  • 1. Data: 2012-10-03 19:35:02
    Temat: Piekarnik Beko
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow ma jakies doswiadczenia z piekarnikami
    marki Beko? W rodzinie jest lodowka tej firmy, sprawuje sie dobrze, ale o
    piekarnikach nie wiem nic, a informacje w sieci sa skape.

    Rzecz w tym, ze szukam piekarnika elektrycznego o pojemnosci wiekszej niz
    typowe 50 l - nie ma ich zbyt wiele w rozsadnych cenach, a jeden z
    dostepnych modeli to wlasnie wspomniana marka na B.

    Wszelkie informacje mile widziane (takze rekomendacje duzych piekarnikow
    innych firm, o ile ich cena < 1200 zl).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-10-04 03:57:58
    Temat: Re: Piekarnik Beko
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 3 października 2012 19:34:27 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > dostepnych modeli to wlasnie wspomniana marka na B.
    >

    > Wszelkie informacje mile widziane (takze rekomendacje duzych piekarnikow

    A może byś rozważył zakup pieca konwekcyjno parowego. W makro widziałem nieduże.
    Drogawe są ale dają praktycznie nieograniczone możliwości. W dobrych przemysłowych
    jednocześnie można gotować zupę, ziemniaki i na przykład upiec kurczaka z możliwością
    wyboru czy skórka ma być chrupiąca czy nie. Piece konwekcyjne tak jak kuchenki
    mikrofalowe wejdą na wyposażenie gospodarstw domowych. Mają same zalety.

  • 3. Data: 2012-10-04 07:47:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 18:57:58 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

    (...)

    > A może byś rozważył zakup pieca konwekcyjno parowego.

    To bylby przerost formy nad trescia. I te ceny... :/

    Wystarczy mi zwykly piekarnik, tylko troszke wiekszy niz 50 l.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-10-04 14:25:55
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    mikrofalowe wejdą na wyposażenie gospodarstw domowych. Mają same zalety.

    Pewnie kazdy ma podciagniete do kuchni 380V oraz przylacz wody i odplyw
    dla takiego pieca.

  • 5. Data: 2012-10-04 15:26:44
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 4 października 2012 14:26:41 UTC+2 użytkownik Grzegorz Prędki
    napisał:
> [...]
    mikrofalowe wejdą na wyposażenie gospodarstw domowych. Mają same zalety.

    > Pewnie kazdy ma podciagniete do kuchni 380V oraz przylacz wody i odplyw

    Wiem że nie każdy ma to co wymieniłeś. Sto lat to niedużo. Sto lat temu mało kto w
    Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy
    że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony.

  • 6. Data: 2012-10-04 15:30:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 06:26:44 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

    > Wiem że nie każdy ma to co wymieniłeś. Sto lat to niedużo. Sto lat temu mało kto w
    Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy
    że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony.

    Sto lat postępu, mówisz? - taktak, widzę je najwyraźniej wtedy, kiedy
    brakuje prądu i sąsiadka biegnie do mnie z pieczenią czy rozczynionym
    ciastem, żeby się dopiekła/upiekło w moich "kaflach" :-PPP
    (by XL)

  • 7. Data: 2012-10-04 15:36:05
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 4 października 2012 15:26:45 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

> [...]
    Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy
    że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony. Protezy takich pieców do mieszkań już
    są. W TV shopie je sprzedają. Daleko im do pełnowartościowych pieców konwekcyjnych.
    Pierwsze kuchenki mikrofalowe były przeznaczone tylko dla gastronomii i miały
    wielkość niedużej lodówki. Teraz są trochę większe od pudełka od butów.

  • 8. Data: 2012-10-05 21:55:57
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-10-04 15:30, Ikselka pisze:

> [...]
    > brakuje prądu i sąsiadka biegnie do mnie z pieczenią czy rozczynionym
    > ciastem, żeby się dopiekła/upiekło w moich "kaflach" :-PPP

    IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
    Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym
    ratunkiem.

  • 9. Data: 2012-10-05 22:10:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Oct 2012 21:55:57 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
    >
    > IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
    > Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym

    MYLISZ SIĘ.
    U nas Orange ma tak kiepski zasięg, że już wolę dzwonić z kafli. Trzy
    zgłoszenia o braku zasięgu, a za każdym razem na drugą dobę "po" - telefon
    z "technicznego" z suchym zawiadomieniem, że zasięg już jest.
    No tia, skoro się dodzwonili, no to jest :->
    A że telefon musi leżeć na szafie w łazience na piętrze, bo tam jest
    zasięg...
    (by XL)

  • 10. Data: 2012-10-06 19:33:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
    > Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym

    O ile działa BTS :>

    --
    _______/ /_ GG: 3524356