  • 1. Data: 2010-10-11 12:54:52
    Temat: Pilarka Husqvarna 142
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Kosztuje 830 zł. Moc 2,6 KM, łańcuch kanadyjski Oregon, gaźnik Walbro,
    prowadnica 13 - 15", roczna gwarancja. Np tu
    http://allegro.pl/pila-spalinowa-husqvarna-142-super
    -cena-2-6km-i1265972750.html
    Problem w tym, że produkt podobno jest ściągany z Ameryki, i choć sprzedawca
    daje gwarncję, to różnie z tym bywa (inni sprzedawcy nie dają gwarancji lub
    tylko 30 dni), 2,6 KM mocy podobno też pod znakiem zapytania.
    Czy ktoś coś wie na ten temat?
    Adam

  • 2. Data: 2010-10-11 13:13:35
    Temat: Re: Pilarka Husqvarna 142
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedawca daje gwarncję, to różnie z tym bywa (inni sprzedawcy nie dają
    > gwarancji lub tylko 30 dni), 2,6 KM mocy podobno też pod znakiem

    Nie znam tej konkretnie pilarki ale ja kupiłem Makitę DCS4610

    http://www.makita.pl/index.php?page=katalog&produkt=
    394,

    Dostaniesz ją za niewiele ponad 600zł z pełną gwarancją a sprzęt moim
    zdaniem super do zastosowań amatorskich

  • 3. Data: 2010-10-11 15:22:26
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-11 14:54, Adam pisze:
> [...]
    > daje gwarncję, to różnie z tym bywa (inni sprzedawcy nie dają gwarancji lub
    > tylko 30 dni), 2,6 KM mocy podobno też pod znakiem zapytania.

    Hmm...
    Zdaje się, że ja mam identyczną piłe. Nie jestem pewien czy na 100% jest
    to model 142. Jedno jest pewne, że moja ma identyczną budowę.
    Do domowego zastosowania jest świetna. Służy od ponad 4lat. Poza wymianą
    świecy i filtrów nic nie było przy niej robione. Poza ostrzeniem
    łańcucha rzecz jasna.

    Wada jaką stwierdziłem to wykręcające się śruby obudowy :)
    Od wibracji się poluzowały ja nie zwróciłem uwagi i przepadły gdzieś w
    trawie...

    Jak chcesz to mogę się upewnić czy to co mam to jest 142... ale to
    dopiero pod koniec tygodnia bo piła w tej chwili służy u teścia.

    Kupił bym ją drugi raz bez wątpienia.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-10-11 17:15:28
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" napisał
    > Jak chcesz to mogę się upewnić czy to co mam to jest 142... ale to
    > dopiero pod koniec tygodnia bo piła w tej chwili służy u teścia.

    Dzięki, ale nie rób sobie kłopotu. Muszę kupić coś do piątku.
    Adam

  • 5. Data: 2010-10-11 20:25:08
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-11 19:15, adam pisze:

    > Dzięki, ale nie rób sobie kłopotu. Muszę kupić coś do piątku.
    > Adam

    To bierz ją. Będziesz zadowolony.

  • 6. Data: 2010-10-12 22:41:18
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>