  • 101. Data: 2009-01-08 20:38:21
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gk5na9$7t0$1@news.wp.pl...

    >Ale nie podgrzeję niczego w szkalnym naczyniu, a robię tak codziennie
    >(utrzymuję ciepła herbatę).

    Ludu pracujacy, pisz wreszcie pod cytatem, bo nie wiadomo gdzie sie do tego
    ustosunkowac. Cos sie tak uparl na ta glupia, szczenieca oryginalnosc. Moze
    polataj troche z zielonymi wlosami do pracy i fujara na wierzchu to
    poczujesz sie spelniony, a tak wszystkich tu wkurzasz tym marsjanskim
    pisaniem.
    Co do tematu: sa jakies podkladki pod garnki nieferromagnetyczne, ktore
    umozliwiaja korzystanie ze wszystkich rodzajaw garnkow. Nagrzewa sie toto i
    dalej garnek.

    No nie wiem gdzie mam teraz pozdrowic, zalosne. TK
    -----

  • 102. Data: 2009-01-08 21:07:20
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Sebcio wrote:

    > Z tym się nie zgodzę - patrz w moje obliczenia. Owszem, nawet w
    > taryfie nocnej gaz będzie tańszy w wypadku ogrzewania domu kotłem
    > kondensacyjnym, bo ten ma sprawność absolutną rzędu 96%. Natomiast dla
    > kuchni gazowej o sprawności absolutnej 58% w taryfie nocnej zdecydowanie
    > tańsza będzie płyta indukcyjna.
    Ale ktoś kto ma gaz w domu to rzadko ma dwutaryfowy prąd bo i po co?
    albo ludzie mieszkający w blokach, tak ja jak na razie, wtedy gotowanie
    gazem jest tańsze niż kuchnią elektryczną.
    Faktycznie indukcyjna ma już dobre parametry i koszty są zbliżone ale ja
    pisząc poprzedniego posta myslałem o zwykłej ceramicznej gdzie jak widać
    z twoich wyliczen różnica jest znaczna.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 103. Data: 2009-01-08 21:11:45
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:

    > MMmmmm espresso z ekspresu cisnieniowego to jest to :-) Ale to nie na
    > ta grupe! Budowlancy to wala tylko zur z fusami ;-)
    Nie wszyscy ja tam wolę rozpuszczalną ze śmietanką :) bez cukru a dużo
    śmietany.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 104. Data: 2009-01-08 21:19:12
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Ariusz wrote:

    > Fakt moja babka opiekała cebulę na blacie kuchni na drewno,... a jakie
    > pyszne placki ziemniaczane na takiej blasze wychodziły :):):)
    I nie tylko placki, ja opiekałem buraki ćwikłowe pokrojone w cienkie
    listki i lekko posolone, pychotka :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 105. Data: 2009-01-08 21:29:29
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > I nie tylko placki, ja opiekałem buraki ćwikłowe pokrojone w cienkie
    > listki i lekko posolone, pychotka :)

    burokcips ? ;)))

  • 106. Data: 2009-01-08 21:39:19
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wszyscy ja tam wolę rozpuszczalną ze śmietanką :) bez cukru a dużo
    > śmietany.

    A ja zwyklego czarnucha sypanego.:-))

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2009-01-08 22:11:43
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > burokcips ? ;)))

    Do wiesmacka w sam raz.:-)

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2009-01-08 22:22:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qlphon wrote:

    > ja mam inne zastrzeżenia do płyty indukcyjnej: sieje smogiem EM jak
    > stacja radarowa.
    > sa różne opinie nt wpływu fal EM na zdrowie
    > ale generalnie ja wolę ich unikac jesli się da

    to tam jakieś mikrofale wystepują? :)

  • 109. Data: 2009-01-08 23:17:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    Ja utrzymuję ciepłą herbatę w czymś takim:
    http://www.shopping.com/-emsa+eleganza
    Prawie pełny utrzymuje gorącą 24 godziny. Z pewnością wygrywa z Twoim
    szklanym naczyniem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 110. Data: 2009-01-08 23:17:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Ale ktoś kto ma gaz w domu to rzadko ma dwutaryfowy prąd bo i po co?

    Po to żeby taniej zasilać urządzenia pracujące ciągle.