  • 1. Data: 2009-03-08 21:58:50
    Temat: Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
    piekarnika:

    - płyta Whirlpool AKM 268 IX
    - piekarnik Whirlpool AKZ 431 IX

    oraz

    - Bosh PCD 615 DEU
    - Bosh HBN 231 E0

    Cenowo jest podobnie. W zestawie Whirlpoola jest tak, że piekarnik ma
    funkcję utrzymywania termperatury 30 stopni, np. do rośnięcia ciasta
    drożdżowego. Ale nie wiem, czy Bosh nie będzie lepszej jakości.

    Nie chciałbym wdepnąć - mogę prosić o poradę, czy w którymś z tych
    produktów nie ma jakiejś miny?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-03-09 08:43:02
    Temat: Re: Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
    Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl>

    > Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
> [...]

    Nie znam tych konkretnych modeli, ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa
    jak najgorsze. Kiedys kupilem piekarnik i plyte gazowa Whirlpool, i od tego
    czasu kupuje juz tylko Bosche. Plyta gazowa i piekarnik kosztowaly cos 4500
    zl, i to byly wtedy chyba najdrozsze Whirlpoole na rynku. Plyta gazowa niby
    5 palnikowa, ale malutka, 68 cm szerokosci. Zawory nie wyregulowane.
    Piekarnik wewnatrz maly, mniejszy niz w starej kuchence Wrozamet, ktora
    kiedys mialem. Bez prowadnic teleskopowych. Programator zupelnie bez sensu.
    Maksymalna temperatura 250 st. Izolacja termiczna drzwiczek slaba.
    Po prostu nabralem sie. Znalem firme Whirlpool ze Stanow, i myslalem, ze jak
    kupie drogi sprzet, to wszystko bedzie fajne. Chcialbym wymienic plyte i
    piekarnik na Bosche, tylko szkoda mi wyrzucac tych Whirlpooli, ktore jednak
    wiaz sa sprawne.
    Powodzenia,
    MAciej

  • 3. Data: 2009-03-09 11:32:27
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > ...ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa jak najgorsze.

    Whirlpool... a sio.. Mialem kiedyś lodówkę. Koszmar, bez pochłaniacza
    zapachów nie można było sie obyć. miałęm ją 6 lat i przez te wszystkie lata
    w środku po prostu śmierdziała. Drzwiczek nie dało się przełożyć na drugą
    stronę, bo... zawiasy nie pasowały (nawet facet z serwisu mówił ze to norma
    w Whirlpool-u) A po około roku użytkowiania spod oświetlenia zaczął wypływać
    brunatny płyn. I tak sobie ciekł i ciekł i ciekł i pewnie dalej cieknie
    tylko u innego użytkownika. Whirlpool beeee

    GB

  • 4. Data: 2009-03-09 18:10:55
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Gdyby Whirpool kosztowal 1/3 ceny Boscha to moznabyloby sie zastanowic(tzn
    wyrzucam po paru latach i kupuje nowego itd).Dlatego zreszta ludzie kupuja
    przerozne Beko ,Amiki itp.
    Aby dodac sobie animuszu i uspokoic wyrzuty sumienia snuja teorie jak to
    sprzet wszystkich firm wychodzi z jednej chinskiej fabryki , a producenci
    jedynie naklejaja swoje nazwy

  • 5. Data: 2009-03-10 20:31:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 19:10:55 +0100, "Krzysztof" <k...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >sprzet wszystkich firm wychodzi z jednej chinskiej fabryki , a producenci

    Bardziej prawdopodobne, że z polskiej. :)
    A ja mam pralkę Whirlpoola już z 5 lat i bez problemu działa. Czego nie można
    powiedzieć o niesławnej pamięci Wiatce, która nie dość, że uciekała z łazienki,
    to jeszcze na koniec się spaliła. Dym był taki, że hej!

    --
    Sławomir Szyszło