  • 11. Data: 2012-05-15 10:36:23
    Temat: Re: Piła łańcuchowa z biednej bronki.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "mihal" <j...@w...pk> napisał w wiadomości
    news:jot0tl$5sb$1@inews.gazeta.pl...

    > Na allegro sprzedają same końcówki - świdry do zamocowania na silnik.

    Dlaczego wszystkie mają lewy gwint?

    Marek

  • 12. Data: 2012-05-15 10:39:38
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Co znaczy bez efektu?

    A no... bez.
    odsyłałem piłę do reklamacji i wróciła, a potem znowu to samo - ucięła
    może z pięć polan, albo max dziesięć...
    Na te wysyłki bym więcej wydał, niż znowu na piłę :-P

    Ja ostatnio się nauczyłem rozmawiać z nieuczciwymi
    > sprzedawcami tylko za pośrednictwem federacji konsumentów.

    Tyż można, tylko to już ze cztery lata było i dokąd się piły nie używa
    'mocniej' to gra, ale jak bukowe kloce po 30-40 cm średnicy są do
    pocięcia, to już piła wymięka. I co z tego, że markowy łańcuch i
    prowadnica, silnik mocny jak koń, a sprzęgiełko gówniane...

    Taki detal.

    pozdr
    Robert G.

  • 13. Data: 2012-05-15 13:30:18
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    > Cienias :D Ja tam sobie ćwiczeń z rabania nigdy nie odmawiam :D Dobra
    > siekiera i wio :D

    Co do rąbania, a po co?

    Zazwyczaj metrówki są w wielkościach dość znośnych - nawet do małego
    kominka wejdą bez problemu. Może to i trochę dłużej schnie - ale
    wystarczy troszkę dłużej sezonować i będzie ok. Za to jak już taki kloc
    się pali to i cieplej, i dłużej.

    Co do piły to osobiście kupiłem tanią spalinową SKLI w markecie,
    kosztowała coś koło 600 zł. Miałem również okazję ciąć elektrycznymi.
    Nie ma porównania - może faktycznie jakaś elektryczna Makita będzie ok
    ale te tanie to porażka.

    Często piły z marketu mają kiepskie łańcuch - np. ten w mojej miała o
    połowę mniej zębów, a też OREGON - niby to cięło ale dopiero po zmianie
    łańcucha na dobry objawiła się jej moc.

    Ariusz

  • 14. Data: 2012-05-15 13:49:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 13:30:18 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:

> [...]
    > kominka wejdą bez problemu. Może to i trochę dłużej schnie - ale
    > wystarczy troszkę dłużej sezonować i będzie ok. Za to jak już taki kloc

    Z mojego juz kilkudziesięcio letniego palenia drewnem wynika że przerabac chociaz na
    połowe trzeba. Nieprzerąbane klocki schną duuuuzo dłużej.
    I pala też sie gorzej. Chociaz na połowe cichnąc ale ciachnąc każdy.;)
    > Co do piły to osobiście kupiłem tanią spalinową SKLI w markecie,
    > kosztowała coś koło 600 zł.

    Za ok 600zł to ja kupiłem spalinowa Makitę półtora roku temu. Piłuje drewna w sezonie
    do trzech domów więc tych metrów troche jest/. Na razie orócz wymiany łańcucha nic
    sie z nią nie działo

  • 15. Data: 2012-05-15 15:02:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 10:07:25 +0200, 4CX250 napisał(a):

    (...)

    Obudowa i tlumik identyczne. Dla mojej podaja 2,45 KM, ale zaloze sie, ze
    to to samo co do srubki :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2012-05-15 19:46:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 10:32:25 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    (...)

    Trzeba miec czas. Pociecie i porabanie 6 kubikow (a tyle u mnie lezy i
    czeka) to pewnie z 6 wolnych popoludni... :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2012-05-15 20:07:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 19:46:40 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Trzeba miec czas. Pociecie i porabanie 6 kubikow (a tyle u mnie lezy i
    > czeka) to pewnie z 6 wolnych popoludni... :/
    Przyczepa drzewa. Luzik;) Jedna sobota cięcia, nastepna rabanie. Popołudniami to ze 4
    zejdzie jak ktoś wprawy nie ma

  • 18. Data: 2012-05-15 20:27:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 13:30:18 +0200, Ariusz napisał(a):

    > Co do rąbania, a po co?

    Buczyna :D

> [...]
    > kominka wejdą bez problemu. Może to i trochę dłużej schnie - ale
    > wystarczy troszkę dłużej sezonować i będzie ok. Za to jak już taki kloc

    Wybacz, ale jakoś cienko widze pakowanie 25-30 cm kloocków do kominka.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 19. Data: 2012-05-15 20:34:23
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Zazwyczaj metrówki

    Chyba pieńki bo metry maja 125 cm długości z założenia

  • 20. Data: 2012-05-15 20:34:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 11:07:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Przyczepa drzewa. Luzik;) Jedna sobota cięcia, nastepna rabanie. Popołudniami to ze
    4 zejdzie jak ktoś wprawy nie ma

    Wprawe mam, ciecie to nie problem. Czas zajmuje rabanie i ukladanie. Ja mam
    wiecej roboty niz przecietny zjadacz drewna, bo tne metrowki na 4 czesci -
    maly kominek mam.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał