  • 241. Data: 2013-11-05 14:42:06
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 13:50, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Napisał ten co częściej się udziela na grupie.

    Oj jakby tak sprawdzic statystyke... i ilosc watkow okupowanuch...

    > To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    Okapem kuchennym w domu tak?
    Wiec przypomnij sobie od czego dyskusja sie zaczela i zastanow sie co
    doradzic tym ktorzy korzystaja z odkurzaczy centralnych. Jak tam
    oprogramowac wentylacje, zeby zapachow z kanalizacji nie zaciagac. A
    wlasciwie wiem co mozna im doradzic. Moze skierowac wylot do wewnatrz?

    > Nie wiesz o czym piszesz.

    Oczywiscie. W zyciu kibla nie widzialem.

    > Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.

    A te pewne warunki to zaraz sie dowiemy, ze przedwojenne, zeliwne rury
    kanalizacyjne skladane na gazety.

    > ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    > grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to
    > ująłeś "jedzie".

    z ktorego wieku i dlaczego tylko z wentylacja grawitacyjna? Wywiewki
    kanalizacyjnej nie masz? Odkurzacza centralnego tez nie?

    > Nie brnij, bo schodzisz do poziomu debilnych troli co to krytykują
    > wszystko czego na oczy nie widzieli i na czym się nie znają.

    Bardzo trafna uwaga. Kanalizacji i okapu na oczy nie widzialem.

    > Rozumiem,
    > że do mnie jesteś negatywnie nastawiony bo wielokrotnie prostowałem
    > Twoje bzdury, dlatego proszę zrób sobie przerwę i idź zapytaj
    > projektanta albo wykonawcę z doświadczeniem, a później pisz dalej.

    A jakie to moje bzdury masz na mysli? Moze taka, ze slysze lodowke z
    odleglosci jednego metra?
    Wcale nie jestem negatywnie nastawiony, ale Twoje gloryfikowanie jakichs
    pierdol ktorymi nikomu sie nie chce zajmowac i wymyslanie do tego teorii
    podpierajac sie egzotycznymi przykladami czym wg. Ciebie jest? Grupa
    jest publiczna, wiec pisz sobie co chcesz, ale lepiej nie po to by
    zaistniec.
    No dobra, nie bede Cie juz irytowal. Wymyslaj dalej jakies ciekawe
    przypadki zeby udowdnic, ze okap z wylotem na zewnatrz to smiertelne
    niebezpieczenstwo bo smierdzi z kanalizacji tylko jeszcze nie wiemy
    komu. Ja Cie nie powstrzymam skoro wierzysz w te bzdury.

    Pozdro.. TK

  • 242. Data: 2013-11-05 14:57:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:50:13 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    Kurcze Ergie daj spokój- podciśnienie wysysające smród z rur kanalizacyjnych zrobione
    okapem?
    Znając Ciebie to zaraz gdzieś nizej napiszesz że na Śląsku z takim przypadkiem się
    spotkałeś albo jakies dodatkowe założenie(tupu kanalizacja złozona bez uszczelek,
    puszczona wierzchem po ścianie) wymyslisz.
    Odkurzacz centralny masz w swym szczelnym domu z went mech? Tez jakieś podciśnienie
    robi
    > Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.
    O własnie- pisałem wyzej- zaczynają sie dodatkowe założenia aby pasowało.
    .
    Czyli uruchamiasz okap i nagle smród z rur kanalizacyjnych przez uszczelki pokonując,
    wylewkę, styropian, kafle czy inny tynk na ścianach zaczyna wyłazić?
    Na Pomorzu z taką sytuacją sie nie spotkałem ale na Śląsku kto wie;)

    > ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    > grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to ująłeś
    > "jedzie".
    Mogę śmiało napisac że dłuzej lub krócej mieszkałem w wielu domach z wentylacją
    grawitacyjna i takiej sytuacji nie spotkałem. No chyba że ktoś z syfonów zrezygnował.
    Często piszesz że z racji Swojego zajęcia bywasz w róznych domach.
    POewnie w takich z went graw. równiez . To jak będziesz to zwróc uwagę czy z kanalizy
    jedzie jak wiatr na dworze. A jak went mech gdzieś tam uświadczysz i okap z wyciągiem
    na zewnątrz to poproś domowników aby właczyli i daj znać czy z kanalizy zajechało.

  • 243. Data: 2013-11-05 15:11:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 14:05, slavo65 pisze:

    > To na odwrót działa. Strona twierdząca udowadnia.

    No co Ty? Przeciez to Ty sprzedajesz. :-)

    > Ja (BORA) już pokazaliśmy z całą odpowiedzialnością za słowo i twierdzimy, że KAŻDY
    tradycyjny, włączony na full okap, pod którym staną cztery
    > gotujące na full wodę garnki, zupełnie nie poradzi sobie z tą parą.

    Ty Bora pokazales filmik ktory przeczy codziennym obserwacjom. To tak
    jak bym mial udowodnic, ze po nocy przychodzi dzien.

    > Jeżeli twierdzisz, że to nie prawda, to jako, jak ładnie napisałeś, każdy
    rozgarnięty, powtórz dokładnie taki sam eksperyment i pochwal się wynikami.

    Widzisz - mi sie nie chce. Te dyskusje czytam sobie i dobrze sie bawie
    prawde mowiac. A nie chce mi sie, bo to nie wyzwanie udowodnic cos co
    prawie kazdy wie, a jak nie wie to udowodni sobie sam. Jak nie u siebie
    to u zaprzyjaznionej sasiadki. Oczywiscie moge wziac kamere i zagotowac
    cztery gary wody, tylko po wiedz mi po co? Ty tu probujesz zarobic, a ja
    co najwyzej doloze.

    Pozdro.. TK

  • 244. Data: 2013-11-05 15:14:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 14:06, Ergie pisze:
    > Użytkownik "slavo65" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Daj spokój, nie ma sensu - Maniek ma najlepszy okap na świecie i nic go
    > nie przekona że może być inaczej.
    > Jego okap jest najcichszy, najwydajniejszy i największy.

    Wow. :-)
    Widze, ze sie wijesz przy okazji wirtualnego smrodu z kanalizacji. A
    powiedz nam w takim razie, czy zamowiles juz sobie aparat sluchowy zeby
    slyszec pracujaca lodowke z odleglosci jednego metra? :-)

    Pozdro.. TK

  • 245. Data: 2013-11-05 15:24:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > złozona bez uszczelek,
    > puszczona wierzchem po ścianie) wymyslisz.

    Nic nie muszę wymyślać ja znam i teorię i praktykę.

    > Odkurzacz centralny masz w swym szczelnym domu z went mech? Tez jakieś
    > podciśnienie robi

    Nie mam, ale nawet jakbym miał to jego wydajność jest mniejsza i pracuje
    krócej.

    > O własnie- pisałem wyzej- zaczynają sie dodatkowe założenia aby pasowało.

    Zaczyna się problem z logiką. Czy widzisz gdzieś w poprzednich wypowiedziach
    zdanie że błędna instalacja _zawsze_ śmierdzi?

    > Mogę śmiało napisac że dłuzej lub krócej mieszkałem w wielu domach z
    > wentylacją grawitacyjna i takiej sytuacji nie spotkałem. No chyba że ktoś
    > z syfonów zrezygnował.

    Wpisz sobie w googla hasło "śmierdzi z kanalizacji" to zobaczysz że problem
    istnieje, a że Ty go nie spotkałeś to może po prostu miałeś szczęście.

    > Często piszesz że z racji Swojego zajęcia bywasz w róznych domach.
    > POewnie w takich z went graw. równiez . To jak będziesz to zwróc uwagę czy
    > z kanalizy jedzie jak wiatr na dworze.

    W zależności od kierunku wiatru i pory roku tak w wielu budynkach "jedzie",
    ale przy wentylacji grawitacyjnej jest to o tyle prostsze, że wystarczy źle
    zrobiony wylot komina co jest powszechne i już wywiew z łazienki staje się
    nawiewem.

    > A jak went mech gdzieś tam uświadczysz i okap z wyciągiem na zewnątrz to
    > poproś domowników aby właczyli i daj znać czy z kanalizy zajechało.

    Nie znam ani jednego takiego budynku jednorodzinnego. Nikt normalny nie
    zrobi takiego projektu i nikt normalny nie wykona takiej instalacji, bo jak
    pisałem po co wypuszczać ciepło na zewnątrz - to jest podstawowa kwestia i o
    tym pisałem, ale Maniek jak zwykle czepił się mniej istotnych spraw.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 246. Data: 2013-11-05 15:26:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 13:57, slavo65 pisze:

    > Po pierwsze, prawie w każdym poście jaki tu jest do mnie kierowany, są mi robione
    zarzuty, że próbuję wcisnąć jakiś nie mający pokrycia w faktach, marketingowy kit.

