  • 221. Data: 2013-11-05 12:20:00
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 23:52:31 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No i czemu nie widac nawet loga producenta tego okapu (jest wyraznie
    >
    > zaklejone lub zamazane w postprodukcji). Niech Slavo napisze konkretnie -
    >
    > jaka to firma na M. Skoro to autentyczne nagranie to nie ma sie czego bac:)

    Wysłałem emaila do działu marketingu w centrali BORA z zapytaniem co to za okap i
    dostałem następującą odpowiedź (niżej moje z grubsza tłumaczenie):

    "das ist eine standardmäßige, hochwertige Marken-Dunstabzugshaube - nicht veraltet,
    sondern aktuell. Die Marke ist mit Absicht verschwiegen, denn der Test trifft auf
    alle herkömmlichen Dunstabzugshauben zu."

    "to jest standardowy, wysokiej jakości, markowy okap- aktualny, nie stary model.
    Marka jest specjalnie zakryta, gdyż ten test (takie zachowanie) występuje w wypadku
    użycia wszystkich, tradycyjnych okapów"

  • 222. Data: 2013-11-05 12:22:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bzdura.
    > Urządzenie psują się także z winy uzytkownika lub przyczyn zewnętrznych
    > jak przegrzanie,
    > przepięcia, wyładowania atmosferyczne, zalanie cieczą, itp.

    Już pisałem - tego ani gwarancja ani niezgodność nie obejmują! Nie o tym
    dyskutujemy!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 223. Data: 2013-11-05 12:28:24
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 09:11:16 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > W takich chwilach jestem dumny z naszego kraju, że dopiero po siedmiu
    >
    > latach udało się znaleźć pierwszego frajera.
    "Frajerzy" sami się zgłosili, bo sprawdzili, że działa, pozazdrościli innym i byli
    niepocieszeni, że jeszcze nie ma w Polsce dystrybutorów.
    Ale już są. Możesz zamawiać.

    > Nie musi stać. Wystarczy że wie ile dB podają producenci
    Widzę powyżej pewną niekonsekwencję. Nie wierzysz w oficjalne informacje od BORA, ale
    wierzysz, że te podawane przez inne firmy są prawdziwe.
    Nie głosujesz może na PiS, bo to by tłumaczyło tę swoistą schizofrenię? :)

  • 224. Data: 2013-11-05 12:30:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 12:20, slavo65 pisze:

    > "to jest standardowy, wysokiej jakości, markowy okap- aktualny, nie stary model.
    > Marka jest specjalnie zakryta, gdyż ten test (takie zachowanie) występuje w wypadku
    użycia wszystkich, tradycyjnych okapów"

    To moze im podpowiedz zeby go zwyczajnie wlaczyli do pradu. Taki kabel
    wystajacy, przewaznie z wtyczka ktora sie wklada do gniazdka w scianie.

    Pozdro.. TK

  • 225. Data: 2013-11-05 12:35:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Matko co Ty znowu wypisujesz?

    Maniek, przestań bo już mi brak kulturalnych słów, a nie chcę Cię obrażać.
    Nie masz pojęcia o czym piszesz. Weź sobie dowolny podręcznik projektowania
    albo zapytaj dowolnego wykonawcę z doświadczeniem aby się dowiedzieć że
    kanalizacja nie jest hermetyczna.

    > Jakiego rzedu podcisnienia sie spodziewasz?

    Minimalnego ale to wystarczy.

    > Toz to by predzej ciag wsteczny wentylacji spowodowalo zanim
    > nieszczelnosci rur kanalizacyjnych nabralyby znaczenia.

    A w jaki magiczny sposób nieszczelności "wiedzą" że mają nie mieć znaczenia?
    Fizyki nie przeskoczysz - o tym którędy napłynie powietrze decydują różnice
    w oporach jakie musi pokonać. Owszem jak obok jest garaż z nieszczelną brama
    i otwartymi drzwiami to większość (ale nie całe) powietrze napłynie stamtąd,
    ale jak drzwi do garażu są zamknięte to co? Jak powietrzu dasz znać że ma
    się przeciskać szparą pod drzwiami bo Ty tak chcesz a nie nieszczelnościami
    w kanalizacji?

    Możemy sobie dyskutować o polityce, o wyższości jednych rozwiązań nad
    drugimi, ale proszę nie dyskutujmy o tym czy prawa fizyki czasem działają a
    czasem nie bo ktoś tak chce, albo komuś się wydaje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 226. Data: 2013-11-05 13:01:01
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 12:30:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    wypadku użycia wszystkich, tradycyjnych okapów"

    > To moze im podpowiedz zeby go zwyczajnie wlaczyli do pradu. Taki kabel
    >
    > wystajacy, przewaznie z wtyczka ktora sie wklada do gniazdka w scianie.

