  • 1. Data: 2013-10-31 18:16:46
    Temat: Płyta indukcyjna porysowana
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Miał ktoś taki przypadek? rysy po czymś twardym- ziarno piasku
    kwarcowego czy coś.. czym to wypolerować, zalać?
    jest w obszarze pola grzejnego

  • 2. Data: 2013-11-02 00:14:59
    Temat: Re: Płyta indukcyjna porysowana
    Od: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>

    W artykule <l4u39u$bc3$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

    > Miał ktoś taki przypadek? rysy po czymś twardym- ziarno piasku
    > kwarcowego czy coś.. czym to wypolerować, zalać?
    > jest w obszarze pola grzejnego

    Przepraszam za obcesowośc, ale poradzę;
    kup sobie do domu kozę.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 3. Data: 2013-11-03 20:11:14
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-11-02 00:14, Green pisze:

    > Przepraszam za obcesowośc, ale poradzę;
    > kup sobie do domu kozę.

    Dobrze,że przeprosiłeś.
    Na kreatywność dzieci nikt nie ma wpływu, rysa i juz.
    Mam płytę i problem.

  • 4. Data: 2013-11-03 22:04:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-03 20:11, Rentier pisze:

    > Dobrze,że przeprosiłeś.
    > Na kreatywność dzieci nikt nie ma wpływu, rysa i juz.
    > Mam płytę i problem.

    Skoro dało się zarysować, to da się wypolerować, ale to potrwa sporo
    czasu - najtańszy środek to pasta do zębów. Ale współczuję tego
    polerowania, zwłaszcza, jak będziesz to robił ręcznie. Można też
    pożyczyć od kogoś polerkę do lakieru samochodowego i gąbkę i polerować,
    ale to też trochę czasu potrwa. Głęboka ta rysa?

  • 5. Data: 2013-11-03 22:47:52
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    http://mebelki.zoni.pl/?s=2011.03.06

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2013-11-04 14:47:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-31 18:16, Rentier pisze:
    > Miał ktoś taki przypadek? rysy po czymś twardym- ziarno piasku
    > kwarcowego czy coś.. czym to wypolerować, zalać?
    > jest w obszarze pola grzejnego
    Spokojnie.
    Pierwsza rysa zawsze najbardziej boli. Z kolejnymi będzie już łatwiej.
    Polerowanie odradzam, bo będzie jeszcze bardziej widać, niż rysę, no
    chyba, że będzie Ci się chciało polerować samą rysę bez okolic np.
    wykałaczką plus pasta ścierna. Co do pasty, to patenty typu pasta do
    zębów raczej się nie sprawdzą. Szukaj pasty ściernej zaworowej (do
    docierania zaworów w silnikach). Są różne stopnie "ostrości od 0
    najłagodniejsza do 3 najostrzejsza. Do dostania w warsztacie
    samochodowym. Plus do tego dwa kilo benedyktyńskiej cierpliwości.
    Dla bezpieczeństwa brzegi rysy oklej taśmą, żeby nie zmatowić okolic rysy.
    Jacek

  • 7. Data: 2013-11-04 15:11:48
    Od: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>

    W artykule <l5674f$r1l$2@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

    > Dobrze,że przeprosiłeś.
    > Na kreatywność dzieci nikt nie ma wpływu, rysa i juz.
    > Mam płytę i problem.

    A ja ci poradzę JESZCZE jeden raz: do pary kup se jeszcze krowę do domu.

    Teraz gwoli wyjasnienia;
    Mam płyte ceramiczną wiele,wiele juz lat.
    Garnki rózniste i patelnie sa po niej przesuwane.
    Jakieś rysy ZAWSZE sie robią.
    Jak znam płytę ceramiczną,naprawdę trudno ja zarysować tak,
    by było ja widać gołym okiem, bez przyglądania sie z bliska.
    Pytanie: CZYM to dziecko ją zarysowało?
    Nożem do cięcia szkła???
    Widią noża tokarskiego?? Brylantem??

    Daj zdjęcie tego zarysowania, by można je było ocenić.
    Ja- bez zdjecia- ją lekceważę.
    Dlatego tak radzę: nie masz problemów.
    Stwórz sobie większe, a zapomnisz o rysie.
    Kuchnia nie jest do oglądania. ja się używa.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 8. Data: 2013-11-04 19:00:01