  • 321. Data: 2013-11-08 10:41:31
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:35:04 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    którym stalowa rura wisząca z sufitu przeszkadza. Uważasz ich za ofiarę marketingu?

    > Odrazu rura:
    >

    > http://www.amica.com.pl/files/pl/photo_arrangements/
    Kuchnia%20niemiecka%2004.jpg

    > Zle to wyglada? Moim zdaniem odlot.

    Pięknie się dałeś zmanipulować marketingowcom. Wiesz, że ten patent nie działa to
    przynajmniej się pocieszasz, że ładnie wygląda :)

  • 322. Data: 2013-11-08 10:49:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 00:20, MK pisze:

    > Tak samo jak Ty co ja czy inni, więc może odpuść sobie złośliwości bo
    > mnie wcale nie bawi przypierdalanie się do kretyńskich komentarzy ale
    > czasem człowiek musi bo się udusi. Nie masz ŻADNYCH rzeczowych
    > argumentów tylko obśmiewanie.

    A Ty adwokat jestes?
    Daruj sobie ciety jezyk bo mnie to zwyczajnie nie rusza. Doucz sie
    troche prostaku, bo takich slow jak "przypierdalanie" na grupach sie nie
    uzywa, albo zwyczajnie wroc do swojego poprzedniego wcielenia. Cos Cie
    strasznie temat zajmuje skoro uciekasz sie do tanich sztuczek.
    A skoro o argumentach mowa to rozumiem, ze te rzeczowe juz
    przedstawiles? Tobie tez smierdzi z kanalizacji jak wlaczysz okap w
    kuchni? Gratuluje, trzeba bylo wykonanie zlecic komus kto sie zna
    zamiast uczyc sie samemu.

    TK

  • 323. Data: 2013-11-08 11:36:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 10:10, slavo65 pisze:

    >gazecie było ładne zdjęcie z wielką rura wiszącą od sufitu, więc kupili okap.

    blatowe wyciągi mają więcej wad jak zalet. w sumie o to się ta dyskusja rozbija-
    wyciągi blatowe sa użytkowo gorsze i mniej praktyczne jeśli ktoś używa kuchni do
    gotowania. Wyciągi blatowe można sobie projektować tam gdzie kuchnia jest robiona
    pokaz.

    > Patrzysz z punku polskiego, gdzie te urządzenia rzeczywiście kupują ludzie bardziej
    majętni, którzy mogą częściej na mieście jadać, niż rzeczywiście gotować. Na tzw.
    zachodzie BORA jest kupowana przez tzw. zwykłych ludzi, którzy gotują i widzą
    korzystną różnicę.

    A to moze nie trac czasu na czcze gadki z biedakami. Poswiec sie moze
    tej lepszej i bardziej majetnej spolecznosci co to jadaja poza domem. No
    chyb, ze nie zauwazyles, ze to grupa polskojezyczna.

    Pozdro.. TK

  • 324. Data: 2013-11-08 11:37:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > "MarekK"/"MK" to nowe nicki Ergie czy "MarekK"/"MK" to całkiem inna osoba?

    To zupełnie inna osoba.

    Ja nie zmieniam nicka. I ja pisałem o instalacjach z uszczelkami tyle że one
    z czasem sztywnieją i przestają być szczelne o czym wie każdy kto ma
    cokolwiek wspólnego z kanalizacją.

    Instalacje bez uszczelek to zupełnie inna bajka (a raczej horror).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 325. Data: 2013-11-08 11:45:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 10:12, uzytkownik pisze:

    > Ja też mam wątpliwości co do sensu ekonomicznego, ale wybacz jakie masz
    > doświadczenie z "wyciągami blatowymi", że piszesz o ich wadach czy
    > zaletach? Piszesz tak jak byś już ich conajmniej kilka użytkował w swoim
    > domu, a prawda jest taka, że Ciebie nawet nie stać jest na takie
    > rozwiązanie. Dlatego porponuję powstrzymaj się przed tego typu
    > wypowiedziami pseudoautorytatywnymi, bo tak naprawdę to guzik wiesz na
    > ten temat. Tak samo i ja jak i większość ludzi wypowiadająca się na tej
    > grupie pierwszy raz w życiu coś takiego widzi i do tego tylko "na
> [...]

    No ja tam nie wiem czy Krisa stac, ale skoro dom postawil, rodzine
    utrzymuje to pewnie jakos by sie spial gdyby go to szczegolnie jaralo,
    podobnie jak wiekszosc z nas jak sadze.
    Moja pierwsza uwaga do tego rozwiazania to nieporownywalnie drozsze
    gotowanie, a tu przedstawiane jako tansze o dziesiat procent. Tu nie
    trzeba miec praktyki, bo to jakby wynika z teorii.

    Pozdro.. TK

  • 326. Data: 2013-11-08 11:48:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:41:31 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Pięknie się dałeś zmanipulować marketingowcom. Wiesz, że ten patent nie działa to
    przynajmniej się pocieszasz, że ładnie wygląda :)

    http://www.youtube.com/watch?v=YMVFQLlSzmI

    Jak dla mnie ciagnie calkiem spoko :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 327. Data: 2013-11-08 11:53:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 10:41, slavo65 pisze:

    Kuchnia%20niemiecka%2004.jpg

    > Pięknie się dałeś zmanipulować marketingowcom. Wiesz, że ten patent nie działa to
    przynajmniej się pocieszasz, że ładnie wygląda :)

    Oj dziala, dziala, niby czemu ma nie dzialac? Skoro Twoj ciagnie w dol i
    moze to czemu nie moze nieco w bok?
    Osobiscie wole takie rozwiazanie niz dziure w blacie.

    Pozdro.. TK

  • 328. Data: 2013-11-08 12:05:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To nie my, to Ergie w drugim wcieleniu dorabia ideologie.

    Maniek to już przestało być śmieszne. To już jest chore. Napij się herbatki
    ziołowej i zrób sobie przerwę, albo idź do psychologia. Skąd w ogóle wpadłeś
    na pomysł że mógłbym sobie założyć inne konto i z niego pisać? Nawet jakby
    Ci przyszła tak niedorzeczna myśl, to kultura nakazuje najpierw się zapytać,
    ale Ty wolałeś zachować się jak paranoik - Ty już _wiesz_ że to ja pisze z
    dwóch kont - to jest zachowanie ludzi chorych - oni "wiedzą".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 329. Data: 2013-11-08 12:19:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:10:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    Na tzw. zachodzie BORA jest kupowana przez tzw. zwykłych ludzi, >którzy >gotują i
    Typowa marketingowa gadka a faktów żadnych. Zwykli ludzie kupuja, tysiące opini
    gdzies tam niżej piszesz. Chciałbym widziec te tysiące.
    Podaj ile bora bora kosztuje np w Niemczech bo nie chce mi się szukac niemieckich
    sprzedawców.

  • 330. Data: 2013-11-08 12:35:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 12:05, Ergie pisze:
> [...]
    > nakazuje najpierw się zapytać, ale Ty wolałeś zachować się jak paranoik
    > - Ty już _wiesz_ że to ja pisze z dwóch kont - to jest zachowanie ludzi

    Adres mail mogl cos sugerowac i rozne rzeczy juz widywalem. Ale OK,
    skoro nie Ty to wybacz. Podejrzewalem Cie nieslusznie.

    Pozdro.. TK