  • 11. Data: 2012-06-14 00:16:10
    Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jraqa2$fe3$1@inews.gazeta.pl...

    > Raczej okna zostały wymienione na szczelne plastikowe.

    Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic innego
    nie zostało zmienione.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 12. Data: 2012-06-14 05:45:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wowa wrote:
    > Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jraqa2$fe3$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic
    > innego nie zostało zmienione.

    to masz raczej problem z kominem...

    wezwij kominiarza.

  • 13. Data: 2012-06-14 07:23:14
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Owszem, ale kilka lat przed wymianą pieca. Na starym było dobrze, nic
    > innego nie zostało zmienione.
    > Wojtek

    To masz dwa kominy i wcześniej ssało tym drugim. ;)

  • 14. Data: 2012-06-14 16:50:10
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 13 czerwca 2012 10:38:34 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
    > Tak się zastanawiam w związku z rachunkami za gaz
    > Mam 2 piecyki gazowe, w każdym z nich jest płomyczek, który coś tam
    > jednak tego gazu zużywa
    > I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby
    > realną oszczędnością?

    >Realnie zyskasz nieiwiele bo w rachunkach za gaz znaczną częśc stranowia
    >tzw opłaty stałe. I nawet jakbys cały miesiąc gazu nie zużywał to
    >kilkadziesiąt zł >zapłącisz opłat stałych

    Masz rację Kris- mnie za ostatni rachunek wyszlo ze wszystkie oplaty
    abonamentowe-stale, zmienne i czort wie jeszcze jakie to jest cos 1/3
    calosci rachunku za zuzycie gazu! (fakt ze wpadlem w taryfe W3.6 ostatnio)

    ALe do domu juz powoli zaczynam sie zastanawiac czy ogrzewania podlogowki na
    prad nie zrobic i gazu wogole z chalupy sie pozbyc, bo to mocno wqurzajace
    jak czlowiek ma na rachunku kupe forsy zaplacic za to cos co wisi na scianie
    lub lezy w ziemi nawet jak nic gazu nie zuzyjesz

  • 15. Data: 2012-06-14 18:48:33
    Temat: Re: P?omyczek w piecyku gazowym ile to wypala
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2012-06-14 16:50, Przemek pisze:
> [...]
    > jak czlowiek ma na rachunku kupe forsy zaplacic za to cos co wisi na scianie
    > lub lezy w ziemi nawet jak nic gazu nie zuzyjesz

    Ja nie wiem czy takie coś to się nawet do UOKIK-u nie nadaje.
    rozumiem że płacę za to co zużyłem, ale za sam fakt posiadania???

  • 16. Data: 2012-06-14 19:02:25
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie wiem czy takie coś to się nawet do UOKIK-u nie nadaje.
    > rozumiem że płacę za to co zużyłem, ale za sam fakt posiadania???

    W Polsce?....Watpię, zwlaszcza ze PGNiG to monopolista.
    Poza tym zawsze znajda wytlumaczenie, ze to na konsewacje sieci, itp itd.

    Jeszcze jestem w stanie te oplaty od biedy zrozumiec przy pradzie bo pradu
    nie da sie zmagazynowac, tylko trzeba na biezaco produkowac, plus jeszcze
    miec rezerwy mocy.Choc tez te oplaty stale zmienne i cholera wie jeszcze
    jakie tez stanowia duza czesc oplat w porownaniu o zuzycia pradu.

    Dlatego na powaznie zaczynam sie zastanawiac nad grzaniem pradem bo wtedy
    koszty stale placisz tylko jedne w pradzie a nie za dwa media prad i gaz

  • 17. Data: 2012-06-14 20:07:03
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > To masz dwa kominy i wcześniej ssało tym drugim. ;)

    Można tak powiedzieć, jest wentylacja grawitacyjna :) Ale się będę upierał,
    "wcześniej było dobrze". Komin jest dobry, wstawka z nierdzewki do
    murowanego komina. Istnieje możliwość że jest nieco za krótki ale patrz
    wyżej. Inna teoria mówi że część wystająca nad dachem powinna być ocieplona
    i tu nie wiem. A jeśli chodzi o świeczkę , przypuszczam że jej ciepło
    wystarczało do wytworzenia niewielkiego ciągu co zapobiegało zaciąganiu
    zimna.
    Wojtek

  • 18. Data: 2012-06-14 20:34:54
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > ocieplona i tu nie wiem. A jeśli chodzi o świeczkę , przypuszczam że jej
    > ciepło wystarczało do wytworzenia niewielkiego ciągu co zapobiegało
    > zaciąganiu zimna.

    Ale to nie wyklucza tego co napisałem, masz dwa kominy czy jeden?

  • 19. Data: 2012-06-14 21:11:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    symantecghost wrote:

    > Ale to nie wyklucza tego co napisałem, masz dwa kominy czy jeden?

    jak ma dwa to wystarczy że są różnej wysokości albo po dwóch stronach
    skośnego dachu.

  • 20. Data: 2012-06-14 21:25:59
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > jak ma dwa to wystarczy że są różnej wysokości albo po dwóch stronach
    > skośnego dachu.

    Albo jeden bliżej kaloryfera w łazience...