  • 1. Data: 2012-04-03 23:51:52
    Temat: Piec (grill) rakietowy
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Chcę na działce zrobić coś takiego
    http://www.rootsimple.com/2007/11/our-rocket-stove.h
    tml
    ale ma to pełnić rolę grilla czyli będę potrzebował jakiejś płyty z
    żebrowanie zamiast rusztu.
    Stal będzie rdzewieć tak więc odpada.
    Z czego taką płytę przygotować?
    Stal będzie rdzewieć tak więc odpada.

  • 2. Data: 2012-04-04 07:52:23
    Temat: Re: Piec (grill) rakietowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 23:51:52 UTC+2 użytkownik Kamikazee napisał:
> [...]
    tml
    > ale ma to pełnić rolę grilla czyli będę potrzebował jakiejś płyty z

    Rozejrzyj sie za rusztami żeliwnymi. Od pieców kaflowych np.
    http://allegro.pl/ruszt-zeliwny-kominka-pieca-i22314
    35892.html

  • 3. Data: 2012-04-04 11:05:16
    Od: mk <d...@t...pl>

    Idż w kierunku rusztu żeliwnego 35x42cm:
    http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/91/09/
    77/2191097700_2

  • 4. Data: 2012-04-04 19:51:54
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag
[...]

    No jak ma być rakietowa, to najlepiej z drewna. Na pewno nie będzie
    rdzewieć....

  • 5. Data: 2012-04-15 13:07:48
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2012-04-03 23:51, Kamikazee pisze:

    > Stal będzie rdzewieć tak więc odpada.

    Stal nierdzewna i już.