  • 161. Data: 2013-11-01 22:41:57
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    news:a5860c22-ab5b-426d-8b98-eff4d7317cf9@googlegrou
    ps.com...

    >Tak sie składa ze ostatno tydzień spędziłęm w największym hotelu w Polsce,
    >drugim co do wielkości w Europie(kto chce domyśli się o jaki chodzi)- Bora
    >coś >tam tam nie widzialem, ale może po prostu nie zwróciłem uwagi;)

    A fee. To nie były dobre hotele. Tylko dwa są dobre, te co zamówiły okapy
    bora.

  • 162. Data: 2013-11-01 22:46:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:23:18 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody od 1000
    zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Nie zapomnij dodac ze ten okap jest emejzing i oferuje niesamowite experience
    podczas cookingowania. Zaden inny okap nie daje takiego feela.. yy wlasciwie
    to braku feela cookingowanego wlasnie czikena! Oł je, padnijcie na kolana
    oto produkt przyszlosci, juz dwa hotele w Polsce go zamowily :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 163. Data: 2013-11-01 22:47:41
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 1 listopada 2013 21:40:46 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    >Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody
    >od 1000 zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Człowieku co ty więc tu na tej grupie szukasz. Wszyscy ci w twarz plują a ty
    że deszcz pada.

  • 164. Data: 2013-11-01 22:50:24
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Jadąc od południa Polski są na przykład w:

    No to bracie pracuj, pracuj, bo do średniej w tysiącach klientów to przed
    tobą ocean w gumofilcach do przepłynięcia.

  • 165. Data: 2013-11-01 22:50:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 22:02, Kris pisze:

    > Ciężko robote ma, uszanuj to. Wiem bo też akwizytorem byłem lata temu.
    > Ale pogrąża się strasznie w tej dyskusji.
    > Ale co tam usenet podobno wymiera więc dla rozruszania lećmy dalej;)

    No wiem, ze ciezka. Przy tej cenie jednak sporo zostaje za te kosmiczna
    maszyne, wiec te trzy w roku opchnie jakims jeleniom i na wakacje moze
    nawet zostanie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2013-11-01 22:53:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:41:56 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Urządzenia tej i innych serii są już zamontowane na ekspozycjach
    Gdybym chciał na ekspozycjacjach oglądac to bym sobie prezentacje do chałupy zamówił.
    Pytałem o coś innegio.Odpowiesz?

  • 167. Data: 2013-11-01 22:55:51
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody
    >od 1000 zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Pominąłeś odpowiedzi na tematy:

    Dużo większe zuzycie prądu w okapie bora niż w tradycyjnych okapach.

    Brak możliwości pracy okapu bora z ciągiem naturalnym wentylacji, tak ja to
    ma miejsce w
    tradycyjnych okapach.

    Stały poziom hałasu okapu bora w odróżnieniu do tradycyjnych okapów w
    których można
    zmniejszyć moc przez co poziom hałasu zmiejsza się.

    Problem z wyciąganiem oparów przy gotowaniu w wysokich naczyniach na okapie
    bora w sytuacji gdy nie jest możliwe przykrywanie naczyń

    Przyprawy, zamiast trafić do potrawy są wciągane w okap bora. Więc aby
    skutecznie przyprawić potrawę bez marnowania przypraw należy okap bora
    wyłączyć.

    Będę ci przypominał te pytania co chwilę.

  • 168. Data: 2013-11-01 22:58:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 22:46, Adam pisze:

> [...]
    > to braku feela cookingowanego wlasnie czikena! Oł je, padnijcie na kolana
    > oto produkt przyszlosci, juz dwa hotele w Polsce go zamowily :)

    :-DDDDDD

    Wow Adam, pojechales teraz...

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2013-11-01 22:59:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:41:56 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jadąc od południa Polski są na przykład w:
    >
    > Katowice: http://www.estima.pl
    >
    > Opole: http://everestdesign.pl
    >
    > Zamość: http://www.repecki.pl
    >
    > Wrocław: http://kuchniemhm.pl
    >
    > Warszawa: http://selldoor.pl, http://www.divani.pl, http://meble-halupczok.pl
    >
    > Poznań: http://www.studiosystem.pl
    >
    > Bydgoszcz: http://www.kuchnie-bydgoszcz.com.pl
    >
    > Szczecin: http://www.studiosystem.pl
    >
    > Kołobrzeg: http://www.seasidestudio.pl
    Pytałem oi hotele itp
    Gościu podał parę adresów.
    Nic tykloko korzystać
    Bydgioszcz na ten przykad tam wyżej jest. Przenocują mnie i jajecznice na Bora coś
    tam usamażą?

  • 170. Data: 2013-11-01 23:01:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    i tam dowiesz się jak mało wiesz.

    > Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody od 1000
    zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Za 20000 nie kupisz w tym kraju żadnego nowego samochodu, nie tylko
    Maybacha. Więc Twój przykład jest z dupy wzięty.
    Samego zaś Maybacha można było zakupić/zamówić w niektórych salonach
    Mercedesa, gdzie się salony z tymi Twoimi "cudeńkami"?

    No ale skoro twierdzisz że ta (O)BORA to taki Maybach wśród
    okapów/wyciągów to uważaj żeby nie skończyła podobnie.

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,11573167,320_tys__zl_r
    abatu_na_Maybacha.html