  • 11. Data: 2017-07-31 19:56:52
    Temat: Re: Pianka uszczelniająca "pistoletowa"
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-31 o 18:37, Szumek pisze:
    > przykrecona butla z pianą na dobrym pistolecie i po 6 miesiacach nie
    > zaschnie sprawdzone

    Ale po siedmiu już tak, też sprawdzone.

  • 12. Data: 2017-08-01 08:30:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 18:33:27 UTC+2 użytkownik Szumek napisał:
    > przykrecona butla z pianą na dobrym pistolecie i po 6 miesiacach nie
    > zaschnie sprawdzone

    zaschnie, zaschnie - sprawdzone. Po pierwszym drogim pistolecie (chyba 65zł)
    kupowalem takie po 12, po 2szt zeby przesyłka sie kalkulowala. Oczywiscie wszystkie
    juz nie zyją.
    To sie sprawdza na etapie w miare intensywnej budowy gdy co tydzien czy dwa sie cos
    pryśnie. A jak długo leży to zasycha.

    b.

  • 13. Data: 2017-08-01 09:00:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 08:30:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    juz nie zyją.
    > To sie sprawdza na etapie w miare intensywnej budowy gdy co tydzien czy dwa sie cos

    Ja ostatnio litr acetonu kupiłem bo do czegoś tam potrzebowałem i podczas porządków w
    garażu 3 zaschnięte pistolety znalazłem.
    Jakieś tańsze ale metalowe nie plastykowe
    Wiedząc ze mam aceton to z nudów je wyczyściłem i podejrzewam że będą działać jak
    będzie potrzeba. Rozkręciłem na czynniki pierwsze, co się zmieściło to do słoika z
    acetonem wrzuciłem na cały dzień resztę wyczyściłem ręcznie.

  • 14. Data: 2017-08-11 10:12:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-07-30 22:12, Adam Sz. wrote:
    > Owszem ale po kazdym uzyciu ja bym lepiej przeczyscil czyscikiem (opartym
    > na jakims rozpuszczalniku) pistolet.

    I to jest prawidłowe postępowanie.
    Są specjalne czyściki wkręcane w pistolet jak piana.
    Trzeba to robic dokładnie po każdym użyciu jesli chce się mieć pistolet
    drożny.

    > Pare miesiecy raczej by nie wytrzymal
    > i zasechlby w srodku.

    Ja tak właśnie swój pistolet załatwiłem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2017-08-12 10:57:45
    Od: uciu <a...@g...com>

    od marca na budowie leży jakaś pianka na pistolecie.
    Uzywana sporadycznie jak trzeba było dziury w szalunku zapchac np po sęku.
    Nic się nie zapchało - mimo iż w garaż czasem ze 40-50 stopni było bo to blaszak -
    przed użyciem trzeba tylko końcówką pistoleta potrzeć o jakąs deche lub kamień by
    zdrapać to co zaschło:-)