  • 141. Data: 2013-11-01 20:34:29
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l50fh9$os9$1@usenet.news.interia.pl...
    > Uuuuu to nie jest lekko. Ze trzy trzeba sprzedac zeby jakos rok przezyc.
    > :-)

    No co ty.. Slavo65 twierdzi że zadowolonych klientów są tysiące. Buahahaha.

  • 142. Data: 2013-11-01 20:40:36
    Temat: Re: P3yta indukcyjna
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >A co się ma dziać? Filtr tłuszczowy zatrzymuje wszystkie "śmieci" a zapachy
    >są absorbowane w >filtrze węglowym (wersja z obwodem zamkniętym)

    Bajki idź wciskać przedszkolakom.

    > w cenie około 400 zł.

    A to ten węgiel ze złota jest że tak drogi?

    >Założyciel BORA nie wymyślił tego pomysłu, lecz udoskonalił pomysły innych
    >w stopniu >wystarczającym do ochrony patentowej.

    Ukradł pomysł i opatentował a teraz chce trzepać kasę na wyłączności.

    >Nikt nie przywiózł tych urządzeń w kontenerze z Chin i wygonił akwizytorów,
    >aby to wypchali >na rynek.

    Na 100% jakieś podzespoły są robione w Chinach.
    Znane są przypadki zwłaszcza w Niemczech gdzie chińskie produkty pakuje się
    w pudełkach z napisem made in Germany bo klient jak zobaczy made in Germany
    to prędzej kupi.

    >Ciesze się, że zadajesz te "podchwytliwe" pytania, bo mam okazję pisać.
    Nie zauważasz jednak że mamy tu z ciebie totalną polewkę.
    Już dawno tak wesoło tu nie było.

    >Jak chcesz powalczyć z tym strasznym "oszustwem", to musisz najpierw
    >przekonać te tysiące >zadowolonych klientów, że nie wiedzą co kupili :)

    Tysiące powiadasz...

  • 143. Data: 2013-11-01 20:44:28
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    > mówisz? to porównaj sobie np. Beta z VHS. Co wygrało?

    No właśnie. Klasyczny przykład czegoś co było tańsze i lepsze. Beta system
    przegrał bo miał słaby marketing, z chujowym i droższym VHSem

  • 144. Data: 2013-11-01 20:52:55
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Pominąłeś odpowiedzi na tematy:

    Większe zuzycie prądu w okapie bora niż w tradycyjnych okapach.
    Możliwość pracy okapu bora z ciągiem naturalnym, tak ja to ma miejsce w
    tradycyjnych okapach.
    Stały poziom hałasu okapu bora w stosunku do tradycyjnych okapów.
    Problem z wyciągiem oparów przy gotowaniu w wysokich naczyniach na okapie
    bora w sytuacji gdy nie jest możliwe ich przykrywanie.
    Przyprawy, zamiast trafić do potrawy są wciągane w okap bora. Więc aby
    skutecznie przyprawić potrawę bez marnowania przypraw należy okap bora
    wyłączyć.

  • 145. Data: 2013-11-01 21:40:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Sprzedawanie, to jednak trochę bardzie skomplikowana sprawa, niż ci się wydaje.
    > Jak cię to jednak bardzo interesuje, to kup jakikolwiek podręcznik do marketingu i
    tam dowiesz się jak mało wiesz.

    Wytłumacz lepiej, mi niedouczonemu, co znaczy: "Sprzedawany w tradycyjny
    sposób a nie u domokrążców" i dlaczego w sklepach gdzie są dziesiątki
    różnych okapów w cenach od 100 do 2000 euro Twojego wynalazku jednak nie
    można uświadczyć, nawet na folderach reklamowych.

  • 146. Data: 2013-11-01 21:52:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 21:40:46 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

> [...]
    > różnych okapów w cenach od 100 do 2000 euro Twojego wynalazku jednak nie
    > można uświadczyć, nawet na folderach reklamowych.
    No co się czepiasz. Dwa hotele zamówiły podobno;)
    Tak sie składa ze ostatno tydzień spędziłęm w największym hotelu w Polsce, drugim co
    do wielkości w Europie(kto chce domyśli się o jaki chodzi)- Bora coś tam tam nie
    widzialem, ale może po prostu nie zwróciłem uwagi;)
    A tak na poważnie jak o hotelach piszemy to gdyby jakaś znana sieć hoteli tą Bore
    używała to Bora by na swoje stronie się tym chwaliła.
    Moim zdaniem: typowy produkt dla domokrążców ale dajmy sie Slavo65 wykazać i niech
    się kompromituje dalej.
    Najlepsze jest to że kaze innym czytac książki o marketingu;))

  • 147. Data: 2013-11-01 22:02:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:57:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Uuuuu to nie jest lekko. Ze trzy trzeba sprzedac zeby jakos rok przezyc. :-)
    Ciężko robote ma, uszanuj to. Wiem bo też akwizytorem byłem lata temu.
    Ale pogrąża się strasznie w tej dyskusji.
    Ale co tam usenet podobno wymiera więc dla rozruszania lećmy dalej;)

  • 148. Data: 2013-11-01 22:05:15
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 17:33:55 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Zależy jaki pochłaniacz duży. W małym na kilka minut oddychania mniej niż szklanka.
    W dużych pochłaniaczach z litr.

    http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/U
    UE3-000-DS-002012013-EN1.pdf

  • 149. Data: 2013-11-01 22:06:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:34:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Kompletne zestawy serii Professional to około 35 tysięcy zł
    >http://www.youtube.com/watch?v=gyJD6qYB7UY#t=25
    Sprzęg zapewne wart sewj ceny więc wstydzić sie nie ma czego.
    Gdzie można zobaczyć go "w praniu"
    Chyba firma nie swstydzi się swoich produktów i to żadna tajemnica.
    Podaj nazwę hotelu/restauracji która to używa to ktos podjedzie obaczy, może jakiś
    filmik zrobi.

  • 150. Data: 2013-11-01 22:09:16
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 20:40:36 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Bajki idź wciskać przedszkolakom.
    Nie rozumiem o co ci chodzi. Masz to w domu i tak nie działa, czy chociaż znasz
    kogoś, komu to nie działa?

    > A to ten węgiel ze złota jest że tak drogi?
    Nie. Tyle chcą klienci za to płacić i dlatego tyle kosztuje.

    > Ukradł pomysł i opatentował a teraz chce trzepać kasę na wyłączności.
    :)
    A próbowałeś pomocy u psychologa?

    > Nie zauważasz jednak że mamy tu z ciebie totalną polewkę.
    >
    > Już dawno tak wesoło tu nie było.
    :)))

    > Tysiące powiadasz...
    Tak powiadam. Masz inne informacje?