  • 61. Data: 2013-10-31 10:05:26
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3a6ea510-6f37-4a0c-9203-fbf51c28fe27@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 31 października 2013 09:03:03 UTC+1 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    > Nie muszę, stałem przy tym
    :))))
    Rzeczywiście przekonałeś mnie. Już nie będę wierzył ludziom, którzy to lata
    użytkują :)

    Wiesz. Można chodzić w garniturze ale z obsranymi majtkami i uważać że jest
    się czystą praktyczną osobą a drugi będzie w przebraniu roboczym ale majtki
    ma czyste.
    Wolę tą drugą osobę.

  • 62. Data: 2013-10-31 10:15:05
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 10:05:26 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

> [...]
    >
    > się czystą praktyczną osobą a drugi będzie w przebraniu roboczym ale majtki

    Dziękuję za kolejny, jakże rzeczowy argument w dyskusji nad zaletami i wadami
    kuchennych wyciągów blatowych.

  • 63. Data: 2013-10-31 10:17:27
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Panda ma też taką samą funkcjonalność jak Mercedes :)

    Nie taką samą. Panda jest mniejsza, mniej wygodna i gorzej spisuje się na
    drodze ma gorsze osiągi.
    Tradycyjna płyta wraz z tradycyjnym okapem ma te same osiągi co ta twoja
    bora.
    Ty sprzedajesz Pandę w cenie Mercedesa.

    >Na tym postawisz cztery duże garnki a na standardowej "dużej" płycie
    >zmieścisz tylko trzy.

    Na standardowej płycie stawiam cztery garnki. Wiem bo mam.

    >Wyciąg z bebechami (filtr tłuszczowy) wyjmujesz w dwie sekundy i wkładasz
    >do zmywarki.

    Tak to wygląda na filmach marketinfgowych a w rzeczywistości to wiemy obaj
    jak to jest, oraz fakt czy i jak często będzie ci się chciało to robić.

    >Nie znam szybszego sposobu na mycie okapu.

    Ja znam inny sposób. Mycie raz na pól roku zwykłego zamiast co dwa tego
    którym handlujesz
    Ty znasz za to szybki sposób na wyciąganie pieniędzy od naiwniaków.

    >Jak zwykle w takim wypadku suma zalet plus brak konkurencji powoduje, że
    >kogo stać i to widział w działaniu to kupuje.

    Co ja widzę:
    - Zalet brak
    - konkurencja okapów tradycyjna od zatrzęsienia, Inni się tej produkcji nie
    tykają z jakiegoś konkretnego powodu. Obaj wiemy z jakiego :)
    - stać mnie
    - widziałem w działaniu i mówię "nie, dziękuję"

  • 64. Data: 2013-10-31 10:29:31
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Jak sobie radzisz z takim samym zagrożeniem w łazience, sypialni, na
    >własnym ciele?

    Posprzątać łazienkę czy odkurzyć sypialnię jest czymś normalnym. Pod
    prysznic wchodzę z czystą przyjemnością nawet tylko po to aby się
    zrelaksować
    Uważasz że upierdliwe grzebanie w tłustych wnętrznościach twojej płyty bora
    może być choć trochę porównywalne z powyższym?

  • 65. Data: 2013-10-31 10:31:54
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Dziękuję za kolejny, jakże rzeczowy argument w dyskusji nad zaletami i
    >wadami kuchennych wyciągów blatowych.

    Bardziej rzeczowo nie da się opisać tego co się dzieje w środku tych okapów
    po kilku miesiącach użytkowania.
    Zapomniałeś też dopisać "których jestem autoryzowanym wyłącznym sprzedawcą
    na terenie Polski"

  • 66. Data: 2013-10-31 10:36:10
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 10:17:27 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Tradycyjna płyta wraz z tradycyjnym okapem ma te same osiągi co ta twoja
    >
    > bora.

