  • 91. Data: 2009-01-08 08:44:10
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gk4d4j$284$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gk4da1$fh6$1@news3.onet...

    > Kris masz basen przy domu??

    Niee.
    Kupiłem taki basen ogrodowy wysokosć ok 1metra i ze 3 metry średnicy
    Do ochłody podczas upałów latem;))

    Krzysiek

  • 92. Data: 2009-01-08 08:53:07
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Winetoo napisał(a):
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na indukcji można to bez problemu zrobić na małej patelni bez tłuszczu.
    > Kroisz cebule na ćwiartki i każdą ćwiartkę kładziesz najpierw na jednym a
    > później na drugim boku i siępięknie przypala.
    >
    > Wiem co piszę, bo moja mam nigdy gazu nie miała, a też taką cebulkę do
    > rosołu daje :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    Pozdrów mamę :) wie co robi
    Fakt moja babka opiekała cebulę na blacie kuchni na drewno,... a jakie
    pyszne placki ziemniaczane na takiej blasze wychodziły :):):)

    Ariusz

  • 93. Data: 2009-01-08 09:32:52
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Pozdrów mamę :) wie co robi

    Dzięki.

    > Fakt moja babka opiekała cebulę na blacie kuchni na drewno,... a jakie
    > pyszne placki ziemniaczane na takiej blasze wychodziły :):):)

    A to też znam z wyjazdów weekendowych do starego domku w górach :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 94. Data: 2009-01-08 10:39:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Mam złe doświadczenia z płytami elektrycznymi pola grzejne się wycierają
    > i po 5 latach taka płyta wygląda nieszczególnie :-( a kosztowała prawie 3
    > tysiaki wtedy.

    Na indukcyjnej możesz podkładać np ręcznik pod rysujące garnki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 95. Data: 2009-01-08 10:50:51
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > no ale o co chodzi?
    > bo ja robie sobie kawe na gazie, mimo że wiem że to nie jest
    > najwygodniejsze...

    Wdychasz spaliny gazu? Wolne rodniki, CO2, produkty spalania uzdatniaczy i
    nawanniaczy. Błe.

  • 96. Data: 2009-01-08 11:47:47
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Sty, 18:43, "kiki" <a...@...c> wrote:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message

    h.googlegroups.com...

    > Za chwilę zaczniecie omawiać czy da się odzyskać ciepło z pojedyńczego
    > wysikania się :-) Może by tak ogniwo termoelektryczne w muszli ? :-)
    Raczej piezzoelektryczne kafelki... ile to megawatów marnuje się przy
    chodzeniu... ;-)

  • 97. Data: 2009-01-08 18:23:34
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Niee.
    > Kupiłem taki basen ogrodowy wysokosć ok 1metra i ze 3 metry średnicy
    > Do ochłody podczas upałów latem;))

    Znaczy gumowy taki?? Fajna rzecz, tylko problem z tymi zyjatkami.:-(

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2009-01-08 18:25:21
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

    > A to też znam z wyjazdów weekendowych do starego domku w górach :-)

    Jak ja Ci zazdroszcze...

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2009-01-08 19:26:20
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Znaczy gumowy taki?? Fajna rzecz, tylko problem z tymi zyjatkami.:-(

    Dokładnie taki.
    A na żyjatka to podobno jakieś środki są.Ty pokonałes kreta ja pokonam
    żyjatka;)) Bliżej lata zgłebie temat. Albo częsciej bede wode wymieniał.
    Jak z głebinówki sie nada(bo to tylko 12 metrów)to za darmo(nie liząc
    kosztów pradu do pompy) moge wymieniac nawet co tydzień. Jaj w tym roku
    kupiłem ten basen napełniłem go to przez tydzień było ok. Dłuzej nie
    testowałem bo sie pogoda popsuła, lato skończyło itp;)

    Krzysiek

  • 100. Data: 2009-01-08 20:22:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ale nie podgrzeję niczego w szkalnym naczyniu, a robię tak codziennie (utrzymuję
    ciepła herbatę).

    -----