  • 81. Data: 2013-05-28 00:05:52
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 15:07:59 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie musisz. Wystarczy przejść na czytnik Google. Chyba że krową jesteś i
    > nie zmieniasz zdania. Wtedy musisz.

    a ty dalej swoje. Jak budujesz tak zgodnie ze standardami jak używasz
    czytników to wolę omijać te miejsca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2013-05-28 00:07:59
    Od: k...@g...com

  • 83. Data: 2013-05-28 00:52:52
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 00:05:52 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Ty masz problem, nie ja.

  • 84. Data: 2013-05-28 00:56:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 15:52:52 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Ty masz problem, nie ja.

    Ja? nie. Ja po prostu nie czytam takich bełkotów

  • 85. Data: 2013-05-28 06:26:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Jeśli milionom by było wygodniej jeździć lewą strona to trzeba by
    > było pomysleć o wprowadzeniu ruchu lewostronnego.

    ale to nie wynika z wygody tylko z wygodnictwa...

  • 86. Data: 2013-05-28 06:29:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > sam tnie, po co przycinać. To jakieś stare czytniki nie potrafią ciąć
    > cytatów.

    w tym sęka matołku że nie tnie, bo znowu wysłałeś post z zacytowanym
    wszystkim z poprzedniego postu

    + debilne formatowanie, z wstawieniem kupy jakiś niepotrzebnych lini między
    blokami cytowanego tekstu.

  • 87. Data: 2013-05-28 06:30:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > To dobrze ze nie tnie tylko chowa. Za 20 lat będzie można wrócić do
    > tematu bo wystarczy kliknąć "pokaż cytowany tekst". Wysyła z
    > kodowaniem takim jakie miał przedpiśca.

    to źle że chowa... bo czytnik googli nie jest twórcą standardów
    internetowych.

    a google nei dosyć że wysyła cały śmietnik to jeszcze debilnie go formatuje

  • 88. Data: 2013-05-28 06:33:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie musisz. Wystarczy przejść na czytnik Google. Chyba że krową
    > jesteś i nie zmieniasz zdania. Wtedy musisz.

    to czytnik googla jest nie zgodny ze standardami więc to on powinien sie
    dostosować lub jego user.

    jakoś osoby stosujące OE potrafią go dostosować do standardów, choć też
    bywali tacy co twierdzili że to reszta ma się dostosować do super dzieła MS.

  • 89. Data: 2013-05-28 06:35:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Wedle życzenia:
    > "Do netykiety dodaje się punkty:
    > -Dozwolone jest korzystanie z googlegroups.
    > -jeśli twój czytnik nie obsłyguje prawidłowo postów userów
    > korzystających z googlegroups to go zmień lub skonfiguruj tak aby
    > współpracował prawidłowo.
    > -Użytkownikowi o nicku "Andrzej Lawa" zaleca się aby przestał
    > zaśmiecać grupy Swoimi bezsensownymi postami;)
    > Zmiany wchodza w życie w dniu opublikowania"
    >

    > Może być?
    > Wg końcu to userzy tworzą regulaminy więc i ja mogę chyba;))

    to może jeszcze skasuj też ortografią i gramatykę, bo spora część ludzi ma z
    tym problemy (nie wyłączając piszącego ten tekst)?

  • 90. Data: 2013-05-28 07:48:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu wtorek, 28 maja 2013 06:35:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > to mo�e jeszcze skasuj te� ortografi� i gramatyk�, bo spora cz�� ludzi
    ma z

    > tym problemy (nie wy��czaj�c pisz�cego ten tekst)?

    Tym się niejaka Stokrotka zajmuje;)
    Dyskusja się bardzo rozwinęła jak widać, problem jednak sie pewnie w niezadługim
    czasie rozwiąże sam.
    Już teraz trudno znaleźć serwer prawidłowo obsługujący grupy dyskusyjne, z czasem
    coraz mniej ich będzie i będziemy zapewne skazani na google. No i dobrze w sumie bo
    wygodniej;)