  • 41. Data: 2012-04-27 21:34:11
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 21:30, Marek Dyjor pisze:

    > prawdopodobnei kupiłeś odpowiednik tego
    > http://www.schiedel.pl/produkty/schiedel-rondo/opis-
    techniczny

    > odpowiedni dla temperatur od 200°C do 400°C
    > odporny na działanie wysokich temperatur i pożar sadzy
    > do suchych spalin
    >
    > a powienienś kupić odpowienik tego:
    > http://www.schiedel.pl/produkty/schiedel-rondo-plus/
    opis-techniczny

    > odporny na działanie kondensatu
    > maksymalna temperatura spalin 600 °C
    > odporny na pożar sadzy
    > rury wewnętrzne o zwiększonej wytrzymałości na korozję

    Możliwe, zamawiając powiedziałem jaki mam piec i czym będę opalać.

    > czy rury były zdylatowane od pustaka osłonowego poprzez jakiś system
    > dystansowy?

    Tak były, w zestawie była wełna mineralna.
    Cokolwiek by to miało być, więcej na ten szajs nie spojrzę, nie wiem kto
    zawinił czy dystrybutor czy wadliwy towar ale nikt mnie na ten
    ceramiczny chłam już nie namówi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 42. Data: 2012-04-27 21:37:09
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Na szczescie nic sie nie stało, komin mam murowany z cegly dolna czesc z
    > szamotki,
    > rozumie, ze taki numer odwalilbym z ceramicznym wkladem to komin miałbym
    > do wymiany?
    >
    > Jeszcze niedawno żałowałem decyzji murowanego komina, ale widze, ze jednak
    > nie była to zła decyzja.

    Ty ale ja też żałowałem, że nie mam kominów systemowych :-) Chociaż u mnie
    by się nic nie stało (olej/gaz) ale boli mnie myśl o mostku termicznym z
    cegieł :-)
    Jak widać przypadkiem coś mi się też udało :-)
    Przygłupy powinny wiedzieć w czasie budowy co jest do czego.

  • 43. Data: 2012-04-27 21:39:03
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wpychać tam rurę.

    Byle odpowiednią do rodzaju spalin i pieca :-) Kwasówka sie nie nadaje,
    pamiętaj.

  • 44. Data: 2012-04-27 21:39:49
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> wrote in message

    > A czyściłeś komin co kwartał ?

    Może co miesiąc ? Albo co wysypywanie popiołu?

  • 45. Data: 2012-04-27 21:45:56
    Od: "kiki" <...@p...pl>

> [...]
    > rury wewnętrzne o zwiększonej wytrzymałości na korozję
    >

    > czy rury były zdylatowane od pustaka osłonowego poprzez jakiś system

    Też mi się wydaje, że niewłaściwy komin i może niewłaściwie zbudowany.
    Ciekawostką jest, że pęknięcia przechodzą przez spoiny łączenia rur. Tam coś
    zostało zamontowane na sztywno, może zalane betonem/zaprawą, że pękanie
    przeszło między ośrodkami. Gdyby pękł dolny odcinek to czemu pękło powyżej
    łączenia w tym samym miejscu ?

  • 46. Data: 2012-04-27 21:46:50
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    <news> wrote in message news:4f9ab678$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

    > A jakie jest przeznaczenie komina w PDFach?
    > Bo jeśli jest to komin do pieców na paliwa stałe to odpowiada wyłącznie
    > producent, bo on celowo taki bubel robi, a sprzedawcy celowo go wciskają
    > klientom, to spisek, cwaniactwo i oszustwo.

    To prawda. To oszustwo.

  • 47. Data: 2012-04-27 21:48:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 21:45, kiki pisze:

> [...]
    > pękanie przeszło między ośrodkami. Gdyby pękł dolny odcinek to czemu
    > pękło powyżej łączenia w tym samym miejscu ?

    Komin nie jest nigdzie przymurowany - jestem tego absolutnie pewny.
    Keramzyt/wełna/wkład. Wkład klejony na specjalną zaprawę dostarczoną
    razem z zestawem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 48. Data: 2012-04-27 21:52:00
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > a jednak nie zjadłeś wszytskich rozumów, bo jesteś w błędzie.

    No ale jeżeli nawet to nie te cienizny co do gazu czy oleju ?

  • 49. Data: 2012-04-27 21:54:48
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > sprawdź najpier że sa kominy ceramiczne do kominków
    >
    > http://www.schiedel.pl/produkty/schiedel-rondo-plus/
    opis-techniczny

    > i z kwasówki do kominków, po prostu rura jest z grubszej stali.

    Ale to nie te same co do oleju. One są zdecydowanie grubsze.

  • 50. Data: 2012-04-27 22:01:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 21:54, kiki pisze:

    > Ale to nie te same co do oleju. One są zdecydowanie grubsze.

    Rozmawiałem z gościem, który zajmuje się produkcją różnych wynalazków ze
    stali kwasoodpornej, mówił że może zrobić wkład z gatunku 1.4401
    grubości nawet 2mm.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis