  • 181. Data: 2013-11-01 23:25:29
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:17:22 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > He he Kris Ty wstydliwy trollu :)
    Ja wstydliwy?
    Ja tylko płyte indukcyjną chciałem kupić i pytanie zadałem a tu mi slawo65 pisze że
    są płyty Bora ale w cenie tylko dla naiwniaków. A ja naprawdę chcę indukcję kupić

  • 182. Data: 2013-11-01 23:31:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 23:25, Kris pisze:

    > Ja wstydliwy?
    > Ja tylko płyte indukcyjną chciałem kupić i pytanie zadałem a tu mi slawo65 pisze że
    są płyty Bora ale w cenie tylko dla naiwniaków. A ja naprawdę chcę indukcję kupić

    Nie chcesz bora to jestes troll i tyle. Kolektyw ustalil.

    Pozdro.. TK

  • 183. Data: 2013-11-01 23:46:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:25:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ja wstydliwy?
    > Ja tylko płyte indukcyjną chciałem kupić i pytanie zadałem a tu mi slawo65 pisze że
    są płyty Bora ale w cenie tylko dla naiwniaków. A ja naprawdę chcę indukcję kupić

    Ja tam wyczuwam wiekszy spisek. Slavo65 to tak naprawde sprzedawca zwyklego
    AGD (taki przyslowiowy pan mirek ale wsrod sprzedawcow sprzetu kuchennego).
    Wyczul potencjalnego klienta na grupie i uruchomil pierwszy etap jego
    zdobycia - zniechecenie Cie do zakupu okapu Bora, ktorego tak naprawde nie
    jest dystrubutorem.

    Robi wszystko zeby osmieszyc ten wspanialy wynalazek.. wynalazek wazniejszy
    od leku na raka i chorobe wscieklych krow. Wynalazek ktory moglby zmienic
    swiat, spowodowac ze wszystkim gospodyniom domowym na swiecie wrocilyby
    usmiechy na twarze na sama mysl o gotowaniu swoim mezom schabowych z
    kapusta, w bliskosci tego cudenka.

    Podpuszcza Cie teraz zebys podjechal zobaczyc to wspaniale urzadzenie,
    na miejscu okaze sie ze rzekomo okap sie zepsul (a wcale go tam nie bylo!),
    a poniewaz to geniusz w swoim fachu, tak Cie nakreci ze wrocisz do domu
    z dwoma indukcjami (z Amiki) i trzema zwyklymi okapami wyklepanymi u
    blacharza za rogiem...

    Uwazaj serio, on przeczytal ksiazke! :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 184. Data: 2013-11-02 09:18:32
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody
    >od 1000 zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Nie porównuj tej twojej bory Maybacha.
    To tak, jak byś postawił obok rakiety Apollo, rurę kanalizacyjną.

  • 185. Data: 2013-11-02 12:45:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:46:22 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Podpuszcza Cie teraz zebys podjechal zobaczyc to wspaniale urzadzenie,

    Nigdzie podjeżdzał nie będe. Skoro mam kupić sprzęt za 14-35tys to jebne sie w fotel
    i slavo65 albo jego kolega podjadą do mnie na chatę i prezentację zrobią.

    > Uwazaj serio, on przeczytal ksiazke! :)
    Ja równiez kiedys coś tam czytałem;)

  • 186. Data: 2013-11-02 13:45:32
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Jest mniejsze.

    Kłamiesz. Nie ma prawa być mniejsze zużycie w okapie bora, choćby z zasad
    fizyki uwzględniając 4m/s przy 400m3/h.

    >Klienci kupują BORA właśnie dlatego, że nie jest okapem, więc argument bez
    >sensu.

    Coś ci się pomyliło przeznaczenie tego urzadzenia. Przypomnij sobie do czego
    ma służyć.

    >Podobnie nierdzewne Trabanty przegrały z rdzewiejącą resztą aut.

    Trabant ma więcej techniki wbudowanej niż twój okap bora i jest na dzień
    dzisiejszy wśród klekcjonerów cenniejszy niż twój okap bora.

    > zmniejszyć moc przez co poziom hałasu zmiejsza się.

