  • 41. Data: 2018-11-20 19:19:34
    Temat: Re: Pies na posesji
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.11.2018 19:10, Mateusz Viste pisze:

    > Żadne z nich mi nie przeszkadzają, bo a) nie ma
    > opcji by skrzywdziły moje dziewuchy

    A Ty dalej jak ten juhas na hali z beczącymi "dziewuchami"?
    Nie bój nic, kiedyś Cię przydupią. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 42. Data: 2018-11-20 20:48:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-20 o 19:07, collie pisze:

    > Rurka - czy to stalowa, czy miedziana - w żadnym przypadku nie jest OK,
    > czy to pies, czy locha, nawet dzika. To jedno - przywoływane już przeze
    > mnie - zdanie z Ustawy o ochronie zwierząt mówi dlaczego nie jest OK:
    > "Zwierzę, jako istota żyjąca, zdolna do odczuwania cierpienia, nie jest
    > rzeczą. Człowiek jest mu winien poszanowanie, ochronę i opiekę".
    > ZWIERZĘ, a nie tylko pies, czy kot.

    Czyli odpierając atak zwierzęcia można go z poszanowaniem potraktować
    stalową rurką.

  • 43. Data: 2018-11-20 21:41:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.11.2018 20:48, nadir pisze:

    > Czyli odpierając atak zwierzęcia można go z poszanowaniem potraktować stalową
    rurką.

    W prawie istnieje coś takiego jak przekroczenie granic obrony
    koniecznej i są nierzadkie przykłady pociągania do odpowiedzialności
    karnej ofiar napadów, które "zastosowały sposób obrony niewspółmierny
    do niebezpieczeństwa zamachu". To oczywiście tyczyło poszkodowanych
    napastników-ludzi, ale bez trudu można sobie wyobrazić sytuację,
    gdy w wyniku przekroczenia granic obrony koniecznej ginie napastnik-
    pies, wart jako rzecz 5000 zł i właściciel zaczyna karnie i cywilnie
    ścigać poszkodowanego przez psa.

    A wracając nomen omen do naszych baranów, to ta stalowa rurka
    pojawiła się w poście znanego tu barana od "panienek" wełnianych
    o ksywce "Mateusz Viste", nie jako narzędzie do odpierania ataku
    psa, ale - do "dawania nauczki" psu, które nieopatrznie zapuścił
    się na gumno tego barana. Widzisz rurkową różnicę?

  • 44. Data: 2018-11-20 23:02:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyglada na to ze zanim zabijesz albo zawieziesz do zabicia swoje dziewuchy to je
    ruchasz. Nie wmowisz mi ze trzymasz je w ramach hobby i zeby uchronic przed zabiciem.

  • 45. Data: 2018-11-21 07:07:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > do zabicia swoje dziewuchy to je ruchasz.
    co oznacza tu to zacne slowo dziewuchy?
    to jedyne miejsce gdzie sie zgubilem w tej zacnej dyskusji....
    poza tym fajnie sie czyta. popkorn mi sie skonczyl, musze dorobic kolejna
    porcje.
    poczekajcie z kontynuacja te 5 min.

  • 46. Data: 2018-11-21 08:28:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Nov 2018 18:47:17 +0100, "Twardy"
    <x...@x...onet.pl> wrote:
    > Czy mam się poczuwać do winy?

    Nie. Właściciel psa, który się wydostał musi tak zabezpieczyc swoje
    ogrodzenie by jego pies nie sforsował ogrodzenia. Odpowiedzialność
    właściciela za psa wynika z regulaminu utrzymania porządku w danym
    mieście/gminie. Przepisy tego regulaminu określają obowiązki
    właścicieli zwierząt. Np. dla Łodzi określa to par 19 pkt 2
    regulaminu porządku:

    "2. Do obowiązków osób utrzymujących psy lub inne zwierzęta domowe
    należy:
    1) stały i skuteczny dozór nad psami i innymi zwierzętami domowymi;
    zwolnienie od tego obowiązku może
    nastąpić tylko wówczas, gdy zwierzęta te znajdują się na terenie
    ogrodzonym, w sposób uniemożliwiający
    jego opuszczenie;"

    --
    Marek

  • 47. Data: 2018-11-21 08:51:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 21 Nov 2018 07:07:35 +0100, abn140 wrote:
    > co oznacza tu to zacne slowo dziewuchy?

    Moich panienek mi zazdroszczą po prostu. Ostatnio dziewczyny pstrykały
    sobie fotki i wstawiły w internet, link poniżej (uwaga, 16+ !).

    http://soay.fr/?p=95

    Mateusz

  • 48. Data: 2018-11-21 09:13:05
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 20 Nov 2018 14:02:18 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wyglada na to ze zanim zabijesz albo zawieziesz do zabicia swoje
    > dziewuchy

    Nic takiego nie robię.

    > to je ruchasz.

    Tego też nie. Świat to nie Bałuty.

    > Nie wmowisz mi ze trzymasz je w ramach hobby

    Istnieje takie pojęcie jak "praca zarobkowa". Poczytaj o tym, ciekawe to
    jest.

    > i zeby uchronic przed zabiciem.

    Coś ty się uczepił tego zabijania?

    Mateusz

  • 49. Data: 2018-11-21 09:54:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-21 o 08:28, Marek pisze:

    > 1) stały i skuteczny dozór nad psami i innymi zwierzętami domowymi;

    Wydaje się niewykonalne mając kota na wolnym wybiegu. A jeżeli sąsiad
    sprawi sobie gołębie, które mogą być warte majątek, to... pozbyć się
    kota? :-)

    Robert

  • 50. Data: 2018-11-21 10:22:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 08:51:16 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Moich panienek mi zazdroszczą po prostu. Ostatnio dziewczyny pstrykały
    > sobie fotki i wstawiły w internet, link poniżej (uwaga, 16+ !).
    >
    > http://soay.fr/?p=95

    Dziwna język ale coś o alimentach tam po lewej widzę;)
    Płacisz dobrowolnie czy komornik ściąga?