  • 1. Data: 2013-05-28 22:01:46
    Temat: Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zestaw do hodowli kupiony 3 tygodnie temu w OBI
    http://www.hiperpromo.pl/zdjecia/grzybnia_preparowan
    apieczarka_brazowa-6874717.html
    Dzisiaj pierwsze zbiory, na początek niecałe 0,5kg grzybów
    Jutro następny zbiór;)

  • 2. Data: 2013-05-28 22:16:14
    Temat: Re: Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 13:01:46 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    apieczarka_brazowa-6874717.html
    > Dzisiaj pierwsze zbiory, na początek niecałe 0,5kg grzybów

    Gratulacje, piękne grzyby! A gdzie je trzymasz? Ja mam miejsce pod murkiem
    kompostownika od północy, chyba się nada, zresztą zgodnie z literaturą.
    Zachęciłeś mnie jak nie wiem co :)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 3. Data: 2013-05-28 22:24:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 22:16:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Gratulacje, piękne grzyby! A gdzie je trzymasz?
    W garażu. Temp. tam to ok 18stC podobno idealna;)
    http://www.voila.pl/432/7oxxt/?1
    Fotka przed dzisiejszym zbiorem;)

  • 4. Data: 2013-05-28 23:49:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 13:24:51 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W garażu. Temp. tam to ok 18stC podobno idealna;)
    > http://www.voila.pl/432/7oxxt/?1
    > Fotka przed dzisiejszym zbiorem;)

    Dosyć dawno temu uprawialiśmy z mężem boczniaki. Było fajnie, ale dostałam
    uczulenia od fruwajacych zarodników, kiedy wykonywałam prace przy grzybach
    i zbiór w okresie pylenia.
    Czas na pieczarkę, bo nie uczula, a smaczna jest bardzo - ta brązowa.
    http://www.grzybyhobby.pl/index.php/instrukcje-upraw
    y/110-uprawa-pieczarki