  • 21. Data: 2013-12-10 01:19:44
    Temat: Re: Piła akumulatorowa - doradźcie zakup
    Od: "Azotox" <d...@v...net>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l83s8n$tk8$1@speranza.aioe.org...

    > Jedna buteleczka wychodzi na 4 litry benzyny. Odkąd znalazłem baniaczek 4
    > litrowy po jakimś płynie (do spryskiwaczy albo
    cuś), to nie mam
    > żadnego problemu :)

    Wiesz co, to nie jest tak idealnie 4 litry, bo US Gallon ma 3,78 (o ile
    pamiętam) i moja piła z czasem miała kłopoty z odpalaniem. Dałem ją do
    serwisu Husqvarny i gość mi powiedział, że miała za bogatą mieszankę.
    Co prawda, czasem robiłem troszkę na oko... ale jest na to czuła.
    Cieszę się, że jest na przynajmniej dwóch w PL z piłą Craftsman:)

    Azotox

  • 22. Data: 2013-12-11 01:13:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jeśli jak nadgarstek, to nie są 3 letnie. Przynajmniej nie w polskim
    > klimacie.

    To ile ten skur*** z kolcami tam rósł? :-)))

  • 23. Data: 2013-12-11 09:23:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 01:19:44 UTC+1 użytkownik Azotox napisał:

    > serwisu Husqvarny i go�� mi powiedzia�, �e mia�a za bogat� mieszank�.

    A czy dogadaliscie sie o co takna prawde chodzilo? ;)

    "Za bogata" mieszanka to raczej oznacza, ze chodzi o mieszanke paliwo -powietrze i
    miala paliwa wiecej niz miesznaka stechiometryczna, czyli raczej robil regulacje
    gaznika, a nie proporcje olej/paliwo... (?)

    WS

  • 24. Data: 2013-12-11 12:04:06
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-12-11 01:13:23 +0100, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > To ile ten skur*** z kolcami tam rósł? :-)))

    Ciachnąć badyla, i policzyć mu słoje?

    --
    DJ

  • 25. Data: 2013-12-11 18:12:19
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    WS napisał(a):

> [...]
    > miala paliwa wiecej niz miesznaka stechiometryczna, czyli raczej robil regulacje
    > gaznika, a nie proporcje olej/paliwo... (?)

    O dzięki! Właśnie o tym miałem pisać, że Azotox pomylił zbyt tłustą
    mieszankę olej-benzyna ze zbyt bogatą mioeszanką paliwowo-powietrzną.
    :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza