  • 1. Data: 2010-03-21 13:01:03
    Temat: Plan BIOZ dle budowy domu jednorodzinnego
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    muszę samodzielnie opracować plan BIOZ dla budowy mojego domu.

    Wiem co powinien zawierać plan, ale po prostu nie chce mi się wszystkiego
    samej pisać od początku. W związku z tym, czy znajdzie się ktoś uprzejmy,
    kto podeśle mi swojego gotowca, tak abym mogła go tylko zmienić do moich
    potrzeb i byłoby po temacie J

    Proszę o kontakt na prima.

    Z góry dziękuję.

    Gosia

  • 2. Data: 2010-03-23 10:05:39
    Temat: Re: Plan BIOZ dle budowy domu jednorodzinnego
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Gosia pisze:
    > Witam,
    >
    > muszę samodzielnie opracować plan BIOZ dla budowy mojego domu.

    Uuueeeyyy...?

    Ja też buduję, ale nie spotkałem się z taką koniecznością :-))), czy
    możesz przybliżyć temat, bo może coś takiego mam, ale nie wiem o tym :-D.
    Co to jest plan BIOZ???

    Operowanie skrótami może kończyć się ty, że mało kto będzie wiedział co
    one oznaczają :-))).

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-03-23 11:31:05
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Ja też buduję, ale nie spotkałem się z taką koniecznością :-)))

    co urząd inna moda :-) o planie jest tu
    http://www.bhpex.pl/f,pl,plan_bioz.html

    plan bioz ma być - punkty zgodnie z ustawą. Tego nikt nie czyta i nikt z
    tego nie korzysta bo dla prostych robót to jest kompletna bzdura - jak dla
    mnie to jeden z większych kitów naszego ustawodawstwa.

    Wygląda to mniej wiecej tak:
    strona tytułowa:
    informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

    nazwę i adres obiektu budowlanego:

    inwestor, adres

    projektant, adres

    strona druga

    1) zakres robót: budynek mieszkalny, przyłącze A, przyłącze B, kolejność
    realizacji poszczególnych obiektów - jednoetapowo

    2) wykaz istniejących obiektów budowlanych - czynna linia energetyczna,
    droga utwardzona, wodociąg.

    3) elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stwarzać
    zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi : czynna linia energetyczna.

    4) wskazanie dotyczące przewidywanych zagrożeń: praca przy otwartych
    wykopach , wykopy zabezpieczyć. Praca urządzeń dźwigowych - wg instrukcji
    urządzenia.

    5) wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników - przeszkolenie,
    wskazanie prac potencjalnie niebezpiecznych

    6)wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających
    niebezpieczeństwom: szkolenie wstępne i bieżące

  • 4. Data: 2014-04-27 16:26:44
    Od: jacek <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 marca 2010 12:31:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]

    Tutaj artykuł na ten temat:
    PLAN BIOZ - CZY JEST WYMAGANY PRZY BUDOWIE DOMU JEDNORODZINNEGO?

    http://cost-plan.com.pl/aktualnosci/plan-bioz-czy-je
    st-wymagany-na-budowie-domu-jednorodzinnego.html

  • 5. Data: 2014-04-27 17:07:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jacek wrote:

    > Tutaj artykuł na ten temat:
    > PLAN BIOZ - CZY JEST WYMAGANY PRZY BUDOWIE DOMU JEDNORODZINNEGO?
    >
    > http://cost-plan.com.pl/aktualnosci/plan-bioz-czy-je
    st-wymagany-na-budowie-domu-jednorodzinnego.html

    pewnei jak zwykle wszytsko zależy od widzimisie miejsowego wydziału
    architektury...

    IMHO do budowy domu jednorodzinnego powinna wystarczyć podstawowa
    dokuemntacja, czyli lokalizacja, elewacje i konstrukcja.

    Wszystko reszte wykonaja fachowcy.

  • 6. Data: 2014-04-28 15:28:02
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    st-wymagany-na-budowie-domu-jednorodzinnego.html

    > pewnei jak zwykle wszytsko zależy od widzimisie miejsowego wydziału
    > architektury...

    Jesli jest wspomniane w PB lub rozporzadzeniu to musi byc, choć się nie
    zdziwię jak urzędasy przegapia i nie beda chcieli np w ramach uwag ze trzeba
    projekt odchudzic bo maja male archiwum :))