  • 1. Data: 2010-05-25 18:37:32
    Temat: Pierścień cersanit
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Witam
    Pękł mi pierścień elementu:
    http://img341.imageshack.us/img341/9508/dsc00282l.jp
    http://img196.imageshack.us/img196/7101/dsc00252rb.j
    pg

    Czy jest szansa, aby to gdzieś kupić oddzielnie w handlu?
    Akcja dzieje się w Poznaniu.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2010-05-28 19:05:12
    Temat: Re: Pierścień cersanit
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    > Czy jest szansa, aby to gdzieś kupić oddzielnie w handlu?
    > Akcja dzieje się w Poznaniu.

    A może lepiej będzie napisać do producenta. Ja tak zrobiłem w przypadku
    uszkodzonego perlatora do wylewki jednej z popularnych marek armatury.
    Skorodował wewnętrzny pierścień trzymający sitka. Zapytałem czy mają i
    zamówiłem dwa nowe. Części były tańsze niż transport.

    --
    lukasz

  • 3. Data: 2010-05-30 14:37:29
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A może lepiej będzie napisać do producenta.

    To był mój pierwszy krok. Po paru tygodniach - wreszcie odpisali i prześlą
    mi to.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl