  • 51. Data: 2015-02-07 13:49:13
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 12:56, Budyń pisze:

    > wałęsa był ok, jaruzelski było ok - a tak właściwie to był za tej komuny ktos zły?

    Czy ja pisałem, że byli OK?
    Ja tylko sprzeciwiam się kłamstwom głoszonym przez fanatycznych
    oszołomów i skrajnym szufladkowaniom ludzi.
    Każdy z nich miał zasługi, ale także zapewne każdy z nich ma coś na
    sumieniu czego się wstydzi. Myślę, że nawet papież miał swoje
    ciemniejsze strony, choć wielu uważa go za świętego.
    Tak samo wielu z nas ma coś na sumieniu, nawet Ty i wielu tych
    krzyczących, którzy innych chcieliby powiesić.

    > Wałęsy mi szkoda - mógł sie zapisac z tym noblem jako mąż stanu gdyby sie od komuny
    odciął w 1990 roku. A tak bedzie bolkiem, któy sie z komuchami dogadał i jak kogut
    pisze "był produktem ubecji, taką gwarancją na możliwość swobodnego rozkradzenia
    Polski przez wybranych". I dla niego i dla polski byłoby lepiej gdyby sie wtedy
    postawił...

    Wybacz, ale jak czytam takie wypowiedzi to myślę, że masz bardzo
    wypaczone wyobrażenia.
    Wałęsa musiał się dogadać z komuchami, bo w przeciwnym razie nie
    doszłoby do okrągłego stołu i pluralizmu partyjnego. Poza tym jak sobie
    wyobrażasz to odcięcie Wałęsy od komuny? Przecież w każdym urzędzie, na
    każdym stołku prokuratorskim czy sądowym zasiadali byli komuniści.
    Niestety nie wszyscy byli komunistami z przekonania, ale bardzo często z
    musu. Każdy obywatel poruszający się w polityce miał prefabrykowane
    dokumenty i musiał podpisywać lojalki, bo taki był ustrój i cały ten
    mechanizm. Wielu obywateli podpisywało lojalki dla świętego spokoju.
    Gdyby Solidarność chciała rozliczać wszystkich postkomunistów to
    okazałoby się, że związek musiałby najpierw wyrżnąć własnych członków.
    Co do rozkradania Polski to nie tylko postkomuniści rozkradali, ale
    także i inni, bo taka jest natura Polaka.
    Krytykujesz tych rozkradających, a sam napisz czy aby masz czyste
    sumienie i nigdy nie zrobiłeś żadnego szwindlu?
    Np. jakaś robota na czarno uszczuplająca należność fiskusa? Jakiś
    nielegalny program komputerowy? A może podpier.....ś kredki koledze w
    szkole? A może coś znalazłeś i nie oddałeś prawowitemu właścicielowi,
    ani nawet się nie starałeś oddać?
    Przyznaj się czy możesz się z czystym sumieniem uderzyć w piersi?
    Niestety tu jest kwestia czy ktoś ma możliwość czy też jej nie ma, aby
    coś ukraść, albo zdobyć podstępem, w nieuczciwy sposób i nieważne czy
    rzuca on w Kościół Katolicki kamieniami czy też krzyżem leży w tym Kościele.
    Tak się składa, że większość ludzi przeze mnie poznanych, którzy
    oszukiwali i kradli byli gotowi wydrapać oczy za jakąkolwiek krytykę
    Kościoła Katolickiego.

    Uważam, że gdyby Wałęsa się postawił to nie byłoby Wałęsy tak jak nie ma
    Popiełuszki.
    Kolejną ch...wą cechą Polaka jest nienawiść do każdego, komu się "udało"
    i gloryfikowanie każdego kto zginął z rąk degeneratów działających pod
    płaszczykiem komuny.

    Ponieważ Wałęsie się udało to jest uważany za wroga i kolaboranta. Gdyby
    zginął jak Popiełuszko to obecnie byłby świętym.
    Tak więc błędem Wałesy było to, że nie dał się zamordować, dlatego tak
    wielu Polaków "psy na nim wiesza".

  • 52. Data: 2015-02-07 13:55:07
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 12:56:39 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    Polski przez wybranych". I dla niego i dla polski byłoby lepiej gdyby sie wtedy

    A skąd wniosek że go jakaś Polska interesowała? Był produktem nawet jak nie wiedział,
    w co wątpię, że nim jest. Takich bolków ubecja na pewno wyprodukowała kilku. Popatrz
    na pierwszy sejm kontraktowy. Czerwoni mieli w nim ustawową większość. Oddali władzę
    tak że jak by podobno demokratyczna opozycja się postawiła to w każdej chwili mogli
    przywrócić stan poprzedni.

  • 53. Data: 2015-02-07 14:34:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 13:49:47 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Czy ja pisałem, że byli OK?

    gdybys nie pisał w tym duchu to bym sie nie odezwał.

    > Wałęsa musiał się dogadać z komuchami, bo w przeciwnym razie nie
    > doszłoby do okrągłego stołu i pluralizmu partyjnego. Poza tym jak sobie
    > wyobrażasz to odcięcie Wałęsy od komuny?

    wyobrazam sobie ze w pierwszym wolnym sejmie w 1990 wylazłby na mównice i powiedział
    cos w ten desen - wreszcie jestesmy we własnym kraju, musiałem uciec sie do podstępu
    i udawałem agenta by komunistów oszukać i by kraj odzyskał niepodległość." Od razu
    naleząło przejąć resorty siłoe, internowac komuchów itd i próbowac robic porządek.
    Dostałby brawa i do dzis byśmy opowiadali jak to bolek wykolegował komuchów...

> [...]
    > Gdyby Solidarność chciała rozliczać wszystkich postkomunistów to
    > okazałoby się, że związek musiałby najpierw wyrżnąć własnych członków.

    co innego uznac koniecznosc podpisywania lojalek i przyznanie sie do nich , a czym
    innym chronienie własnej dupy, poprzez bronienie komuny i obrzydzanie lustracji. I
    niszczenie uczciwych ludzi, tych którzy sie nie dali złamac i nie podpisali.

> [...]
    > Krytykujesz tych rozkradających, a sam napisz czy aby masz czyste
    > sumienie i nigdy nie zrobiłeś żadnego szwindlu?

    buahahaha - "wszyscy" kradną to i oni są usprawiedliwieni? Puknij sie w głowe :)
    Relatywizujesz zasady dobra i zła aby usprawiedliwic zło. Nic z tego...
    A nie rozkradali polski w tamtym czasie "inni" tylko przedstawiciele aparatu opresji,
    zeby móc sie nachapac trzebabyło być z własciwej półki.

    > Przyznaj się czy możesz się z czystym sumieniem uderzyć w piersi?

    rozmawiamy o historii - czy i co ja ukradłem/zgwałciłem/zabiłem nie ma zadnego
    znaczenia.

    > Uważam, że gdyby Wałęsa się postawił to nie byłoby Wałęsy tak jak nie ma
    > Popiełuszki.

    Być może - ale miejsce w historii miałby znacznie ciekawsze niz teraz z łatką agenta
    bolka. Bo jesli był bolkiem to ten cały nobel był nie wypracowany przez niego tylko
    jego oficera prowadzącego.

    b.

  • 54. Data: 2015-02-07 15:05:43
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 14:34:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    agenta bolka. Bo jesli był bolkiem to ten cały nobel był nie wypracowany przez niego

    Z noblem i oficerem dobre. Szkoda ze nikt nie zauważa że po pseudo rewolucji w
    demoludach na zachodzie szarej masie też się gorzej zrobiło. Wychodzi że zachód
    leciał na dotacjach z demoludów. Dziwnie to brzmi ale jak wziąć pod uwagę ceny
    eksportowanych tam towarów i surowców to tak było. Jeśli by nam płacili trochę więcej
    to jeszcze długo by w Polsce był socjalizm. Ustalenie kursu złotówki na jakimś
    wysokim poziomie spowodowało że staliśmy się jeszcze mniej atrakcyjni. W międzyczasie
    pojawiły się Chiny. I bogate kraje zachodniej europy znowu są dotowane. Oczywiście
    taki stan nie będzie trwał w nieskończoność. Kiedyś skończy się papier potrzebny do
    drukowania dolarów i ojro. A pieniędzy na zakup go w chinach nie będzie.

  • 55. Data: 2015-02-09 19:34:49
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    http://tech.money.pl/energia-i-ekologia/artykul/samo
    rzadowcy-zdecyduja-czym-palic-w-piecu,76,0,1707084.h
    tml

    "Samorządy będą mogły określać, jakimi paliwami stałymi mieszkańcy będą
    mogli palić w swoich przydomowych kotłowniach, a także minimalne
    standardy techniczne dla takich urządzeń - wynika z przygotowanego przez
    posłów PO projektu noweli Prawa ochrony środowiska."

