  • 121. Data: 2019-05-28 10:01:09
    Temat: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 maja 2019 08:55:33 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Prawa Faradaya i Ampera to nie Maxwell? :-)

    com napisał -napisałem :)

    b.

  • 122. Data: 2019-05-28 15:21:00
    Od: <test>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Prawa Faradaya i Ampera to nie Maxwell? :-)

    To o wiele mniej niż równania Maxwella. Matołku.

  • 123. Data: 2019-05-28 15:22:14
    Od: <test>

    pl...

    W dniu 2019-05-27 o 17:12, test pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    a.pl...

    >Dorosły facet o mentalności gimnazjalisty. Niech zgadnę: w realnym życiu
    >niczego nie osiągnąłeś więc "budzisz postrach" w Internecie.

    Auć. Pokonałeś mnie.

  • 124. Data: 2019-05-28 15:31:36
    Od: <test>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 27.05.2019 18:50, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > Ależ ja się stąd nie wyprowadzam nigdzie. Tylko jednego gościa dodaję do
    > KF-a :)

    >Eeee on nawet nie umie udawać, że polemizuje

    Zgadza się, liczba arcygłupot jakie zapodajesz w każdym zdaniu wymagałaby
    elaboratów dla dementi, a tyle czasu na rozpracowywanie twojego trollingu
    nie poświęcę.

  • 125. Data: 2019-05-28 16:11:11
    Od: <test>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A czemu prowadząc piorunochron nie wolno zaginać przewodów tylko
    >prowadzić możliwie proso? To z powodu ruchu elektronów po okręgu. Ich
    >pęd zamienia się wtedy w moment pędu, a jak wiemy moment pędu jest
    >ściśle kwantową wielkością proporcjonalną do h/2pi. Inaczej mówiąc
    >elektron przyspiesza ale nie prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    >jak ruch ciała po okręgu. To przyspieszenie powoduje emisję fotonu.

    Ojaciekrece, nie przyuważyłem, prawdziwa perełka usenetu. Mogę do
    sygnaturki?

    BTW Słyszałeś, że elektrony orbitując w atomie ciągle "przyspieszają ale nie
    prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    jak ruch ciała po okręgu" i "To przyspieszenie" ___NIE___ "powoduje emisję
    fotonu."?
    Słyszałeś o tym młocie?

    Młodzież niechaj podziękuje tym tępym kmiotom, siedzącym tu całe dnie i
    propagującym bądź broniącym debilizmów głoszonych przez kikiego i innych
    Dorochowiczów.
    A inżynierów brakuje, i będzie coraz gorzej, dzięki debiliozie internetowej.

    Wstyd, dla całego pl.misc.budowanie. Tfu!
    Wstyd. Dobrze, że już tu rzadko bywam.

  • 126. Data: 2019-05-28 22:22:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.05.2019 16:11, test wrote:

> [...]
    > nie prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    > jak ruch ciała po okręgu" i "To przyspieszenie" ___NIE___  "powoduje

    Nie zmienia się jego energia. Ruch po okręgu równoważy przyciąganie
    elektrostatyczne, a warynkiem emisji czy pochłaniania fotonu jest zmiana
    energii. Jak elektron lecący w przewodzie nagle napotyka na zakręt to
    zmienia się jego energia i wypromieniowuje tę różnicę.

  • 127. Data: 2019-05-29 11:44:49
    Od: ń <...@...n>

    Myślicie, że zakuty łeb pomaga, czy przeszkadza?

    -----

  • 128. Data: 2019-05-29 16:43:59
    Od: <test>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 28.05.2019 16:11, test wrote:

    >Jak elektron lecący w przewodzie nagle napotyka na zakręt to
    >zmienia się jego energia i wypromieniowuje tę różnicę.

    Naczy sie wg ciebie elektrony na zakretach zwalniaja?

  • 129. Data: 2019-05-29 17:39:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.05.2019 16:43, test pisze:

    > Naczy sie wg ciebie elektrony na zakretach zwalniaja?

    Jak dobrze wyprofilowane zakręty, to się wyrabiają i nie
    zwalniają. Te elektrony ("śmiało, zmieścisz się!").

  • 130. Data: 2019-05-29 18:54:45
    Od: <test>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak dobrze wyprofilowane zakręty, to się wyrabiają i nie
    >zwalniają. Te elektrony ("śmiało, zmieścisz się!").

    Trzeba zagiąć druta idealnie po okręgu (niczym orbita w atomie), to pewnie
    nie zwolnią.