  • 11. Data: 2020-11-06 18:45:59
    Temat: Re: Pierścień z plastiku do klamki drzwiowej
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 6.11.2020 o 18:07, KIKI napisał:

> [...]
    zewnetrzne-do-klamki-AXA/1611

    > Łożysko! Fucktycznie :-) Tylko mózg nie podał wymiarów.
    >
    > https://allegro.pl/oferta/podkladka-plastikowa-lozys
    ko-do-klamki-50-szt-9867467903

    Bo tamten mózg wie, że klamki/szyldy w tym miejscu są znormalizowane.
    I nie tylko w tym.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 12. Data: 2020-11-16 14:03:18
    Temat: Re: Pierścień z plastiku do baterii (kranu)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz jakiś namiar na drukowanie?
    Chciałbym zlecić wydrukowanie innego elementu:
    W baterii (kranie) są "kartridże" z końcówką mosiężną radełkowaną (typowe), na to
    jest nałożony plastikowy element przejściowy (od
    wewnątrz drobne radełko jak do tego mosiądzu, od zewnątrz grube radełko jak do gałki
    ozdobnej ) i gałka (plastik "chromowany").
    No i te przejściówki na zapiekających się termostatach poszły w drobny proszek (był
    biały plastik, został biały galaretowaty
    proszek).
    Jedną "przejściówkę" mam nienaruszoną na wzór jakby co.
    Pytanie, czy da się to kupić a jeśli nie to czy wydrukowana utrzyma drobne mosiężne
    radełko głowicy termo?

    -----