    Czyli ciąg dalszy zmian. Niedługo się okaże, że będą gminne kontrole
    pieców, opału. To może być także pierwszy krok do wyeliminowania paliw
    stałych co było już kiedyś zapowiadane. Może dlatego, że na paliwa stałe
    nie ma liczników, przesyłu, itp. W każdym razie na pewno chodzi o dobro
    Polskiego Obywatela. Sorry, że tak politycznie ale ostatni rachunek za
    gaz podniósł mi ciśnienie.

    Jan Drawski

  • 56. Data: 2015-02-09 19:49:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-05 o 22:32, Jan Drawski pisze:

    > A ja myślałem, że to tylko u mnie jest coś nie tak, czyli, że może
    > posłużyli się np. jakimiś prognozami bo komuś nie chciało się licznika
    > odczytać. Byłem przekonany, że to jakaś pomyłka. Licznika i cen jeszcze
    > nie kontrolowałem. Przyszedł mi rachunek niewiele mniejszy niż w
    > poprzednich latach z okresów największych mrozów. Dodatkowo w tym roku
    > obniżyłem temperaturę. Wygląda to na jakiś niezły przekręt...

    A ja zaczalem sie zastanawiac, czy przypadkiem wyzsze od spodziewanych
    rachunki nie sa wplywem uparcie wiejacego wiatru w tym sezonie.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2015-02-09 20:06:38
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 18:18:49 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > To nie państwo. To ludzie którzy w tym państwie rządzą. Oglądam od czasu do czasu o
    górnikach. Górnicy mówią że poprzedni prezes zarabiał 10 tysięcy. Ten co jest zarabia
    sto tysięcy. Pani premier twierdzi że skarb państwa ma ponad 50% udziałów w spółce.
    Prezes sam nie odejdzie bo straci kilka milionów złotych odszkodowania. W Polsce jest
    dokładnie tak samo jak na Ukrainie. Jest klasa rządząca która zrobi wszystko żeby
    przywłaszczyć część wspólnej kasy. Ty, ja i ten pan co idzie po drugiej stronie ulicy
    płacimy haracz za to że pozwalają nam żyć. I tak jest nieźle bo przed chwilą
    przeczytałem że na Ukrainie dowódcy mogą strzelać do żołnierzy którzy by się chcieli
    wycofać albo zdezerterować.

    Jakiś wizjoner jestem. Polskie komuszki na czterdziestym którymś miejscu w światowym
    rankingu oszustów skarbowych trzymających ukradzioną ludziom kasę w szwajcarskim
    banku. Ciekawe kiedy poznamy pełną listę? Z drugiej strony koniec świata jak by
    powiedział dozorca z serialu Dom. Żeby ze szwajcarskiego banku coś wyciekło, koniec
    świata.

  • 58. Data: 2015-02-09 20:12:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    jak by powiedział dozorca z serialu Dom. Żeby ze szwajcarskiego banku coś wyciekło,

    po pierwsze to wiadaomo tylko, że mieli. jest jakiś zakaz posiadania
    konta w Szawjcarii? Po drugie strasznie cię bolą cudze pieniądze
    komuszku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2015-02-09 20:30:00
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 20:12:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Gdyby to nie były również moje pieniądze to by mnie nie bolały. Wtedy, przed
    dziewięćdziesiątym zwykły Polak bez jakiejś super zgody nie mógł mieć konta za
    granicą. Czekam na nazwiska, jak opublikują to będzie ciekawie. Zupełnie jak z listą
    Maciarewicza. Złapał kogoś za rękę a tamten się wyrywa i ze to nie jego ręka.

  • 60. Data: 2015-02-09 21:20:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    dziewięćdziesiątym zwykły Polak bez jakiejś super zgody nie mógł mieć konta za

    podobnie jak nie mógł handlować dolaramia wbrew temu co twierdzisz. Poza
    tym tu jest mowa o współczesnych kontach a nie z lat 80 XX wieku

    > Czekam na nazwiska, jak opublikują to będzie ciekawie. Zupełnie jak z
    >listą Maciarewicza. Złapał kogoś za rękę a tamten się wyrywa i ze to nie jego ręka.

    powiedz mi czemu LK nie opublikował reszty "dokumentów" macierewicza?
    Czyżby uważał je za humbug?