    Owszem, ale wtedy już nic nie ciągną.
    Od tysięcy lat już w kurnych chatach a potem udoskanalając stosowało się
    naturalny wyciąg grawitacyjny a ty pierdolisz że to nie działa?

    >Dlaczego nie jest możliwe?

    Jest wiele technik gotowania lub sytuacji kiedy nie można przykrywać potrawy
    podczas gotowania.

    >Skąd wiesz, że należy wyłączyć? Testowałeś osobiście, czy przeczytałeś na
    >stronie producenta? I uwierzyłeś? A dlaczego nie uwierzyłeś w inne
    >informacje?

    Po pierwsze prawa fizyki przy ruchu powietrza 4m/s, po drugie wyczytałem na
    stronach z komentarzmi od użytkowników, po trzecie na żadnym z filmów
    reklamowych nie pokazujecie kiedy należy przyprawić przyprawę.

    >Fajnie. O to mi chodzi :)

    Wątpię. Siedzisz tu tylko dlatego że wdepnąłeś w gówno i trudno ci wyjść z
    trudnej dyskusji.
    Nie zauważyłeś też że nie ma tu ani jednego potencjalnego klienta. Nie
    zdziwię się jak za kilka dni przyprowadzisz kolegów żeby ci pomogli w
    dyskusji.

  • 187. Data: 2013-11-02 20:57:41
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ta z "S" nie ma sygnału dziękowego i zegaraz tego co doczytałem ta
    > bez "s" ma;)

    To lepsza będzie ta bez sygnału dźwiękowego, bo nie będzie w nocy
    wkur....ć "pipkiem dręczycielem" :)

    Co zaś się tyczy wyboru to najlepsza metoda to zaprowadzić kobitę do
    sklepu i poprosić ją, aby wybrała sama tą, która jej się bardziej
    podoba. Jak już dokona wyboru to powiedzieć, że wybrałbyś tamtą
    (obojętnie którą, ale inną), ale skoro żonie ta się podoba to niech
    będzie ta. W razie jak kiedyś nawali, a nawali napewno, będziesz mógł z
    czystym sumieniem powiedzieć "no widzisz kochanie, złego wyboru
    dokonałaś, bo wybierałaś jak każda kobieta tylko wzrokiem" :)

    Dokonasz wyboru na podstawie mniej lub bardziej wiarygodnych opinii
    grupowiczów, a jak się spierdzieli to kobita Ci powie "no widzisz jakich
    masz kumpli na grupie, specjalnie Ci doradzili najgorszy szajs, a sam to
    jesteś nieudacznikiem, bo nie potrafisz dokonać dobrego wyboru" ;)

  • 188. Data: 2013-11-02 21:13:26
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > A widziałeś jak takie "dowodzenie" wygląda w przypadku sprzętu
    > elektrycznego/elektronicznego? Wystarczy jedno zdanie: "skoro się
    > zepsuło to znaczy że wada była tylko się wcześniej nie ujawniła" i to
    > wszystko :-)

    Bzdurzycie kolego.
    Skoro się zepsuło to znaczy, że wcześniej działało. Skoro wcześniej
    działało to mogło się zepsuć na skutek ukrytej wady fabrycznej, ale
    równie dobrze na skutek czynnika zewnętrznego np. nieprawidłowego
    użytkowania, przepięcia lub awarii sieci zasilającej.

    > Co innego w przypadku butów i ubrań, ale jeśli chodzi o AGD to
    > korzystanie z niezgodności jest bardzo proste.

    Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę uszkodzenia.
    Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to dokona naprawy z
    tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".

  • 189. Data: 2013-11-03 19:45:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:11:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Gdzie obejrzę to cudo w działaniu?
    Weekw]end się kończy, temat do gory podnoiosę.,
    Slavo65- jaki hotel w Polsce ma to Bora coś tam zainstalowane?

  • 190. Data: 2013-11-03 21:41:05
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 19:45:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Weekw]end się kończy, temat do gory podnoiosę.,
    >
    > Slavo65- jaki hotel w Polsce ma to Bora coś tam zainstalowane?

    Przeczytaj co pisałem.