  • 11. Data: 2009-10-08 07:58:18
    Temat: Re: Płyta betonowa KRATKA na trawe
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-10-05 06:16, użytkownik Prawusek napisał::

    > Płyty JOMB / JUMBO / YOMB - siatkobeton o różnej nośności (bez tworzyw
    > sztucznych). Najlżejsze mogą służyć jako ścieżki wokół domu i drogi
    > dojazdowe np do garażu.

    Chyba raczej ECO.

    > Wadą wszystkich tych rozwiązań jest utrudnione i
    > ustawiczne koszenie

    tzn. ???
    Co jest trudnego w koszeniu? Przeciez jedziesz po tym kosiarka tak samo
    jak po trawniku obok. Ba! Nawet latwiej niz po trawniku bo trawa nie
    jest az tak gesta. Trawa nie rosnie tez szybciej niz na trawniku obok,
    wiec skad to "ustawiczne koszenie" ???

    > - po rosie i deszczu trudno przejść "suchą nogą".

    ???
    Nie wiem jakie Ty masz plyty, ale u mnie nawet po duzym deszczu niema
    problemu, bo woda jest odprowadzana natychmiast. Nie ma zadnych kaluz,
    nic nie stoi. Fakt jest troche wilgotnej trawy, ale to nie jest zaden
    problem.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 12. Data: 2009-10-13 13:29:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 06:16:51 +0200, Prawusek napisał(a):

    > Wadą wszystkich tych rozwiązań jest utrudnione i
    > ustawiczne koszenie

    Nie zauważyłam tej wady - kosi się normalnie, jadąc po kratce.

    > - po rosie i deszczu trudno przejść "suchą nogą".

    Hę??? Raczej łatwo - grunt się pod nogami nie zapada od wilgoci.

    --

    Ikselka.