  • 41. Data: 2015-02-06 11:20:59
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 5 luty (czwartek), gdy o godzinie 21:25 *janusz_k*
    naskrobał(a):

    > Zaraz ktoś mi zarzuci że prezio niewiele może, nie zgadzam się ale jak
    > już tak ma być to niech będzie przynajmniej ładny, będę głosował na
    > blondynkę.

    A Tobie nie daje do myślenia, dlaczego SLD wystawia kandydata, którego
    pogląd moralny/etyczny odbiega od poglądów liberalno-socjalistycznych?
    Czy ta "dziwaczna" dychotomia nie wzbudza w Tobie nieufności? Dokonujesz
    wyboru dla "jaj" to się później nie dziw, że potem "państwo" sobie z
    Ciebie robi "jaja".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-02-06 11:06:10

  • 42. Data: 2015-02-06 20:47:10
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 11:20, Heraklit pisze:
> [...]
    > Czy ta "dziwaczna" dychotomia nie wzbudza w Tobie nieufności? Dokonujesz
    > wyboru dla "jaj" to się później nie dziw, że potem "państwo" sobie z
    Proszę cię przestań, za długo już żyję abym się tego obawiał, sld
    rządziło i
    swojego prezia miało i Polska się rozwijała, a co do jaj, to różne
    widziałem np elektryk po zawodówce prezydentem, to ci nie przeszkadzało?
    bo mnie bardzo, szczególnie jego wypowiedzi, bez składu i ładu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 43. Data: 2015-02-06 20:49:08
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 22:35, masti pisze:

    > skroplony to jest LNG.
    > Gaz w butlach to propan-butan. Poza tym, że jest gazem i się pali nie ma
    > nic wspólnego z ziemnym.

    Ale powiedz mi czego chcesz udowodnić? bo na razie to się czepiasz a
    meritum mojej wypowiedzi nawet nie dotknąłeś.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 44. Data: 2015-02-06 21:07:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 08:20, AW pisze:

    > http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,17366300,PGNiG_w
    yparowaly_kalorie_z_gazu

    .html?biznes=krakow#BoxBizImg

    Mówiłem że złodzieje, gaz zmniejszył kaloryczność ale te ch.je złamane
    na fakturze co dwa miesiące podnoszą wspólczynnik konwersji, zaczeli
    11,151 kwh/m3 a na ostatniej jest 11,216kwh/m3 :( czyli wg nich gaz sam
    z siebie na zimę jest bardziej kaloryczny :) złodzieje pierd..ni.
    Niestety dla nich fakty mówią dokładnie odwrotnie, trzeba to będzie
    zgłosić do jakiegoś NIK-u czy UOKIK-ku.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 45. Data: 2015-02-06 21:56:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 21:07:17 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > z siebie na zimę jest bardziej kaloryczny :) złodzieje pierd..ni.
    > Niestety dla nich fakty mówią dokładnie odwrotnie, trzeba to będzie

    Obejrzyj film " Przepraszam czy tu biją". Szczególny nacisk połóż na przesłuchanie
    Belusa, jak mu przesłuchujący proponuje napisanie skargi.

  • 46. Data: 2015-02-07 07:13:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-02-06 o 20:47, janusz_k pisze:

> [...]
    > widziałem np elektryk po zawodówce prezydentem, to ci nie przeszkadzało?
    > bo mnie bardzo, szczególnie jego wypowiedzi, bez składu i ładu.

    Może i nie miał prezencji, nie miał urody, ani nie umiał się zbyt dobrze
    wypowiadać, ale ten elektryk zrobił dla Polski znacznie więcej niż
    którykolwiek z prezydentów, a nagrodę Nobla nie dostał za to, że był idiotą.

    Dla mnie elektorat, dla którego kryterium oceny jest uroda to społeczni
    idioci. Zwłaszcza ten elektorat, który stanowią stare przekupy i
    pierdoluchy, głosujące dla przekory i publicznie obgadujące kobiety.

    [cytaty]
    "Zaraz ktoś mi zarzuci że prezio niewiele może, nie zgadzam się ale jak
    już tak ma być to niech będzie przynajmniej ładny, będę głosował na
    blondynkę."
    "Szkoda że Kononowicz nie startuje. raz na niego głosowałem mógłbym i
    drugi raz"
    "Blondi ma fatalne nogi, jak jakaś anorektyczka"
    "... anorektyczką to jest ta cała Rubik czy jak jej tam, jak widzę jej
    gębę to aż mi się niedobrze robi"

    Jak więc widać możecie sobie razem z kogutkiem ręce podać.

  • 47. Data: 2015-02-07 10:50:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 07:13:11 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Dla mnie elektorat, dla którego kryterium oceny jest uroda to społeczni
    > idioci. Zwłaszcza ten elektorat, który stanowią stare przekupy i

    czesciowo masz racje - ale jesli spojrzec głębiej to potencjalny wyborca moze nie
    miec na kogo głosowc. Wtedy robi to dla jaj, a to na kononowicza a to na długie
    nogi...

    b.

  • 48. Data: 2015-02-07 11:34:03
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 07:13, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wypowiadać, ale ten elektryk zrobił dla Polski znacznie więcej niż
    > którykolwiek z prezydentów, a nagrodę Nobla nie dostał za to, że był
    Sam jesteś idiota i to już wielokrotnie udowodniłeś.

  • 49. Data: 2015-02-07 11:50:29
    Od: k...@g...com

> [...]
    > gębę to aż mi się niedobrze robi"
    >
    > Jak więc widać możecie sobie razem z kogutkiem ręce podać.

    Z perspektywy czasy wynika że nic nie zrobił. Był produktem ubecji, taką gwarancją na
    możliwość swobodnego rozkradzenia Polski przez wybranych. Wyhodowali go jak owieczkę
    Dolly.

  • 50. Data: 2015-02-07 12:56:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > wypowiadać, ale ten elektryk zrobił dla Polski znacznie więcej niż
    > którykolwiek z prezydentów, a nagrodę Nobla nie dostał za to, że był idiotą.

    wałęsa był ok, jaruzelski było ok - a tak właściwie to był za tej komuny ktos zły?
    Wałęsy mi szkoda - mógł sie zapisac z tym noblem jako mąż stanu gdyby sie od komuny
    odciął w 1990 roku. A tak bedzie bolkiem, któy sie z komuchami dogadał i jak kogut
    pisze "był produktem ubecji, taką gwarancją na możliwość swobodnego rozkradzenia
    Polski przez wybranych". I dla niego i dla polski byłoby lepiej gdyby sie wtedy
    postawił...

    b.