  • 171. Data: 2013-11-01 23:03:24
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:58:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wow Adam, pojechales teraz...
    Kurcze mój post trochę wyżej był podobnie "zagraniczny";)

  • 172. Data: 2013-11-01 23:05:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 23:03, Kris pisze:

    > Kurcze mój post trochę wyżej był podobnie "zagraniczny";)

    Urzeklo mnie to amejzing feeling i kukingowanie czy jak to tam bylo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 173. Data: 2013-11-01 23:06:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:58:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wow Adam, pojechales teraz...

    Bo mnie rozwala ten marketing.. na FB wlasnie mi wyskoczylo cos takiego
    jak Domy Hybrydowe. Okazuje sie ze to polaczenie domu ogrzewanego pompa
    ciepla, wentylacji z rekuperatorem i ogniw fotowoltaicznych.

    Domek 140m2 kosztuje (bez gruntu) 460 tys pln brutto - stan developerski z
    urzadzeniami. Stan pod klucz to jakies dodatkowe (w zaleznosci od wariantu)
    100 tys pln. Wersja 212m2 jakos 650 tys pln.

    Pytam co to ten dom hybrydowy i jak te panele fotowoltaiczne niby dzialaja
    i maja sie zwrocic. Odpowiedz - one przeciez sa w cenie domu wiec co
    ja marudze :) Pytam o szczegoly i okazuje sie ze nie ma akumulatorow, a cala
    nadwyzka energii jest sprzedawana do zakladu energetycznego. I ze dom 140m2
    ma panele o mocy 2kW, ktora w naszych warunkach klimatycznych jest w stanie
    wygenerowac 1800kWh / rok. Ponoc energetyka "skupuje" 1kW po 0,16 pln,
    to mamy cale 288 pln / rok zarobione dzieki temu cudowi :-))

    No i utrzymanie ogrzewania domu to 200 pln / mc. To ja place mniej przy
    zwyklym domu, polowe tanszym i trzy razy wiekszym ;)

    Ale wszyscy ludzie sie tam jaraja jakie to nowoczesne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2013-11-01 23:08:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:50:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No wiem, ze ciezka. Przy tej cenie jednak sporo zostaje za te kosmiczna
    > maszyne, wiec te trzy w roku opchnie jakims jeleniom i na wakacje moze
    > nawet zostanie. :-)
    Myślę że jego WZ to 1 na kwartał
    Ale po "telefonie do szefa" to za3-5tys oddają.

  • 175. Data: 2013-11-01 23:09:50
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:55:51 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Pominąłeś odpowiedzi na tematy:
    >

    > Dużo większe zuzycie prądu w okapie bora niż w tradycyjnych okapach.
    Jest mniejsze.

    > Brak możliwości pracy okapu bora z ciągiem naturalnym wentylacji, tak ja to
    >
    > ma miejsce w
    >
    > tradycyjnych okapach.
    Klienci kupują BORA właśnie dlatego, że nie jest okapem, więc argument bez sensu.
    Podobnie nierdzewne Trabanty przegrały z rdzewiejącą resztą aut.

    jak nie kupowali Trabantów chociaż był nierdzewny

    > Stały poziom hałasu okapu bora w odróżnieniu do tradycyjnych okapów w
    >
    > których można
    >
    > zmniejszyć moc przez co poziom hałasu zmiejsza się.
    Owszem, ale wtedy już nic nie ciągną.

    > Problem z wyciąganiem oparów przy gotowaniu w wysokich naczyniach na okapie
    >
    > bora w sytuacji gdy nie jest możliwe przykrywanie naczyń
    Dlaczego nie jest możliwe?

    > Przyprawy, zamiast trafić do potrawy są wciągane w okap bora. Więc aby
    >
    > skutecznie przyprawić potrawę bez marnowania przypraw należy okap bora
    >
    > wyłączyć.
    Skąd wiesz, że należy wyłączyć? Testowałeś osobiście, czy przeczytałeś na stronie
    producenta? I uwierzyłeś? A dlaczego nie uwierzyłeś w inne informacje?

    > Będę ci przypominał te pytania co chwilę.
    Fajnie. O to mi chodzi :)

  • 176. Data: 2013-11-01 23:11:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:09:50 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Fajnie. O to mi chodzi :)

    Gdzie obejrzę to cudo w działaniu?

  • 177. Data: 2013-11-01 23:13:53
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:59:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pytałem oi hotele itp
    >
    > Gościu podał parę adresów.
    >
    > Nic tykloko korzystać
    >
    > Bydgioszcz na ten przykad tam wyżej jest. Przenocują mnie i jajecznice na Bora coś
    tam usamażą?
    Nie, bo nie przyjedziesz. Tylko anonimowo w necie jesteś odważny w trollowaniu.

  • 178. Data: 2013-11-01 23:17:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:13:53 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Nie, bo nie przyjedziesz. Tylko anonimowo w necie jesteś odważny w trollowaniu.

    He he Kris Ty wstydliwy trollu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 179. Data: 2013-11-01 23:18:57
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Nie, bo nie przyjedziesz. Tylko anonimowo w necie jesteś odważny w trollowaniu.
    A czemu zakładasz że nie przyjade. Ostatnio służbowo Polskę zwiedzam to i Bora coś
    tam bym obaczył.
    A co do anonimowości to masz fajne nazwisko;)
    Gdzie można(w jakim motelu/ostelu/ fast foodzie) obejrzeć to Bora coś tam w
    działaniu?

  • 180. Data: 2013-11-01 23:19:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:11:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    Facet w ogole zla grupe wybral na sprzedaz - kazdy wie ze tu sie
    placi za wszystko paragonami ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.