  • 111. Data: 2019-05-27 17:25:04
    Temat: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-05-27 o 17:11, test pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    ..

    ..

    pl...

    > I slusznie.

    No cóż... Połączenie arogancji z ignorancją plus wmawianie innym czego
    nie powiedzieli - nie może dać innego rezultatu jak PLONK

  • 112. Data: 2019-05-27 17:32:16
    Od: <test>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >No cóż... Połączenie arogancji z ignorancją plus wmawianie innym czego
    >nie powiedzieli - nie może dać innego rezultatu jak PLONK

    I kto tu pisze o arogancji. Mam taka złotą zasadę: chcesz poznać najcięższe
    wady adwersarza? Posłuchaj co to próbuje Tobie zarzucić.

  • 113. Data: 2019-05-27 18:30:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.05.2019 17:25, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > No cóż... Połączenie arogancji z ignorancją plus wmawianie innym czego
    > nie powiedzieli - nie może dać innego rezultatu jak PLONK

    Ale tu i tak jest spokojnie mimo braku moderacji i tej całej otoczki
    zwykłego php forum czy fejsa.
    Na fejsie są po prostu głupsi ludzie i tam każdy gada głupoty :-)

  • 114. Data: 2019-05-27 18:50:48
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-05-27 o 18:30, KIKI pisze:

    > Ale tu i tak jest spokojnie mimo braku moderacji i tej całej otoczki
    > zwykłego php forum czy fejsa.
    > Na fejsie są po prostu głupsi ludzie i tam każdy gada głupoty :-)

    Ależ ja się stąd nie wyprowadzam nigdzie. Tylko jednego gościa dodaję do
    KF-a :)
    Czytam grupę od dłuższego czasu i sporo fajnej wiedzy tu jest, a że
    siedzę w innej działce to nie piszę, bo co mam pisać? A że tu jeden
    facet zaczął robić popisy z fizyki to zwróciłem uwagę że nie ma pojęcia
    o czym pisze, co zresztą sam potem potwierdził następnymi postami. A o
    drugim to nie bardzo jest co pisać - w ogóle nie zrozumiał o czym piszę
    i próbuje mi wmówić że napisałem coś innego, przy okazji wykazując się
    ignorancją. A takich się PLONKuje. No i już. Nawet kogutka czytuję,
    czasem coś sensownego napisze, w przeciwieństwie do tego anonima.

    Pozdrawiam

    DD

  • 115. Data: 2019-05-27 20:58:52
    Od: <test>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale tu i tak jest spokojnie mimo braku moderacji i tej całej otoczki
    >zwykłego php forum czy fejsa.
    >Na fejsie są po prostu głupsi ludzie i tam każdy gada głupoty :-)

    No i można się dowiedzieć, ze prawa Kirchhoffa śluza obliczaniu mocy
    wypromieniowanej przez drut przewodzący prąd. I jest git. Bo jak nie jest,
    to jest remedium w postaci dowodu by plonk.

  • 116. Data: 2019-05-27 23:22:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 17:12, test pisze:

    > Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    a.pl...

    > Serio uważasz się za lokalnego ciecia?

    Dorosły facet o mentalności gimnazjalisty. Niech zgadnę: w realnym życiu
    niczego nie osiągnąłeś więc "budzisz postrach" w Internecie.

    --
    MN

  • 117. Data: 2019-05-28 00:51:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.05.2019 18:50, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > Ależ ja się stąd nie wyprowadzam nigdzie. Tylko jednego gościa dodaję do
    > KF-a :)

    Eeee on nawet nie umie udawać, że polemizuje :-) Nawet gdyby przeczytał
    całą Wikipedię to nie zrozumie fizyki :-) On by nawet nie wiedział,
    które cytaty wziąć z wiki jako kontrargumenty :-)

    Widzisz, to czy piorun jest AC czy DC sprawia kłopot normalnym ludziom,
    a co dopiero takiemu imbecylowi :-) A prawo Faradaya w połączeniu z
    prawem Ampera powoduje naprzemiennie oddziaływanie przepływającego prądu
    na odległość, pod warunkiem, że nurt tych elektronów zmienia prędkość :-)
    Łatwo to sprawdzić. Potrzebujemy stare radio z zakresem fal długich i
    bateryjka. Wystarczy zwierać plus z minusem i słuchać trzasków w radiu.
    To nic innego jak piorun w małej skali :-)

    A czemu prowadząc piorunochron nie wolno zaginać przewodów tylko
    prowadzić możliwie proso? To z powodu ruchu elektronów po okręgu. Ich
    pęd zamienia się wtedy w moment pędu, a jak wiemy moment pędu jest
    ściśle kwantową wielkością proporcjonalną do h/2pi. Inaczej mówiąc
    elektron przyspiesza ale nie prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    jak ruch ciała po okręgu. To przyspieszenie powoduje emisję fotonu.

  • 118. Data: 2019-05-28 06:59:02
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-05-28 o 00:51, KIKI pisze:

> [...]
    > elektron przyspiesza ale nie prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    > jak ruch ciała po okręgu. To przyspieszenie powoduje emisję fotonu.

    Nie powiem, podobają mi się takie tłumaczenia :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 119. Data: 2019-05-28 07:49:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2019 06:59:00 UTC+2 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Nie powiem, podobają mi się takie tłumaczenia :)

    jesli chodzi o prąd elektryczny kiki odleciał zupełnie - sprawa jest znana i opisana
    technicznie od 150lat, wiemy co i jak liczyć. Kiki wprowadzajac opisy
    elektronowo/fotonowe nie policzy niczego - ale za to brzmi jak prawdziwy naukowiec.
    Kiki - daj se siana :) Bliżej maxwela sie trzymaj :)

    b.

  • 120. Data: 2019-05-28 08:55:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.05.2019 07:49, Budyń wrote:

    > Kiki - daj se siana :) Bliżej maxwela sie trzymaj :)

    Prawa Faradaya i Ampera to nie Maxwell? :-)