  • 11. Data: 2013-05-26 19:50:40
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 10:33:53 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Napisz to co chcesz `przekazać ale z poprawnym kodowaniem. Krzaczysz.

    on nie krzaczy. ma wszystkie poprawne deklaracje. To Ty skrzaczyłes jego
    post

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-05-26 20:26:34
    Od: "tami" <t...@w...pl>

    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Napisz to co chcesz `przekazać ale z poprawnym kodowaniem.

    Oj chlopie, zebys ty wiedzial co piszesz?
    Ja nie krzacze, a wrecz przeciwnie to Ty robisz krzaczki, zmieniajac
    deklaracje podczas cytowania - Ty masz wszystkich w nosie i jak widze robisz
    swoje, byle do przodu i nabazgrac jak najwiecej - tresc u Ciebie sie nie
    liczy.

    > Krzaczysz.

    Napisze Ci to jeszcze raz, bez ogonkow.

    Czy Ty człowieku - kogutku zglupiales?
    Cytujesz cale strony (patrz wyzej), aby napisac jedno zdanie.
    Popros pierwszoklasiste to da Ci korepetycje jak poprawnie pisac posty.

    PS. Zacytowalem w oryginale, a by kogutek zobaczyl swoje wypociny.

  • 13. Data: 2013-05-26 20:33:17
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Dzięki. Ile kosztuje zainstalowanie systemu? Bo pewno jest
    > ich i chcą za to kasę.

    Możliwości jest wiele.
    Ja preferuję jednego odpowiedzialnego, co w tym przypadku oznacza ich
    projekt i wykonawstwo.
    W ten sposób nie ma dyskusji gdyby coś się przytrafiło.
    Wiem natomiast, że można inaczej - jak już Ci napisali.

    Cenowo - to co mi zaproponowano nie było wiele droższe, niż wykonanie
    samemu (w sensie własnymi pracownikami), więc tym bardziej nie było
    sensu. Oczywiście w hobbystycznym przypadku jest trochę inaczej i
    różnica może być na tyle duża, że będzie nad czym myśleć.

    Co do nadajnika, kiedyś za niewielkie pieniądze się go dzierżawiło.
    Teraz jest chyba sprzedawany, ale przy rozwiązaniu umowy odkupywany.
    Szczerze mówiąc nie ogarniam zmiany... ale prawnikiem nie jestem ;).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2013-05-26 23:13:09
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 20:33:17 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

> [...]
    >
    > Teraz jest chyba sprzedawany, ale przy rozwiązaniu umowy odkupywany.
    >
    > Szczerze mówiąc nie ogarniam zmiany... ale prawnikiem nie jestem ;).

    Jeszcze jedno pytanie, może będziesz wiedział. Te pomieszczenia co chcę wynająć, a
    tak naprawdę to część ja a część zespół muzyczny, nie będą miały nic wspólnego z
    działalnością gospodarczą w takim znaczeniu jak to wszyscy rozumieją. może wiesz czy
    osobom fizycznym też świadczą usługę o jakiej rozmawiamy. Na razie dla mnie wszystko
    wygląda dobrze pod względem finansowym. Teraz płacę ponad siedem stów w tym
    ogrzewanie nie spełniające żadnych standardów+ prąd+ woda+winda. A tam połowę ale
    ogrzewanie jakieś będę musiał zrobić. To zostanie mi trochę kasy. Jeszcze raz
    dziękuję za informacje. jak nie wiesz to i tak nic to nie zmienia. Wiem do kogo jutro
    pójść i się dowiedzieć. Ceny mają sztywne czy idzie się trochę potargować?

  • 15. Data: 2013-05-27 11:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2013 08:25, wolim pisze:

    > Pod Wrocławiem 30-50 złotych za miesiąc. Firma Solid - znana chyba w
    > całym kraju.

    Ale mają trochę chamski marketing... zresztą nie tylko oni.

    Sąsiad ma już 3 tabliczki "chronione przez" - właśnie Solid, Juwentus i
    Konsalnet. W sumie spokojny człowiek, bo ja bym chyba zaczął im naliczać
    za bezumowne wykorzystanie powierzchni reklamowej ;->

  • 16. Data: 2013-05-27 11:20:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:50:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > on nie krzaczy. ma wszystkie poprawne deklaracje. To Ty skrzaczyłes jego
    Weź pod uwagę że coraz większa liczba użytkowników korzysta z googlegroups.
    Jest to ostatnio bardzo popularna, moim zdaniem najwygodniejsza z pewnych względów
    forma dostępu do grup dyskusyjnych więc może i warto w waszych mądrych czytnikach(
    skonfigurowanych pewnie prawidłowo zgodnie z jakimiś tam normami z przed nastu pewnie
    lat) wprowadzić zmiany aby nie śmieciły/krzaczyły na gogle groups.
    A odnośnie śmiecenia- użytkownik Tami jakoś nigdy nic na temat budowania na grupie
    pl.misc.budowanie nie napisał, śmieci tylko grupę swoimi uwagami na temat kodowania
    i cytowania w goglegroups.

  • 17. Data: 2013-05-27 11:24:32
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 11:01, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > Konsalnet. W sumie spokojny człowiek, bo ja bym chyba zaczął im naliczać
    > za bezumowne wykorzystanie powierzchni reklamowej ;->

    Jak się ma za sąsiada Andrzeja Lawę..... to ja się nie dziwię

    --
    sjs

  • 18. Data: 2013-05-27 11:30:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 11:24, SJS pisze:

    > Jak się ma za sąsiada Andrzeja Lawę..... to ja się nie dziwię

    Coś imputujesz, kłamliwy komuchu?

  • 19. Data: 2013-05-27 11:40:32
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 11:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Coś imputujesz, kłamliwy komuchu?

    A teraz to już nie tylko ja wiem ale wszyscy czytający grupę wiedzą
    dlaczego sąsiedztwo Lawy wymaga ochrony

    --
    sjs

  • 20. Data: 2013-05-27 11:43:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 11:40, SJS pisze:

    > A teraz to już nie tylko ja wiem ale wszyscy czytający grupę wiedzą
    > dlaczego sąsiedztwo Lawy wymaga ochrony

    Kłamliwy, tchórzliwy komuszku, pisz otwartym tekstem... czy może, jak
    zwykle, po przyciśnięciu do muru w gacie się zesrasz i wszystkim o tym
    opowiesz?