  • 11. Data: 2009-03-23 13:52:16
    Temat: Re: Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???
    Od: Theli <p...@w...pl>

    mk pisze:
    > Gazowa ma jedna niezaprzeczalną zaletę, można nad nią opalić pieczywo
    > przyniesione ze sklepu lub odświeżyć czerstwe.

    1. Po co sie opala pieczywo przyniesione ze sklepu?
    2. Odswiezyc mozna na wiele innych sposobow.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl/

  • 12. Data: 2009-03-23 14:27:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 23:27:32 +0100, jack napisał(a):
    > akurat do mleka super jest mikrofalówka - gotowanie jak wyżej i po
    > problemie zanim jeszcze kupisz indukcje :)

    Ta, ale nie wszyscy darzą mikrofalę zaufaniem ;) Poza tym w mojej kuchni
    która za duża nie jest - mikrofali nigdzie nie wciśniesz bez znacznego
    ograniczania dostępnej powierzchni blatu... Już nie mówiąc o tym że średnio
    ładny to mebel... wolę ekspres do kawy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-03-23 15:27:31
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > ograniczania dostępnej powierzchni blatu... Już nie mówiąc o tym że średnio
    > ładny to mebel... wolę ekspres do kawy :)

    ja wcisnalem
    2w1 z piekarnikiem
    chwale sobie takie rozwiazanie :)

  • 14. Data: 2009-03-23 15:28:25
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    mk pisze:
    > Gazowa ma jedna niezaprzeczalną zaletę, można nad nią opalić pieczywo
    > przyniesione ze sklepu lub odświeżyć czerstwe.
    > Są płyty ceramiczno-gazowe np. 2/2
    > Pdr. M.

    i jedna niezaprzeczalna wade : gaz jest lepki i ci cala kuchnia w
    krotkim czasie osiada takim tlustym, lepkim czyms

  • 15. Data: 2009-03-23 15:58:59
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    mk wrote:
    > Gazowa ma jedna niezaprzeczalną zaletę, można nad nią opalić pieczywo
    > przyniesione ze sklepu lub odświeżyć czerstwe.

    Odkąd zamrażam chlem to zapomniałem co to jest czerstwie pieczywo. Kroję
    bochenek na pól, połówki zawijam w worek foliowy i do zamrażalnika. Taką
    połówkę należy oczywiście odpowiednio wcześniej wyjąć aby była jadalna,
    ale nic się nie zeschnie.

  • 16. Data: 2009-03-23 15:59:12
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Gazowa ma jedna niezaprzeczalną zaletę, można nad nią opalić pieczywo
    > przyniesione ze sklepu lub odświeżyć czerstwe.
    > Są płyty ceramiczno-gazowe np. 2/2
    > Pdr. M.

    no fajnie tylko watek sie rozwija a ja nadal nie wiem jakie sa roznice
    cenowe miedzy indukcja a gazem

    mysle ze na pewno na grupie sa uzytkownicy ktorzy maja indukcje a mieli
    wczesniej gaz wiec sadze ze po jej zalozniu na pewno odczuli roznice w
    rachunkach no chyba ze jest tak niewielka ze niezauwazalna

    pomujam koszty wiekszej inwestycji poczatkowej
    chodzi mi o typowe uzytkowanie codzienne i zwiazana roznice cenowa

  • 17. Data: 2009-03-23 16:43:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > mysle ze na pewno na grupie sa uzytkownicy ktorzy maja indukcje a mieli
    > wczesniej gaz wiec sadze ze po jej zalozniu na pewno odczuli roznice w
    > rachunkach no chyba ze jest tak niewielka ze niezauwazalna

    W moim przypadku niemierzalne, bo gaz miałem ryczałtem, a teraz energię
    elektryczną i inne media mam jeszcze także ryczałtem budowlanym.

  • 18. Data: 2009-03-23 17:10:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Odkąd zamrażam chlem to zapomniałem co to jest czerstwie pieczywo. Kroję

    A ja mam to samo odkąd zacząłem samemu piec. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-03-23 17:50:56
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Mikolaj Rydzewski pisze:

> [...]
    > bochenek na pól, połówki zawijam w worek foliowy i do zamrażalnika. Taką
    > połówkę należy oczywiście odpowiednio wcześniej wyjąć aby była jadalna,

    A jeszcze lepiej zamrozic pokrojony - szybciej sie rozmraza i mozna
    rozmrozic tylko tyle, ile sie potrzebuje.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl/

  • 20. Data: 2009-03-23 17:53:13
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jeszcze lepiej zamrozic pokrojony - szybciej sie rozmraza i mozna
    > rozmrozic tylko tyle, ile sie potrzebuje.

    Po co? Wystarczy rozmrozić i dać do piekarnika - podpieczony jest dużo
    lepszy. A najlepszy upieczony przez siebie - tydzień świeży w zwykłym
    blaszanym chlebaku włozony do torebki foliowej.