  • 61. Data: 2010-11-05 22:44:26
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    news:4cd40af7$1@news.home.net.pl...

    > Ty chyba nie wiesz o czym ja mówię. Więc zobacz co to hjest płyta
    > ceramiczna gazowa.
    > http://www.solgaz.com.pl/index.php?action=catalog&ca
    tegories=103&product_id=168

    > Teraz rozumiesz czemu taką łatwiej utrzymać w czystości?

    Myslalem, ze piszesz o gazowo ceramiczej. Bez znaczenia, tym bardziej nie o
    czyms takim myslalem.

  • 62. Data: 2010-11-05 22:53:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

    > Daj linka do kuchenki gazowej, której Ty używasz. Lub jakieś innej
    > gazówki, która w/g Ciebie jest równie łatwa w utrzymaniu czystości co
    > indukcja.

    Pomijajac, ze w tej galezi jest mowa o wybuchaniu gazu, i ze gdzie indziej
    byla mowa o "prawie dokladnie tyle samo czasu" to np.:
    http://www.ceneo.pl/9198

  • 63. Data: 2010-11-06 07:57:35
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Kolejna sprawa, oprócz tego co tu wszyscy napisali.. To jeśli np. słyszysz
    > infradźwięki, a jest sporo osób, którzy je słyszą, to

    Z definicji są one niesłyszalne, więc fantazjujesz.
    Możesz czuć drgania 0-20Hz, ale nie słyszeć.

    > dostaniesz SZAŁU!!!! Mnie osobiście do szału doprowadza bzyczenie takiej
    > indukcji, ja to słyszę, wiele osób nie słyszy.. Poza tym jak gotujesz

    Mnie ono rajcuje. Słodkie mruczenie, prawie jak kot. ;)

    > coś na małym "gazie", to ciągłe słychać "bzy i cisza... Bzy i cisza... Bzy
    > i cisza..." jest to też wkurzające. Trzecia sprawa, to dużo droższy jest
    > prąd od gazu.

    Nie w tym przypadku. Tutaj jest tańszy po uwzględnieniu wszystkich kosztów.

    > Czwarty minus, to taki.. Że ciągle widać brud, plamy.

    Co??? Próbowałeś ścierki i wody?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 64. Data: 2010-11-06 07:58:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Kontrolę tak ale na pewno nie moc!
    >
    > Spróbuj zagotować wodę w garnku na indukcji i na gazie.. To się
    > przekonasz.

    Indukcja daje większą kontrolę i moc.

  • 65. Data: 2010-11-06 07:58:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Jakoś nie widać z powyższego Twojego przykładu, że koszty są porównywalne!
    > Bo ponad 3 krotnie więcej płacisz...

    Demagogicznie porównujesz bez uwzględnienia ilości gotowanego żarcia.

    > W jaki sposób liczysz zużycie czasu?

    Zegarem niektórzy liczą

  • 66. Data: 2010-11-06 08:01:23
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > O, to chyba przespalem jakis milowy krok w technice.

    Nie tyle milowy, co kilkumiliardowy w latach świetlnych.
    Cała energia z węgla, drewna, gazu, wiatru, biomasy, chemiczna dostępna na
    naszej planecie wzieła się najpierw z reaktora atomowego, jakim jest Słońce.

  • 67. Data: 2010-11-06 08:09:59
    Temat: Re: Plyta indukcyjna
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Znaczy z dna do scianek cieplo nie ma bezposrednio przejscia, a wylacznie
    > przez zupe?

    W skrócie: nie ma.

    Odpowiedź dokładna dla przemądrzałych, ale jednak głupich upierdliwców:
    ciepło przechodzi głownie przez potrawę, pomijalnie mała ilość przez ścianki
    bezpośrednio z dna, podobnie jak pomijalnie mała ilość ciepła przechodzi od
    szumu wentylatora, który wywołuje drgania powietrza, a owe drgania po
    odbiciu od ściany pomieszczenia trafiają w ścianki garnka i tracą swoją
    energię kinetyczną zamieniając ją na ciepło. W następnym mailu poruszę
    wpływ grubości ścian kuchni i kształtu garnka na bilans cieplny zupy
    poprzez uwzględnienie ilości promieniowania kosmicznego i aktywności
    słonecznej.

  • 68. Data: 2010-11-06 08:49:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > żytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości

    >>> 90% idzie w dno garnka, a stamtąd w potrawę. Zupa ogrzewa ścianki garnka

    > W skrócie: nie ma.

    Acha.

    > Odpowiedź dokładna dla przemądrzałych, ale jednak głupich upierdliwców:
    > ciepło przechodzi głownie przez potrawę, pomijalnie mała ilość przez
    > ścianki bezpośrednio z dna

    Rozumiem, kólega chómanista z kompleksami. Nie mam wiecej pytan.

  • 69. Data: 2010-11-06 08:55:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Cała energia z węgla, drewna, gazu, wiatru, biomasy, chemiczna dostępna na
    > naszej planecie wzieła się najpierw z reaktora atomowego, jakim jest

    Nie widze zwiazku powyzszego komunalu z teza, jakoby grzanie w elektrowni
    atomowej mialo cos wspolnego z grzaniem na sloncu.

    BTW prawie cala

  • 70. Data: 2010-11-06 08:59:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Acha.

    > Rozumiem, kólega chómanista z kompleksami. Nie mam wiecej pytan.

    Ależ odwrotnie. Umysł ścisły.

    Wiedziałem, że po mojej odpowiedzi strzelisz focha i zabierzesz swoje
    zabawki z piaskownicy.