  • 21. Data: 2013-10-29 15:38:46
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 14:14, Kris pisze:
    > Ale obiad dla Tesciwej musze zrobić;)

    >symboliczne pomijajac nieznanego pochodzenia oczywiscie.
    > Dobra przyznam się- nie musze kupowac w sensie płacic gotówką.
    > Tą:
    > http://www.electrolux.pl/Products/Gotowanie/P%C5%82y
    ty_do_zabudowy/P%C5%82yty_indukcyjne/EHH6340FSK
    > albo tą:
    > http://www.electrolux.pl/Products/Gotowanie/P%C5%82y
    ty_do_zabudowy/P%C5%82yty_indukcyjne/EHH16340FK
    > moge mieć "za darmo"- w sensie nie płacić pieniędzmi tylko za punkty w pewnym
    programie partnerskim;)
    > Indukcję i tak miałem kupić a że przypomniało mi się o tych punktach i patrze że
    można tam płyte zamówić to po co mam gotówe tracić- piszecie ze są ok to musze
    zamówić.

    Przeczytalem podstawowe dane i nie widze zadnej roznicy poza literka S w
    symbolu. Bierz te od gory. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2013-10-29 15:54:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > pod warunkiem, ze masz suche palce i płytę. Mnie slidery zdecydowanie nie
    > przekonują

    Ja to bym chciał analogowe pokrętła ale takich już chyba nie robią :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2013-10-29 16:08:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 15:38:46 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Przeczytalem podstawowe dane i nie widze zadnej roznicy poza literka S w
    > symbolu. Bierz te od gory. :-)
    Porównania:
    http://www.electrolux.pl/Produkty/Product-comparison
    -page/?productids=b8ea6982-3c60-4cb1-a264-5c5941aa5d
    6a,71bf34a6-2dfd-4b76-92b1-dc1378f32fb9
    Ta z "S" nie ma sygnału dziękowego i zegaraz tego co doczytałem ta bez "s" ma;)

  • 24. Data: 2013-10-29 16:48:31
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:08:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Przymierzam się do zamiany płyty gazowej na indukcyjną.
    >
    > Pomińmy na potrzeby tej dyskusji aspekt ekonomiczny bo ekonomicznie to u mnie nie
    ma sensu- butla 11kg gazowa za 60zł starcza mi na dwa miesiące.

    http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

  • 25. Data: 2013-10-29 16:52:59
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=nmuj2AP8Vm8

  • 26. Data: 2013-10-29 17:03:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 15:54:24 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ja to bym chciał analogowe pokrętła ale takich już chyba nie robią :-)

    to faktycznie byłoby super. jedyna wada, że jeśli na samej płycie to by
    wystawały.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2013-10-29 18:03:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 13:08:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670
    > Na jakie parametry zwrócic uwage?

    Lepiej spytaj Kaszpira jaka ma indukcje bo jego jest BARDZO energooszczedna
    :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2013-10-29 18:12:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/327/comp/6822670
    > Np taka- co jej brakuje a czego ma za duzo, jakie sa jej wady i

    warto szukać takiej któa nei buczy czy nie świszcze...

  • 29. Data: 2013-10-29 19:51:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 16:48:31 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

    http://www.okapykuchenne.pl/bora-basic-indukcyjna-pl
    yta-ceramiczna-z-okapem.html
    14tysi za płyte;))
    Rozumu to ja jeszcze nie straciłem.
    14razy droższa od "zwykłej" indukcji a co w niej lepszego? Czy grochówa ugotowana na
    czyms takim lepiej smakuje?

  • 30. Data: 2013-10-29 19:56:02
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 19:51:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > Rozumu to ja jeszcze nie straciłem.
    >
    > 14razy droższa od "zwykłej" indukcji a co w niej lepszego? Czy grochówa ugotowana

    Wiadomo, że cena nie dla każdego, ale jak widac jest to dwa w jednym, czyli nie
    trzeba już okapu kupowac.