    Nie ma.
    Tu masz porównanie skuteczności włączonego na full okupu Miele
    http://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A do najprostszego BORA
    http://www.youtube.com/watch?v=6kb7bSEDDRo

> [...]
    >
    > jak to jest, oraz fakt czy i jak często będzie ci się chciało to robić.

    > Ja znam inny sposób. Mycie raz na pól roku zwykłego zamiast co dwa tego

    Czy ty czytasz przed wysłaniem co piszesz?
    Wyjęcie środka tego "okapu" z filtrem węglowym i włożenie do zmywarki trwa maksimum
    10 sekund i tyle samo w odwrotnej kolejności. Możesz to robić przy każdym myciu
    naczyń.
    I poważnie uważasz, że jest to gorsze, m.in. mniej higieniczne rozwiązanie od mytego
    co pół roku, rozkręcanego okapu, który i tak nie zabiera nawet 10% tego co powinien i
    reszta ląduje na meblach?

    > Co ja widzę:
    >
    > - Zalet brak

    :)))

    > - konkurencja okapów tradycyjna od zatrzęsienia, Inni się tej produkcji nie
    >
    > tykają z jakiegoś konkretnego powodu. Obaj wiemy z jakiego :)

    http://www.gaggenau.com/pl/product/VL414?sourceCat=v
    entilation
    Co jeszcze wiesz w temacie? :)

  • 67. Data: 2013-10-31 10:39:18
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja znam inny sposób. Mycie raz na pól roku zwykłego zamiast co dwa tego
    > którym handlujesz

    Co dwa gotowania miało być oczywiście :)

  • 68. Data: 2013-10-31 10:39:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 09:03, m...@g...com pisze:

    > Nie muszę, stałem przy tym. Rzeczywista wartość tego urządzenia wynosi
    > nie więcej niż 3 tysiące zł.

    Nie moze wynosic 3 tysiace, bo nie starczyloby dla lokalnego
    dystrybutora za podjechanie z dzialajacym wzorem takiego urzadzenia. :-)
    To przeciez oczywiste, ze musis kosztowac taka forma dystrybucji czegos
    nieco innego od tradycyjnych rozwiazan. Ale czy lepsze, czy gorsze?
    Pewnie nie, tylko jak tu kogos przekonac zeby wydal nascie tysi na cos
    takiego?
    Moj znajomy, zyjacy z naciagania ludzi na prezentacjach, jakis czas temu
    sprzedawal masazery. Tak zwane dziadki placili za to w zaleznosci od
    wersji po ok. 6 tysi. W sklepie od kilkuset zyli. Kluczem sukcesu w tym
    przypadku nie jest produkt, tylko forma sprzedazy. Jak zycie pokazuje
    udaje sie sprzedac normalne rzeczy za niebotyczne pieniadze.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2013-10-31 10:43:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 09:51:14 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Rzeczywiście przekonałeś mnie. Już nie będę wierzył ludziom, którzy to lata
    >użytkują :)

    Już ktoś wyzej pisał- to nie jest sprzet do użytkowania tylko do dekoracji.
    Jest to sprzet dla spewcyficznej grupy odbiorców którzy z "normalnym uzytkowaniem"
    kuchni raczej wiele wspólnego nie mają.

  • 70. Data: 2013-10-31 10:56:30
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >od mytego co pół roku, rozkręcanego okapu, który i tak nie zabiera nawet
    >10% tego co powinien i reszta >ląduje na meblach?

    Pomijam już fakt zużycia wody środków do zmywarki i prądu. Po pierwsze
    trzeba to zrobić, trzeba wyjąć płyty, włożyć do zmywarki ułożyć obok innych
    naczyń, wyjąć włożyć.
    Co jakiś czas trzeba kupić zupełnie nowy wkład. W tradycyjnym też ale nie
    tak często gdyż nie wciąga dużych kropel oleju i innych cieczy.
    Okapu się nie rozkręca. U mnie na meblach nic nie osiada a jakoś mam
    tardycyjny okapi wciąga to co ma wciągać.
    Nie wciskaj ludziom kitu marketingowego wciskając teorie o czymś co nie
    istnieje.