  • 111. Data: 2013-05-28 20:39:22
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:9dcab60d-a972-41d5-9320-fbbf07eeafd9@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Jasne. Ty tradycjonalista z dosa 3.0 korzystasz do tej pory. To i dziwić
    > się nie można że 80 znaków w linii jest dla Ciebie czymś nieosiągalnym.

    Nie pajacuj kogutek, Ty nie pisz o liniach bo i tak tego nie ogarniesz ;-).
    Prosze Cie, skup sie na cieciu zbednego tekstu podczas odpowiadania, a
    bedzie ok.

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palu

  • 112. Data: 2013-05-28 21:35:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 21:58, Kris pisze:
    > Czy tak trudno Tobie zrozumieć że coraz więcej osób z różnych względów korzysta z
    google?

    Ty nie rozumiesz.
    To, że używasz googla z powodu, że inaczej nie potrafisz/ nie możesz/nie
    chcesz, to jedno.
    Że wszystkim dookoła próbujesz powiedzieć, że to wina innych czy googla
    to inna sprawa.

  • 113. Data: 2013-05-28 21:43:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 23:37, k...@g...com pisze:
    > Jasne. Ty tradycjonalista z dosa 3.0 korzystasz do tej pory.
    >To i dziwić się nie można że 80 znaków w linii jest dla Ciebie czymś
    nieosiągalnym.

    Skąd wżąłeś to porównanie? Gdzie tu mowa o Dosie.
    A gdybym musiał, bo były by na to potrzebne narzędzia i jakiś cel, to
    dlaczego nie?
    Zawodowo używam kilku maszyn, które robią jedną określona rzecz, gdybym
    mógł użyć DOSa to dlaczego nie.

    Druga sprawa jeśli z Krisem używacie tego googla to dlaczego ty tak
    beznadziejnie odpowiadasz, a Kris już nie wkleja tyle smieci co ty?

  • 114. Data: 2013-05-28 22:06:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 20:30:51 UTC+2 użytkownik Piotr Palusiński napisał:
> [...]
    >
    > usenecie. Jesli dfalej bedziesz tak postepowal, to z czasem ludzie nie beda
    >
    > Cie czytali.
    >
    > Widze, ze nie mozesz ogarnac jak to jest w rzeczywistosci, wiec zamieszczam
    >
    > Ci jeden z Twoich postow w calej oryginalnoisci - zobacz jak to wyglada ;-(
    >

    > http://www.palusinski.neostrada.pl/kogutek.html
    >

    > --
    >
    > Piotr Palusi�ski [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    >
    > https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palu
    sinski

    > Nigdy nie k��� si� z g�upcem, bo ludzie mog� nie dostrzec r�nicy

    Z ciekawości sprawdziłem jakie masz zasługi na budowaniu. Znalazłem 4 wpisy z tego 2
    mogę zakwalifikować jako ukryty spam. Spadaj na drzewo.

  • 115. Data: 2013-05-28 22:10:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 May 2013 13:06:00 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Z ciekawości sprawdziłem jakie masz zasługi na budowaniu. Znalazłem 4
    > wpisy z tego 2 mogę zakwalifikować jako ukryty spam. Spadaj na drzewo.

    typowe. zabolało to musiałeś przeciwnika zlustrować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2013-05-28 22:29:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 May 2013 13:32:58 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Ty mnie możesz opierdalać bo jesteś tutaj od zawsze. Ktoś kto nigdy nic
    > nie wniósł na grupie nie może. Jawi podobny gość. Google twierdzi że w
    > przeciągu dziesięciu lat napisał tu 25 razy. Jawi to jednozdaniowy
    > mistrz. I ktoś taki chce mnie pouczać. Wolne żarty.

    załamujesz mnie. nie ma znaczenia ile kto gdzie siedzi tylko czy ma rację.
    a ma.

  • 117. Data: 2013-05-28 22:32:58
    Od: k...@g...com

  • 118. Data: 2013-05-28 22:34:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 11:54:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > bo usiłowałem Ci uswiadomić co robisz źle. Ale nie dość, że nie
    >
    > przyjmujesz tego do wiadomości to jak widzę jesteś z tego kaszanienia
    >
    > dumny. Pa
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak ja Tobie uświadamiam że czytnik googla jest dobry to też tego nie widzisz.
    Przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli.

  • 119. Data: 2013-05-29 11:03:11
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-26 17:41, k...@g...com pisze:

    > Dzięki. Ile kosztuje zainstalowanie systemu? Bo pewno jest
    > ich i chcą za to kasę.

    System alarmowy może zainstalować ci dowolna firma. Jest
    prawdopodobieństwo że np. Solid zrobi to taniej niż firma tym się
    zajmująca, tyle że weź jedno pod uwagę przy wyborze firmy: Solid zechce
    ci zainstalować system na który ma wyłączność, jeśli po roku odwidzi ci
    się ta firma to ciężko ci będzie znaleźć serwisanta tego systemu. To co
    bym doradził, to montaż (nie zależnie czy przez firmę ochroniarską czy
    instalatora takich systemów) ogólnie znanego systemu (czyli chyba
    najlepiej Satel, bo to chyba nawet elektrycy serwisują) - będzie pewnie
    droższy, ale nie jesteś przywiązany do jednej firmy.
    Pracuję w tej branży i z mojego punktu widzenia Solid mocno psuje rynek
    (niskie ceny, pracownicy zatrudnieni na 'własną działalność'), ale w
    różnych lokalizacjach jest różnie. Np. w okolicach Wrocławia za kwotę
    zaproponowaną przez Solid nie jestem w stanie wykonać instalacji
    (przyjmując standardową dla Solidu instalację, bo jak klient chce system
    który będzie chronił obiekt a nie dwie czujki i usługę to już wcale tak
    tanio nie wychodzi), ale np. kilkadziesiąt km od Wrocławia robię
    instalację i jestem najtańszy (mimo że ta sama oferta tylko bez
    wliczonego dojazdu we Wrocławiu była droga).
    Do dowolnej centralki alarmowej firma oferująca monitoring podepnie swój
    nadajnik (chyba zwykle nadajnik jest w dzierżawie i za niego nie płacisz)
    Chyba w większości firm dostaniesz monitoring w okolicach 50-60zł/m-c, w
    Solidzie pewnie taniej ;)- więc jeśli mają w pobliżu patrol i są w
    stanie szybko dojechać - to po co przepłacać.

    Lukasz

  • 120. Data: 2013-05-29 16:41:30
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:46aa940b-1ffb-4114-82f7-06629b3ec78e@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Z ciekawości sprawdziłem jakie masz zasługi na budowaniu. Znalazłem 4
    > wpisy z tego 2 mogę zakwalifikować jako ukryty spam. Spadaj na drzewo.

    Oj czlowieku, zal mi Cie. Lecz sie poki jeszcze czas.
    Modl sie o zdrowie, bo o rozum to juz za pozno:-(