  • 131. Data: 2009-01-11 18:10:10
    Temat: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 14:29:16 +0100, Sebcio napisał(a):

    > Dobra, to widzę że Twoje pojęcie o naturze fal elektromagnetycznych
    > jest znikome.

    Zieeew....

    > Gdybyś miał kiedyś okazję to sprawdź jak na człowieka
    > działa pole o gęstości 10W/m2 dla dwóch częstotliwości - 100kHz i
    > 2.45GHz. Zastanów się też, dlaczego normatywne dopuszczalne poziomy
    > natężenia pola są tym mniejsze, im wyższa częstotliwość. Mógłbym Ci
    > podać masę innych wskazówek, ale nie chce mi się bo znając Twoją
    > aktywność na grupie powstałby kolejny idiotyczny i niczego nie wnoszący
    > ciąg postów.

    No i? To, że poniżej pewnego natężenia wpływ pola jest na tyle mały, że
    można go zaniedbać jest truizmem.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 132. Data: 2009-01-11 19:59:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:a9l22qpv1b8f$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Dla kogo/czego?

    Żeby Ci precyzyjnie odpowiedzieć i uniknąć dalszych nieporozumień, to
    musiałbym dokładnie znać iloraz "kogo" przez "czego", a właśnie zauważyłem,
    że na ten miesiąc nie mam już do dyspozycji ani godziny na superkomputerze w
    CERN.

    Następnie odpowiedz, do których znaków w mojej wypowiedzi dotyczy "dla".
    Trochę nieprecyzyjnie formułujesz myśli, a my naukowcy praktyczni, nie
    możemy przecież tak ogólnikowo dyskutować.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 133. Data: 2009-01-13 14:35:06
    Od: arek <A...@g...com>

    On 6 Sty, 23:47, "kiki" <a...@...c> wrote:
    > Jakie są koszty to nie wiem ale wiem jedno, że gaz to syf w kuchni. od wielu
    > lat mam kuchnie elektryczne, nie indukcyjne i nigdy bym do gazu nie wrócił.

    Jak sie nie sprzata, to jest syf. Bez wzgledu na narzedzia.

    > Zresztą stronię od gazu, bo z nim nigdy nic nie wiadomo, dziecko odkręci,

    Nozy w domu tez nie masz? Okna zamurowane, bo dziecko wybije,
    wezmie kawalek szyby i wbije sobie w szyje?
    Gniazdka zakitowane, bo dziecko wezmie dwa gwozdzie
    i wlozy do gniazdka?
    Komorki nie uzywasz, bo z bateriami nigdy nic nie wiadomo,
    sama z siebie wybuchnie?

    > samo się rozszczelni..

    Sa argumenty za i przeciw, nie trzeba sie uciekac
    do chorej fantazji ;)

  • 134. Data: 2009-01-15 08:36:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A chodziłbys do restauracji, w których wszystko grzeją w mikrofalówkach?

    Idż do podstawówki wieczorowo

  • 135. Data: 2009-01-15 08:40:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A chodziłbys do restauracji, w których wszystko grzeją w mikrofalówkach?
    JaC

    -----

    > koszty to jedno i tu gaz jest tańszy, ale komfort użytkowania jest NIEPORÓWNYWALNY
    - indukcja górą, czysto, szybko.