

    > 3.wniosek o uzytkowanie obiektu
    To wiadomo

    > 4.zawiadomienie o zakonczeniu budowy

    Tak

    > odezwij sie na prv to ci wysle druki

    jush

  • 4. Data: 2009-03-31 19:56:03
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > 1.oswiadczenie kierownika o zakonczeniu budowy
    > 2.protokol odbioru koncowego (kierbud, elektryk, hydraulik, gaz i

    jeszcze protokoly badan i sprawdzen (elektryk i kominiarz)
    i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
    to ostatnie to roznie, jedni wymagaja inni nie zalezy od starostwa

  • 5. Data: 2009-03-31 19:56:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > jak to ma wyglądać? Co muszę zrobić dalej, bo kierbud oczywiście umył
    > ręce. Skasował co jego za figuranctwo i tyle.
    Kierbud musi napisać Tobie odpowiednie oswiadczenie potrzebne do odbioru.
    Ty musisz załatwić papier od kominiarza(60zł), protokół z pomiarami od
    elektryka(od 150 do 300zł), umowę na wywóz nieczystości(gratis), protokół z
    "gazowni" i papier od geodety(od 500zł). No jeszcze certyfikat energetyczny
    czy jak to się nazywa. Koplet składasz do PINB i za kilka dni masz papier ze
    możesz mieszkać. Hydraulik u mnie nie był potrzebny.

    Kris

  • 6. Data: 2009-03-31 19:59:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > To będę miał w piątek

    > Czy elektryczny musi być schemat szczegółowy czy oświadczenie wykonawcy z
    > uprawnieniami SEP czy wpis w dzienniku budowy?
    > Jakie uprawnienia musi mieć elektryk?

    Ten protokół to taka kilkunasto kartkowa książeczka- podobno mieszkasz
    niedaleko to podeśle Tobie namiary na taniego elektryka.

    > A co z kanalizą? Nie mam nikogo kto jeszcze pamięta jak było to robione.
    > Nie mam nic. Nazwijmy to, że "sam to robiłem" gospodarczo i co wtedy?

    Hydraulik u mnie był niepotrzebny

    > To wiadomo

    Inwetaryzacja powykonawcza zrobiona przez geodete jeszcze;))),

    Kris

  • 7. Data: 2009-03-31 20:00:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
    > to ostatnie to roznie, jedni wymagaja inni nie zalezy od starostwa
    To najdroższy punkt tej zabawy(oprócz certyfikatu energetycznego) i mnie
    niestety był konieczny.

    Kris

  • 8. Data: 2009-03-31 20:02:51
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jak uzbierasz paragnów na 5 tyś to ci wszystko załatwie :) a no i jeszcze
    musisz mi obiecać że zrobisz mi przeglad na budowie kamerą termowizyjną :)

    Adi

  • 9. Data: 2009-03-31 20:09:03
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Ten protokół to taka kilkunasto kartkowa książeczka- podobno mieszkasz
    > niedaleko to podeśle Tobie namiary na taniego elektryka.

    Wysłałem ci maila niedawno na ten adres wyżej. Weź na skype mnie złap albo
    odpisz

  • 10. Data: 2009-03-31 20:17:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości > Wysłałem ci maila
    niedawno na ten adres wyżej. Weź na skype mnie złap albo
    > odpisz
    Nie dostałem Twojego meila.
    Wyślij jeszcze raz(ale pisz na kszysztofc@ a nie jak logika i ortografia
    nakazuje krzysztofc@);)). ew. skype.