  • 31. Data: 2013-10-29 20:02:55
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 19:56:02 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Wiadomo, że cena nie dla każdego, ale jak widac jest to dwa w jednym, czyli nie
    >trzeba już okapu kupowac.
    Kwestia tylko czy działa to tak sprawnie w praktyuce jak na filmiku na youtube.
    Tak ze 3 kg śledzi bym na patelni na tej Bora coś tam bym usmażył to by był najlepszy
    test tego "dwa w jednym"
    No i nawet biorąc pod uwagę że okap w cenie to i tak z 6-7 razy drożej jak normalnie.

  • 32. Data: 2013-10-29 21:35:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > http://www.okapykuchenne.pl/bora-basic-indukcyjna-pl
    yta-ceramiczna-z-okapem.html
    > 14tysi za płyte;))
    > Rozumu to ja jeszcze nie straciłem.
    > 14razy droższa od "zwykłej" indukcji a co w niej lepszego? Czy
    > grochówa ugotowana na czyms takim lepiej smakuje?

    to jest płyta dla tych co jej nigdy nie użyją :) ale będzie pieknie wygląda
    w nowoczesnej sterylnej kuchni za 500 tysiaków ...

  • 33. Data: 2013-10-29 21:36:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie przejmuj się gwarancją w razie usterki możesz powołać się na
    > niezgodność towaru z umową (potocznie zwaną rękojmią) a wtedy to
    > sprzedawca musi udowodnić że usterka powstała przez nieprawidłowe
    > podłączenie.

    ale po pół roku to ty muszisz dowodzić ze wada byłą obecna w produkcie przed
    zakupem...

  • 34. Data: 2013-10-29 22:15:32
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 20:02:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    najlepszy test tego "dwa w jednym"

    > No i nawet biorąc pod uwagę że okap w cenie to i tak z 6-7 razy drożej jak
    Normalnie to jest to co chce klient wydac. Nie stukasz się przecież w głowę, że
    idioci Mercedesy kupują skoro Panda też ma dach i cztery koła.

  • 35. Data: 2013-10-29 22:22:57
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 21:35:13 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > to jest płyta dla tych co jej nigdy nie użyją :) ale będzie pieknie wygląda
    >
    > w nowoczesnej sterylnej kuchni za 500 tysiaków ...

    W Polsce rzeczywiście często tak bywa.
    Jak byłem w styczniu na pewnych branżowych targach w Niemczech, to sobie chodziło od
    stoiska do stosika para niemieckich emerytów, którzy planowali zmianę kuchni i mieli
    na to 40 tys. EURO do wydania.

  • 36. Data: 2013-10-29 22:24:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 22:15, slavo65 pisze:

    > Normalnie to jest to co chce klient wydac. Nie stukasz się przecież w głowę, że
    idioci Mercedesy kupują skoro Panda też ma dach i cztery koła.

    Jak widze ile ludzie czasem tymi Pandami jezdza to jestem naprawde pelen
    podziwu dla takiej desperacji. No ale skoro ludzie potrafia busem
    wyprzedzic osobowke jadaca 160 to w sumie czemu sie dziwic? :-)) Moze to
    tacy sami co uwazaja, ze Panda to Mercedes.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2013-10-29 22:28:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 22:22:57 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak byłem w styczniu na pewnych branżowych targach w Niemczech, to sobie chodziło
    od stoiska do stosika para niemieckich emerytów, którzy planowali zmianę kuchni i
    mieli na to 40 tys. EURO do wydania.

    No spoko, mozna wydac duzo wiecej ale zeby to mialo jakas lepsza funkcjonalnosc,
    czy estetyke. Mozesz kupic szuflady na dotyk z elektrycznym otwieraniem
    / zamykaniem, mozesz kupic fronty z egzotycznego drewna, mozesz kupic
    drogie akcesoria do odkurzacza centralnego w kuchni etc. Ale kupic plyte
    ktora wyglada jak kazda inna, a kosztuje 10 x wiecej to jest przerost
    formy nad trescia :-) Ale domyslam sie, ze wiekszosc ceny robi ten caly okap,
    dla mnie rozwiazanie do bani bo plyta im bardziej gladka tym lepsza / szybsza
    do umycia. Tak, wiem - to sie wyciaga i wsadza do zmywarki.. Ale jak sie
    goscie zapowiedza za 15 minut a okap brudny to mimo ze plyta warta
    14 tysi wyglada jak ze slumsow ;)

    Dlatego przyczyniam sie do zdania Marka Dyjora - to jest plyta dla ludzi
    ktorzy w kuchni rzadko cos pichca i maja gooore pieniedzy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2013-10-30 01:23:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Na jakie parametry zwrócic uwage?

    Zwróć uwagę na moc tej i podobnych płyt.
    Jak nie masz dociągniętych dwóch faz do płyty i za słabe zabezpieczenie,
    to może się okazać, że max co uruchomisz to dwa pola.

  • 39. Data: 2013-10-30 08:58:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > ale po pół roku to ty muszisz dowodzić ze wada byłą obecna w produkcie
    > przed zakupem...

    A widziałeś jak takie "dowodzenie" wygląda w przypadku sprzętu
    elektrycznego/elektronicznego? Wystarczy jedno zdanie: "skoro się zepsuło to
    znaczy że wada była tylko się wcześniej nie ujawniła" i to wszystko :-) I
    tak pisze to z praktyki.

    Co innego w przypadku butów i ubrań, ale jeśli chodzi o AGD to korzystanie z
    niezgodności jest bardzo proste.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2013-10-30 09:00:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 22:15:32 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Normalnie to jest to co chce klient wydac. Nie stukasz się przecież w głowę, że
    >idioci Mercedesy kupują skoro Panda też ma dach i cztery koła.

    To nie tak.
    Mercedes różni się wyposażeniem, wielkościa i wieloma innymi erzeczami od Pandy.
    A płyta indukcyjna to nie rakieta kosmioczna- to kawął blachy czy tam szkła +
    elektronika.
    Ta za 14tys ma taką sama funkcjonalnośc jak ta za 1000zł. No ok ta za 14tys ma wyciąg
    taz za 1tys nie ma. Ale czy ten wyciąg jest wart 13tys.
    Tym bardziej że użytkowo jest gorsza jak myślę bo przez ten wyciąg już dużego gara
    łatwo na niej nie postawisz czy chociażby myc trudniej ta z wyciągiem.
    Więc nie wim skad ta cena 14tys. Może za logo "BORA"? Czy to jakas luksusowa marka?