    Ale sprawdzisz u siebie? :)

  • 227. Data: 2013-11-05 13:01:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 12:28, slavo65 pisze:

    > Widzę powyżej pewną niekonsekwencję. Nie wierzysz w oficjalne informacje od BORA,
    ale wierzysz, że te podawane przez inne firmy są prawdziwe.
    > Nie głosujesz może na PiS, bo to by tłumaczyło tę swoistą schizofrenię? :)

    Ale to nie On tylko ja pisalem o decybelach.
    Poza tym jako sprzedawca, przedstawiciel, czy inna forma, mysle, ze
    powinienes pominac aluzje polityczne, bo to ew. tez Twoi klienci, a tak
    to sobie raczej nie zjednujesz.

    Pozdro.. TK

  • 228. Data: 2013-11-05 13:15:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 13:01, slavo65 pisze:

    wypadku użycia wszystkich, tradycyjnych okapów"

    > Ale sprawdzisz u siebie? :)

    Toz pisalem o frytkach w sobote nieco wyzej. A ten film to zwykla
    sciema, bo tak dzialajacy okap na pewno sie znajdzie, ale nie bedzie to
    polka z ktora nalezaloby porownywac sprzet za trzydzisci piec tysi.
    Slowem mozna tendencyjnie dobrac porownywany produkt o znacznie
    zanizonych parametrach zeby tlum uwierzyl, ze to prawda (o co zreszta
    chodzi), ale ja jakos jestem przekonany, ze wiekszosc z nas podobnego
    zjawiska w kuchni jednak przy wlaczonym okapie nie uswiadczy. Szkoda, ze
    te chlopaki z biura nie chca podac modelu, pewnie dla tego, ze kupili go
    od pani Basi z biedronki. Informacji, ze to markowy i dzisiejszy jakos
    nie da sie porownac z czym kolwiek.

    Pozdro.. TK

  • 229. Data: 2013-11-05 13:16:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 12:28:24 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > "Frajerzy" sami się zgłosili, bo sprawdzili, że działa, pozazdrościli innym i >byli
    niepocieszeni, że jeszcze nie ma w Polsce dystrybutorów.
    > Ale już są. Możesz zamawiać.
    http://www.bora.com/en/contact/
    Nawet jeden z naszego pięknego kraju jest o swojsko brzmiącym imieniu Sławomir;)

  • 230. Data: 2013-11-05 13:32:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 12:35, Ergie pisze:
> [...]
    > projektowania albo zapytaj dowolnego wykonawcę z doświadczeniem aby się
    > dowiedzieć że kanalizacja nie jest hermetyczna.

    Nie ja jeden zauwazylem, ze Ty to akurat na wszystkim sie znasz i w
    kazdym watku masz cos madrego do powiedzenia. Nawet jak cos jest
    calkowicie pomijalne i bez sensu u Ciebie wyrasta do rangi zyciowego
    problemu. Tak jak mam udowadniac, ze kanalizacja jest hermetyczna. I co
    z tego, ze nie jest? Pompuja tam gazy bojowe czy co? Okap i ryzyko
    smrodu z kanalizacji no wez badz powazny..

    > Minimalnego ale to wystarczy.

    Wystarczy zeby co?

> [...]
    > to co? Jak powietrzu dasz znać że ma się przeciskać szparą pod drzwiami
    > bo Ty tak chcesz a nie nieszczelnościami w kanalizacji?

    Nawet nie chce mi sie tego komentowac. Toz to jakas komedia. Masz
    hermetyczne drzwi do garazu? Wieksze roznice cisnien w kanalizacji
    spowoduje wiatr za oknem niz wlaczony okap a jakos w domu nie jedzie.

    > Możemy sobie dyskutować o polityce, o wyższości jednych rozwiązań nad
    > drugimi, ale proszę nie dyskutujmy o tym czy prawa fizyki czasem
    > działają a czasem nie bo ktoś tak chce, albo komuś się wydaje.

    Tak pamietam, ze kilkudziesieciu dB z odleglosci metra nie slyszysz, ale
    to inaczej jak reszta swiata. Teraz kolejnym zagrozeniem jest
    podcisnienie w kanalizacji przy wlaczonym okapie. Widac mam bardzo
    nieszczelna te kanalizacje skoro pokrywek na gniazdkach odkurzacza mi
    nie podnosi i syfony nie bulgocza.

    Pozdro.. TK