  • 1. Data: 2010-05-29 09:16:09
    Temat: Parapety wewnętrzne.
    Od: yarecky <2...@g...pl>

    Witam Was.

    Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
    sprawdza i czego unikać?

    Pozdrawiam,
    Yarecky.

  • 2. Data: 2010-05-29 09:41:21
    Temat: Re: Parapety wewnętrzne.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 11:16:09 +0200, yarecky napisał(a):

    > Witam Was.
    >
    > Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
    > sprawdza i czego unikać?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Yarecky.

    Unikać jak ognia marmuru - rysuje się łątwo, a nie daj Boże coś o kwaśnym
    odczynie - i dziura lub matowa plama. Syntetyki się rysują i matowieją, a
    najlepszy, bo piękny (cała paleta barw i deseni) i niezniszczalny jest
    granit. Drewno też polecam, byle twarde.

  • 3. Data: 2010-05-29 19:53:05
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Miałem do czynienia z parapetami z MDF powlekanymi -
    stanowczo odradzam jeżeli ma coś stać na parapecie - rysują się

    Mam parapety z tzw. konglomeratu w jasnym kolorze tzw. POLARE
    docinane i montowane przez Stolbud - nie narzekam

    W moim przypadku sądzę że np. drewno również by się nie sprawdziło
    z powodu intensywnego używania parapetów.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 4. Data: 2010-05-30 09:47:01
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "yarecky" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Was.
    >
    > Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
    > sprawdza i czego unikać?

    Ja mam parapety z fornirowanego MDF (orzech naturalny, niebarwiony). Po roku
    używania nie mam przebarwień, a dzięki twardemu rdzeniowi MDF, fornir nie
    jest narażony na duże wgniecenia. Naturalna okleina pięknie komponuje się z
    oknami, meblami i podłogą.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 5. Data: 2010-05-30 22:00:16
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    http://www.prodmar.pl/kamienie/?cmd=52
    --
    Melisa.

  • 6. Data: 2010-05-31 09:06:12
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    yarecky pisze:

    > Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
    > sprawdza i czego unikać?

    W kuchni kamienne szerokie, w innych pomieszczeniach z drewna dębowego,
    w kolorze naturalnym, woskowane. Sprawdzają się.
    --
    B.