  • 21. Data: 2011-01-26 16:37:59
    Temat: Re: Piec gazowy - sugestie.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Taki
    http://hurtownialech.pl/pl_PL/p/ELEKTROMET-WJ-Junior
    -cisnieniowy-podumywalkowy-5l-014-00-511/2858
    mozna zainstalowac nawet w szafce pod umywalka. :-)
    Chyba, ze zbiornik ma tez slużyć do zasilania prysznica to wtedy trzeba
    większy, min. 10l.

  • 22. Data: 2011-01-26 18:13:16
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie pytaj ani Kazia, ani Stasia tylko popytaj znajomych i sąsiadów.
    Kolega kupił Buderusa, czyli dość renomowaną markę, a jak w zimie się
    popsuł, to tydzień grzali się farelkami, bo taki serwis.
    Ja z powyższych względów wybrałem Saunier Duval i jak dotąd nie ma problemu.
    Jacek

  • 23. Data: 2011-01-26 22:07:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik " stodoła" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kocią kitę?
    > kocioł był , jest i zapewne będzie....pomiemiecki, ale jest.

    Hehe
    Albo bylem po kilku albo zlapala mnie pomrocznosc jasna :)

    --
    Picasso