  • 11. Data: 2013-11-27 19:08:00
    Temat: Re: Płyta gk pod glazurę.
    Od: Marek <z...@b...pl>

    W dniu 2013-11-27 08:45, m...@g...com pisze:
    > Jeśli już to kup dobry impregnat, rozcieńcz z wodą 1:3 i pomaluj miejsca
    > pod płytki 2-3 krotnie mokre na mokre, czyli dotąd aż zobaczysz że po
    > chwili więcej nie wsiąka. Impregnat wsiąknie w papier, wzmocni go oraz
    > jego połączenie z gipsem, zwiększy się wytrzymałość.

    Dziękuję za wyjaśnienie i powyższą podpowiedź. Piszesz aby kupić dobry
    impregnat - w OBI pytałem ale nie potrafili mi doradzić jaki kupić.
    Jeżeli pamiętasz co jest warte kupna to proszę o informacje. Dziękuję za
    rzeczową pomoc.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2013-11-28 08:27:11
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pamiętasz co jest warte kupna to proszę o informacje. Dziękuję za rzeczową

    Ważne też jest aby tego impregnatu też nie przesadzić z ilością, tzn. żeby
    nie zrobić "szkła" z papieru.
    Poza markowymi impregnatami jak choćby knauf, możesz popytać po składach o,
    kiedyś często, nie wiem jak dzisiaj, stosowany chętnie przez malarzy
    impregnat tzw. hiszpański. Ten który ja miałem okazję parę razy kupić to
    był koncentrat w takich wysokich kwadratowych butelkach 2l.