    Co prawda nie ja, ale muysle, ze dlatego, ze nie sluchasz. Cytowales
    jakies niby fakty o nizszym zyzyciu czy cos. Nieco wyzej zarzuciles mi,
    ze nie slyszalem, choc sam podales wartosci dB.

    A ty mi znów radzisz, abym dla pieniędzy wyparł się tego co na prawdę
    myślę :)

    Gdybym chcial Ci radzic to zaczalbym znacznie wczesniej. Zdecydowales
    sie uzyc tego kanalu do zareklamowania czegos Twoja sprawa i okazja byla
    dobra. Widac watek zyje, wiec nic tylko sie ciesz. Po co wciskasz tu co
    naprawde myslisz w polityce jak nikt o to nie pyta?

    > Po drugie, sam teraz potwierdziłeś ich niekonsekwencję, bo przecież znani są
    powszechnie z narzekania na tragiczną sytuację umęczonych tuskiem Polaków a
    jednocześnie widzisz ich jako kupujących tak drogie urządzenia :)

    A co mnie to obchodzi? Polityka chcesz swiat uszczesliwiac? Po jaka
    cholere wypowiedziami wiazesz marke firmy z niechecia do jakiejs partii?
    Komu to niby ma sluzyc nie mam pojecia, ale napewno nie marce handlowej
    dla ktorej klientami sa wyznawcy kazdej partii.

    Pozdro.. TK

  • 247. Data: 2013-11-05 15:38:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 15:24, Ergie pisze:

    > jak pisałem po co wypuszczać ciepło na zewnątrz - to jest podstawowa
    > kwestia i o tym pisałem, ale Maniek jak zwykle czepił się mniej
    > istotnych spraw.

    Wroc do poczatku dyskusji i sprawdz kto czepil sie smrodu z kanalizacji
    i wykreowal go do problemu, bo ja pisalem jednak o czym innym.

    Pozdro.. TK

  • 248. Data: 2013-11-05 15:39:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 15:24:10 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > pisałem po co wypuszczać ciepło na zewnątrz - to jest podstawowa kwestia i o
    > tym pisałem, ale Maniek jak zwykle czepił się mniej istotnych spraw.
    Widocznie dużo nienormalnych jest bo jak rzucisz w google "wentylacja mechaniczna a
    okap kuchenny" do dyskusji pełno i jedni radzą jak Ty piszesz inni wprost przeciwnie-
    że niby brudne powietrze znad okapu nie wychodzi na zdrowie rekuperatorowi i radzą
    wywalac je na zewnątrz.
    Póki co jak tu stanowiska nie zajmuję bo went mech ani w tym ani w kolejnym domu nie
    planuje więc problem mnie nie dotyczy.

  • 249. Data: 2013-11-05 16:26:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > jak Ty piszesz inni wprost przeciwnie- że niby brudne powietrze znad okapu
    > nie wychodzi na zdrowie rekuperatorowi i radzą wywalac je na zewnątrz.

    Pisałem o projektantach i wykonawcach. To że internetowi mądrale teoretycy
    co to filtra przecwtłuszczowego na oczy nie widzieli boja się że im
    powietrze z kuchni zapcha rekuperator to inna sprawa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 250. Data: 2013-11-05 17:10:46
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 14:41:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Niby czemu bora bora ma sobie łatwiej radzić z parą jak "tradycyjny" okap o
    podobnej wydajności?

    No widzisz, tyle się napisałeś jakie to musi być dziadostwo, ale przyznajesz, że nie
    masz pojęcia jak działa. Jak cię to rzeczywiście ciekawi, to wejdź na stronę
    producenta, poczytaj, podjedź na jakiegoś regionalnego dystrybutora, przyjrzyj się,
    spróbuj, zadaj podchwytliwe pytania. Nie musisz kupować, naprawdę :)
    Jako ciekawostkę napiszę jeszcze, że wszystkie wyciągi BORA mają wydajność tylko 400
    m3 a mimo to radzą sobie lepiej niż te mające 1000 m3 wydajności :)
    Jeżeli jesteś z Warszawy lub okolicy, to pragnę poinformować, że przed godziną
    przyszło zamówienie od koljnej firmy, która chce byc dystrybutorem www.remeb.pl,
    która łączy właśnie swoje dwa salony w Blue City w jeden duży i będzie tam można
    zobaczyć przed świętami serię BORA Professional
    http://www.youtube.com/watch?v=TJ3Z-Ov59NQ
    Ja będę w Warszawie w przyszłą środę 13.11.2013, więc jakby ktoś chciał osobiście
    porozmawiać, to zapraszam do kontaktu.