  • 41. Data: 2010-11-05 06:00:49
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Filip KK wrote:

    > Kolejna sprawa, oprócz tego co tu wszyscy napisali.. To jeśli np.
    > słyszysz infradźwięki, a jest sporo osób, którzy je słyszą, to
    > dostaniesz SZAŁU!!!! Mnie osobiście do szału doprowadza bzyczenie
    > takiej indukcji, ja to słyszę, wiele osób nie słyszy.. Poza tym jak
    > gotujesz coś na małym "gazie", to ciągłe słychać "bzy i cisza... Bzy
    > i cisza... Bzy i cisza..." jest to też wkurzające.

    A to już jest cecha indywidualna kuchenek

    moja teka jest praktycznie bezgłośna, czasem jak coś słychać to wystarczy
    obrócić lekko granek i jest spokój

    acz słyszałem narzekanie na wyjące kuchenki.

    Trzecia sprawa, to
    > dużo droższy jest prąd od gazu.
    > Czwarty minus, to taki.. Że ciągle widać brud, plamy.

    taj na gazowej nic nie widać, ale dopiero jak już całkiem zarośnie nagarem

  • 42. Data: 2010-11-05 07:23:42
    Temat: Re: Plyta indukcyjna
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Uzytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisal w wiadomosci
    > Kiedys zetknalem sie z szefowa zakupów powaznej firmy, która szukala
    > lyzeczek firmy Rostfrei :)

    hehe przypomina mi sie niesmiertelne
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=keep+awa
    y+from+fire&category=0&sg=0

  • 43. Data: 2010-11-05 07:28:36
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-05 00:26, Jan Werbinski pisze:

    > Uzywam dwupalnikowej. Maks 3,2kW. Jezeli jeden odpale na max, to drugi
    > tylko do 500W. Kuchnie czteropolowe podlaczczone trójfazowo maja to
    > troche inaczej rozwiazane. Je sie podlacza do dwóch faz i maja zwykle
    > mozliwosc uruchomienia jednoczesnego dwóch pól z osobnych grup na maksa.
    > Nie jest to zaden problem, bo duza moc jest tylko chwilowo do
    > zagotowania, a potem juz niepotrzebna.

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Kuchniw 4 polowe to tak jakby połączone
    dwie dwupolowe. Mak dostepna moc na dwóch polach równocześnie.

    IMHO kwestia mocy nie jest najważniejsza. Ale rozumie, że najbardziej
    gnębi to tych co indukcji nie używali.

    Największej mocy w indukcji to używa się tylko przez moment np. do
    zagotowania wody. Zagotowanei kilku litrów wody to kilkadziesiąt sekund.

    Nie wyobrażam, sobie jakiejkolwiek potrawy którą musisz przygotowywać na
    pełnej mocy!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 44. Data: 2010-11-05 08:47:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wyobrażam, sobie jakiejkolwiek potrawy którą musisz przygotowywać na
    > pełnej mocy!

    Ja sie nie znam, ja tylko powtarzam co kucharze gadali.

  • 45. Data: 2010-11-05 08:50:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Moc w indukcji jest na moje amatorskie oko zużywana do 10% na elektronikę,
    > 90% idzie w dno garnka, a stamtąd w potrawę. Zupa ogrzewa ścianki garnka i
    > dopiero wtedy powietrze.

    Znaczy z dna do scianek cieplo nie ma bezposrednio przejscia, a wylacznie
    przez zupe?

  • 46. Data: 2010-11-05 08:51:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Bezedura

    Ghost

  • 47. Data: 2010-11-05 08:53:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > NIkt jakos nie mowi o estetyce. Dla nikogo to nie ma znaczenia?

    Estetyce czego?

  • 48. Data: 2010-11-05 08:54:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bezedura. Grzanie w elektrowni atomowej jest naturalne, bo najbardziej
    > przypomina Słońce.

    O, to chyba przespalem jakis milowy krok w technice.

  • 49. Data: 2010-11-05 08:56:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Wyobraz sobie, ze brudna indukcje przecierasz wilgotna szmatka i masz
    > czysto... teraz pomysl ile czasu zuzyjesz na doprowadzenie do czystosci
    > kuchenki gazowej.

    Prawie dokladnie tyle samo czasu. No chyba,ze jedyna kuchenke gazowa jaka
    widziles to jakis stary rupiec u babci.

  • 50. Data: 2010-11-05 08:58:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > - Bezpieczniej używać indukcji, nie wybuchniesz w domu jak Ci ogień
    > wygaśnie (możesz śmiało też wyjść z domu, ustawiając gotowanie czegoś na
    > określony czas)

    Kolejny - ludzie co Wy porownujecie, najnowsze indukcje z kuchenkami
    gazowymi z lat 70?